Předem díky za návrhy.

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Jasně, benzín je na stáří mnohem náchylnější. Naftu jsem ještě doléval z kanystru, kde byla cca 2 roky a auto neprotestovalo (možná ty nový ekodiesely by už protestovaly, ale tohle je z roku 1992 a to by jezdilo určitě i na petrolej bez problémů).ppp píše:otazne je co je to v tomto pripade "dlhsia doba"
stary benzin nie je najvhodnejsie palivo pre benzinove motory to uz skor pre naftiakyaj ked by im asi upchal cerpadlo
napriklad na rocny benzin este auto ide ale uz to nie je ono, zle akceleruje a este horsie startuje
a tiez stary benzin lahsie zalepi cerpadlo nez cerstvy, takze je mozno aj zalepene cerpadlo a teda pomalsie cerpa
Richard píše:Určitě bych nehledal problém v hydroštelech.......... a vůbec s olejovým systémem. Hrydroštely vymezují vůli ventilů ale v zásadě o několik desetin mm. jestli jsou v háji nebo ne nemá vliv na otvírání ventilů, jen to klepe a mlátí![]()
Spíš bych viděl problém v čerpadlu, že už není tak silné ( je vyběhané) a déle mu trvá natlakovat benzínový "rail" neboli tu trubku co si z ní berou benzín vstřikovače........ Kdy jsi měnil benzínový filtr? (ten váleček s rychlospojkami za motorem na stěně kabiny) Dále na "railu" je i přetlakový ventil, který vlastně tlak v systému udržuje a co je přes přepustí z5 do nádrže.... tedy např. čerpadlo tlačí 5 at a ventil udržuje 3 at a zbytek jde do nádrže
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |