Kluci,GO motora!!!

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Reklama
 

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

Rado tak nech ti to opravia uz poriadne a tomu chlapikovi som sa este nedovolal ale dam ti vediet ako s tym olejom
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmonte a tej moj co mam doma si uz videl...??? :?: :arrow:
http://ba.zsvs.sk/dohc/


To RADOSLAV...:

clovece aky benzin tankujesh ..??
to vyzera tak ze ti len odpalilo piestne kruzky..
podla tovojho posledneho prispevku...
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

tak na tych tvojich fotkach, to je uz extrem
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Tankujem vacsinou N95 na OMV alebo SHELL. A pri dlhych cestach V-POWER 95 alebo OMV 100. Pravdepodobne sa prejavilo aj chipovanie,kde bola zrejme nastavena bohatsia zmes a vysoky predstih zazizhu. Teraz to pojde na povodne vyrobcom urcene hodnoty a povodna riadiaca jednotka. Uvidime,co to bude robit. 6 mesiacov to bude v zaruke.
Tomas

Příspěvek od Tomas »

Chtěl bych poprosit JRD McLarena po shlédnutí jeho nafocené generálky jestli nemá nafocené složení ventilu(ventil,pružina,zdvihátko),hlavně mě zajímá ten hydroštel jak vypadá a potom čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
Olda

Příspěvek od Olda »

Radoslav Hološka píše:
Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.
S tim pomalým zábehem bych dlouho nepřeháněl... krátce, třeba 5tis... nejlepší je zlatý střed 8)
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
Ano dá se sundat bez vypouštění kapaliny ale jen odtáhnout nikoliv sundat musí se to udělat při rozvodech ale jinak když ho chceš demontovat ven musíš prostě vypustit servo olej ;)
Tomas

Příspěvek od Tomas »

Díky Petrm,vrtalo mi v hlavě jak dostat rozvoďák přes ty trubky a na zakrytovaných rozvodech to není zřejmé.
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Jo jo, u 16V to je pruser ! :evil:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

Radoslav Hološka píše:Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
tak to by som im dal preplatit cele :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

To sice možná jo, ale jak to dokázat. Podle mě ten otisk na pístu na to nestačí :?: , navíc je to asi už dost dlouho.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Bohužel Radoslave zklamu tě tím že se rozthne řemen se nic jiného než ventily a maximálně vodítka ve kterých ty ventily běhají nepoškodí a navíc zářezy proti ventilům šikmo jakoby jen půlka jsou na každém pístu od výroby je to kvůli kompresi není tam dost místa a proto se ten motor taky potká prostě ty ventily se tam nevejdou :?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“