Repro
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repro
12 tky sa robili to Lanosa
Pochybijem zeby 10 dali do ave dopredu
skor sa priklanam 13 tkam
Pochybijem zeby 10 dali do ave dopredu
skor sa priklanam 13 tkam
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
- Reklama
Re: Repro
No originál sú vpredu vložené 10tky v takej plastovej somarine, ktorá sa zakladá do dverí. Keď ju vyberieš, dáš tam aj 13tky, ale musíš dať pod to podložku, ináč by ti to nevošlo na hĺbku a zavadzalo oknu.
- Přílohy
-
- Takto to vyzerá
- IMAG0102.jpg (138.25 KiB) Zobrazeno 2370 x
Opel Insignia 2.0 CDTi Sport, 2010 (EX)
Chevrolet Cruze 1.8 16V LT(Z), 2011, Pewter (EX)
Chevrolet Aveo 1.2 8V, 2008, Poly (EX)
Chevrolet Cruze 1.8 16V LT(Z), 2011, Pewter (EX)
Chevrolet Aveo 1.2 8V, 2008, Poly (EX)
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repro
Kokos to vazne su tam 10 tky? Ja to nechapem ako to mozu v tejto dobe tam dat 10 tky
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Re: Repro
Ďakujem ... taže si budem musieť vyrobiť tie krúžky z MDF ... no jooo a ja som si mylel,že to bude také jednoduché oks ešte raz dakujem
-Blacky Aveo sedan ...1,4 16V Komfort + LPG Zenit Compact, 2009, 195/45 R16 Dunlop SP SPORT9000, SS Sport Hanzo disky, Audiovox DVD/GPS, JBL GT sound system, matt Black - AP GARAGE
-Honda Accord Tourer Executiv, 2.2 i-dtec, 2009
-Honda Accord Tourer Executiv, 2.2 i-dtec, 2009
Re: Repro
Ja som tam cez víkend nahodil toto: http://www.pioneer.eu/uk/products/archi ... index.html
Konečne počuť, že sú reproduktory aj vpredu, nie len vzadu
Konečne počuť, že sú reproduktory aj vpredu, nie len vzadu
Opel Insignia 2.0 CDTi Sport, 2010 (EX)
Chevrolet Cruze 1.8 16V LT(Z), 2011, Pewter (EX)
Chevrolet Aveo 1.2 8V, 2008, Poly (EX)
Chevrolet Cruze 1.8 16V LT(Z), 2011, Pewter (EX)
Chevrolet Aveo 1.2 8V, 2008, Poly (EX)
Re: Repro
Technicky je mozne pri napajani 12V a impedancii reproduktora 4Ω dodat vykon maximalne 7W. Pri napati palubnej siete 14,4V je to cca 12W, pricom aj to len so skreslenim THD = 10%mino píše:Presne tak aj ja sa niekedy tu smejem nad výkonmi ktoré tu uvádzate.... Aj niektoré špičkové rádia maju oficialne výkon len niekde okolo 4x 10 W, podla profi meraní.
Lepsie autoradia pouzivaju mostikove zapojenie koncoveho stupna a vtedy je technicky mozne pri 14,4V dodat do zataze 4Ω az 24W, ale az so skreslenim THD = 10% Pokial sa vam skreslenie 10% nepozdava, tak sa musite uspokojit s vykonom maximalne cca 19W pri 14,4V. Pri 12V, cize nenastartovanom aute to je len cca 11W na 4Ω reproduktor. (Pozri stranu 15 datasheetu kvalitneho autozosilnovaca TDA8561Q, ktory pouziva napriklad aj vyrobca autoradii Volvo).
http://dac.ge/pdfs/23/885.pdf
Vyssi vykon ako tu uvadzany, je mozne dosiahnut iba zvysenim napajacieho napatia koncoveho stupna.
Ohladom reproduktorov: aby ste si urobili urcitu predstavu, ake teplo musi vediet vyziarit napriklad reproduktor so stitkovym udajom 4Ω/100W tak si chytte do ruky 100W ziarovku po 5 minutach svietenia A to ma ta 100W ziarovka lepsiu ucinnost ako bezny autoreproduktor, takze ked na ziarovke sa na teplo premeni cca 92% dodanej energie, v beznom reproduktore s citlivostou 89dB/1W/1m je to az 99% dodanej energie.
Takze maly reproduktorcek s malou kmitaciou cievkou take teplo asi tazko dokaze vyziarit. A to uz ani nehovorim o tenkom priemere vodica kmitacej cievky, ktory pri 100W musi znasat prud 5A.
Takze neverte vsetkemu, co "vyrobca" udava
Opel Omega 2.2DTI
Re: Repro
Pánove klobúk dole! Konečne sa niekto podujal a vysvetlil tu celé na úrovni. A teraz si predstavte čo to dá námahy v našej škode 100 dosiahnuť na súťaži 150 až 160 dcb prí profi merani.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Repro
Neviem k čomu je dobrých tých 150dB keď 120dB je už prah bolesti. Ale ako zvláštny druh športu to beriem, no na bežné jazdenie to nemá využitie.
S ozvučením v aute je radikálny problém:
Pozícia hlavy poslucháča všeobecne nie je vo vrchole rovnostranného trojuholníka, takže stereoefekt je značne znehodnotený. Najlepšia pozícia poslucháča by bola na zadnom sedadle v strede, ale aj v luxusnej limuzíne toto miesto je pokladané za "núdzové" sedenie. A to by mali žiariť len predné reproduktory a približne smerom k hlave poslucháča. V bežnom aute to prakticky nie je možné, pretože predné stredobasové reproduktory sú umiestnené vo dverách. Čiastočne by to mohli zachrániť výškové reproduktory umiestnené v hornej časti palubnej dosky a odrazom zvuku od predného skla, ale sú zase neúmerne vzdialené od stredobasov.
Druhý problém je s pevnosťou ozvučníc stredobasových reproduktorov. Umiestnenie do dverí z pohľadu väčších výkonov nevyhovuje.
Ďalší problém je so skutočným objemom uzavretej ozvučnice, do ktorej stredobasový reproduktor pracuje, vo dverách je príliš malý, smerom do kufra zase príliš veľký. Pri nedostatočnom objeme zanikajú basové kmitočty a zase pri nadmernom objeme je membrána reproduktora málo tlmená, takže pri väčšom príkone príliš kmitá, skresľuje a hrozí predčasné zničenie kmitacieho systému reproduktora.
Keďže kvalita ozvučenia sa v aute dá dosiahnúť len veľmi ťažko a aj to len za cenu mnohých ústupkov, sú si toho výrobcovia autoreproduktorov vedomí, a preto ponúkajú reproduktory prevažne s nie práve najlepšími parametrami. Väčšina autoreproduktorov sa pre kvalitné počúvanie hudby napríklad v bytových audiosústavách vôbec nehodí a odborníci z oblasti elektroakustiky pri svojich návrhoch kvalitných bytových audiosústav s autoreproduktormi nepočítajú. Preto sa nemusíte obávať do auta použiť práve reproduktory určené pre bytové účely. Možno že nie sú také farebné a nemajú pochrómované mriežky a "neskutočný" výkon stovky wattov, ale zahrajú lepšie
S ozvučením v aute je radikálny problém:
Pozícia hlavy poslucháča všeobecne nie je vo vrchole rovnostranného trojuholníka, takže stereoefekt je značne znehodnotený. Najlepšia pozícia poslucháča by bola na zadnom sedadle v strede, ale aj v luxusnej limuzíne toto miesto je pokladané za "núdzové" sedenie. A to by mali žiariť len predné reproduktory a približne smerom k hlave poslucháča. V bežnom aute to prakticky nie je možné, pretože predné stredobasové reproduktory sú umiestnené vo dverách. Čiastočne by to mohli zachrániť výškové reproduktory umiestnené v hornej časti palubnej dosky a odrazom zvuku od predného skla, ale sú zase neúmerne vzdialené od stredobasov.
Druhý problém je s pevnosťou ozvučníc stredobasových reproduktorov. Umiestnenie do dverí z pohľadu väčších výkonov nevyhovuje.
Ďalší problém je so skutočným objemom uzavretej ozvučnice, do ktorej stredobasový reproduktor pracuje, vo dverách je príliš malý, smerom do kufra zase príliš veľký. Pri nedostatočnom objeme zanikajú basové kmitočty a zase pri nadmernom objeme je membrána reproduktora málo tlmená, takže pri väčšom príkone príliš kmitá, skresľuje a hrozí predčasné zničenie kmitacieho systému reproduktora.
Keďže kvalita ozvučenia sa v aute dá dosiahnúť len veľmi ťažko a aj to len za cenu mnohých ústupkov, sú si toho výrobcovia autoreproduktorov vedomí, a preto ponúkajú reproduktory prevažne s nie práve najlepšími parametrami. Väčšina autoreproduktorov sa pre kvalitné počúvanie hudby napríklad v bytových audiosústavách vôbec nehodí a odborníci z oblasti elektroakustiky pri svojich návrhoch kvalitných bytových audiosústav s autoreproduktormi nepočítajú. Preto sa nemusíte obávať do auta použiť práve reproduktory určené pre bytové účely. Možno že nie sú také farebné a nemajú pochrómované mriežky a "neskutočný" výkon stovky wattov, ale zahrajú lepšie
Opel Omega 2.2DTI
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repro
Jece ale inak by sa tie šmejdy nedali predat...tak šupho plus jedna nula za výkonom a aj za cenou a fasa...
ale predpokladam že ajtak to nie každý pochopil...
ale predpokladam že ajtak to nie každý pochopil...
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Re: Repro
Len pre zaujímavosť, že ako by mali vyzerať údaje o reproduktore, aby som nekúpil "mačku vo vreci" http://www.monacor.sk/catalogue-product ... SubKtg=512
Pričom sa nejedná o nejaký drahý špičkový reproduktor.
Ak sú udané pri reproduktore napríklad len tieto údaje http://www.monacor.sk/catalogue-product ... SubKtg=520
tak konštruktéri kvalitných reproduktorových audiosústav sú veľmi opatrní a pokiaľ nemajú možnosť si takýto reproduktor sami premerať, tak vo svojich návrhoch ani s ním neuvažujú.
Pričom sa nejedná o nejaký drahý špičkový reproduktor.
Ak sú udané pri reproduktore napríklad len tieto údaje http://www.monacor.sk/catalogue-product ... SubKtg=520
tak konštruktéri kvalitných reproduktorových audiosústav sú veľmi opatrní a pokiaľ nemajú možnosť si takýto reproduktor sami premerať, tak vo svojich návrhoch ani s ním neuvažujú.
Opel Omega 2.2DTI
Re: Repro
[quote="jece"]Neviem k čomu je dobrých tých 150dB keď 120dB je už prah bolesti. Ale ako zvláštny druh športu to beriem, no na bežné jazdenie to nemá využitie.
suhlasim sTebou uplne. niekto zbiera znamky a nietko zas zo zaluby chodi na audio tunig sutaze. kde presne meraju kvalitu sili a umiestnenie celeho systemu. ako zaluba je to , ale v skutocnosti na beznej premavke a pouzivani auta to nikdy nevyuzijes.
suhlasim sTebou uplne. niekto zbiera znamky a nietko zas zo zaluby chodi na audio tunig sutaze. kde presne meraju kvalitu sili a umiestnenie celeho systemu. ako zaluba je to , ale v skutocnosti na beznej premavke a pouzivani auta to nikdy nevyuzijes.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repro
Alebo si to este frajeri natrieskaju do auta aby mohli machrovat ako im skace skatulka cigariet na streche
Zucastnujem sa tychto sutazi zatial len ako divak a clen jedneho klubu ale ja som osobne skor zamerany na SQ
Ale je to celkom sranda, hlavne ak chlapik tlaci tlaci tlaci a zisti, ze od magnetidckych dveri ma ovladac vo vnuti auta
Zucastnujem sa tychto sutazi zatial len ako divak a clen jedneho klubu ale ja som osobne skor zamerany na SQ
Ale je to celkom sranda, hlavne ak chlapik tlaci tlaci tlaci a zisti, ze od magnetidckych dveri ma ovladac vo vnuti auta
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996