tak tam tu nexii pěkně vykuchali, koukal jsem na to a nejdřív jsem se zdělsil jestli budu muset rozebírat celý motor nebo jak....
Naštěstí to vypadá že ne, klíč 13 bych našel, šikovnost snad taky, ale co s tím udělá absolutní neznalost prostředí motoru to nevím, nechtěl bych si to nějak p*srat to autíčko.
Tak zima je skor pryč a já se dostal k tomu, že se snažil dát dohromady svou zlobivou nexii.
Abych zrekapitulova co mi dělá: jakoby vynechávala a kucká. nové zjištění je, že to dělá na neutral, v nizkých a vyšších otáčkách, prostě pemanentně. v těch vyšších to není tak patrné, ale dělá to.
Vyměnil jsem kabely ke svíčkám, svíčky. Dělalo to stále. Byl jsem u opraváře, měřil elektriku, strávil jsem tam asi 3 hodiny, měření prováděl i za jízdy, ale na nic nepřišel. Doporučil mi výměnu hlavy rozděovače a rotor-palec, viz.foto. To jsem udělal, změna se nečekala, šlo o výměnu opotřebováných částí.
Tip opraváře je, že by to mohl dělat regulátor tlaku paliva. co si myslíte vy?
Lambda sonda to není, zkoušel jsem ji odpojit, ale nic se nezměnilo.
Nemáte, nebo neměli jste někdo podobný problém? Předem díky za odpověď.
Tomáš Kufa
Přílohy
palec-rotor_1_2.jpg (47.77 KiB) Zobrazeno 2899 x
hlava rozdělovače_2.JPG (49.8 KiB) Zobrazeno 2899 x
hlava rozdělovače + rotor-palec2.JPG (52.72 KiB) Zobrazeno 2899 x
Pozeram ze na veku rozdelovaca uz skoro nemas stredovy uhlik. Ten uhlik ma byt vystrceny vonku, tlaci ho pruzinka a aj palec ma nieco za sebou...
Vymen to co pisal JRDa Mclaren a este aj to veko a palec....
Jo to víko jsem vyměnil tento víkend, spolu s palcem, teď už zbývá ta cívka.. Jestli to potom nepojede jak má, tak se asi picnu.. Ten uhlík není tak malý jak vypadá na fotce, jen bohužel pružinka už nepracuje jak má, to už je ale minulost..
Ahoj. Byl jsem v prodejně náhradních dílů a když jsem řekl, že chci cívku rozdělovače, tak mi ukázal jinou součástku a taky cena byl jiná-1400kč. Nevíš jak se jmenuje součást, kterou jsi mi doporučil ty?
Nemáš nějaký další tip, který díl by mi mohl dělat problém, které popisuju? díky.
Tak konečně sem se dostal i výměně té cívky. Nakonec to ani nebolelo a šlo to celkem dobře, až na vyndavání toho plíšku co jde skrz osku.. Pak jsem to ještě blbě dal dohromady (otočeno o 180°). Ale to jsem jen posunul kabely. Auto nastartovalo, to bylo dobré znamení.. Jinak ta stará cívka nevypadá nějak špatně, viz. foto.
A jak to dopadlo: auto jede líp, ale otáčky na volnoběh nejsou stabilní a v nízkých otáčkách při jíždě nexi stále škube, poskakuje.. Je to s ním smutné. Až se k němu příště vrátím, zajedu na měření tlaků.