ohrev skrtiacej klapke
Moderátor: Blue Lanos
Re: ohrev skrtiacej klapke
tak dnes som vymenil aj snimac polohy skrtiacej klapky a zase nic..robi to stale ale asi som prisiel konecne na pricinu..ja som si povodne myslel ze mi to spravilo aj na benzine alle omyl..robi mi to len na LPG..takze pes je zakopany niekde tam..ale aj tak sa mi zda ze mi otacky nejak divne padaju dole..tak pomaly a sekavo..ale mam zly aj snimac teploy..teda myslim lebo mi to neukazuje teplotu len pochybujem ze to je koli nemu..no nic zas budem len hladat:)
- Reklama
Re: ohrev skrtiacej klapke
Neviem aky mas splynovac,ale asi by som najprv skontroloval palivovy filter LPG.
Problem,moze byt aj samotnom splynovaci.
Mne na nom museli vymenit membrany,ale to by si na nom musel mat najazdenych cca 150 000 km,jedine ,ze by ta membrana odisla skor ,ako to byva zvykom.(nevylucujem)
Ked tam spominas teplotu,skontroluj ci mas dobry ohrev splynovaca.Cez splynovac cirkuluje maly okruh chladiaceho systemu(nieco ako vymennik tepla),cize v podstate sa plyn zohrieva aby ho lepsie spalovalo.
Ked sa nezohrieva vobec sprava sa to podobne ako je to v tvojom pripade,ale to zistis hned,ked Ti voda cirkuluje v nadrzke a je hned tepla,tak je to OK.
Este by som skontroloval (hlavne) sviecky , VN kable , rozdelovac a inducku pretoze plyn je citlivejsi na stav zapalovacieho okruhu ako benzin.Cize na benzin Ti to ide OK,ale na LPG to moze trhat, kolisat otacky,skapinat .....
Vybusnot plynu vznika pri 4-5 nasobnej teplote,cize ak tam mas sviecky,ktore odpalili cez cca 15 000 km,tak ich rovno vymen.Takže ak stara sviečka zapali benzín može mat ale problem zapalit plyn.
Mal som dokonca pripad,ze sviecka,ktora mala odpalenych 1200 km bola zla.Vymenil som ju a vsetko bolo OK
Problem,moze byt aj samotnom splynovaci.
Mne na nom museli vymenit membrany,ale to by si na nom musel mat najazdenych cca 150 000 km,jedine ,ze by ta membrana odisla skor ,ako to byva zvykom.(nevylucujem)
Ked tam spominas teplotu,skontroluj ci mas dobry ohrev splynovaca.Cez splynovac cirkuluje maly okruh chladiaceho systemu(nieco ako vymennik tepla),cize v podstate sa plyn zohrieva aby ho lepsie spalovalo.
Ked sa nezohrieva vobec sprava sa to podobne ako je to v tvojom pripade,ale to zistis hned,ked Ti voda cirkuluje v nadrzke a je hned tepla,tak je to OK.
Este by som skontroloval (hlavne) sviecky , VN kable , rozdelovac a inducku pretoze plyn je citlivejsi na stav zapalovacieho okruhu ako benzin.Cize na benzin Ti to ide OK,ale na LPG to moze trhat, kolisat otacky,skapinat .....
Vybusnot plynu vznika pri 4-5 nasobnej teplote,cize ak tam mas sviecky,ktore odpalili cez cca 15 000 km,tak ich rovno vymen.Takže ak stara sviečka zapali benzín može mat ale problem zapalit plyn.
Mal som dokonca pripad,ze sviecka,ktora mala odpalenych 1200 km bola zla.Vymenil som ju a vsetko bolo OK
Re: ohrev skrtiacej klapke
sviecky su nove kable su nove rozdelovac som len vycistil..uz to musi byt len s tym lpg nieco..skusim pozret ten filter a ak nepomoze pojdem za technikom co sa v tom vyzna..mam tam lpg podtlakove ale uz to s riadiacou jednotkou..nie je tam tam ten skrtiaci ventil manualny ale uz je to vsetko elektricky ovladane..neviem kkolko maju tie membrany nabehane..
Re: ohrev skrtiacej klapke
Ked budes kontrolovat filter na LPG,davaj pozor,zastav si privod z nadrze,mohol by si totiz dojst k urazu.Plyn je moc mrazivy !!!
Akurat rozmyslam,jeden moj znamy mal tusim tiez takyto problem,ale neviem ako to riesil a ci to vobec uz vyriesil.Musim sa ho nato spytat.
Ked sa nieco dozviem ,dam vediet.
Akurat rozmyslam,jeden moj znamy mal tusim tiez takyto problem,ale neviem ako to riesil a ci to vobec uz vyriesil.Musim sa ho nato spytat.
Ked sa nieco dozviem ,dam vediet.
Re: ohrev skrtiacej klapke
jasne jasne to viem uz som to raz robil..tak dik moc..ja budem zas informovat ci pomohol ten filter:)
Re: ohrev skrtiacej klapke
takze konecne po dlhej dobe som nasiel vinnika...bol to ten LPG filter..tolko penazi investovanych a nakonec je to taka lacna somarina:D