kolisani teploty motoru

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
maralin
Příspěvky: 2
Registrován: čtv led 20, 2011 18:04

kolisani teploty motoru

Příspěvek od maralin »

Cau lidi mam problem kolisa me teplota motoru pri jizde i pri stani..mam nubiru teprve par dni a hned jsem si rekl jasne termostat ale dnes jsem ho vymenil a nic se nestalo zadna zmena...dokonce jsem stary termostat vyzkousel ve vode a otevira se presne na 87 stupnich...tak ted nevim cim to muze byt...kdyz jedu je okolo 1 stupne teplota vody kolisa od 4mm pod pulkou teplomeru az k 1/4....a topeni samozrejme skoro nic ale myslim si ze neni ucpany protoze hadice maji stejnou teplotu na vstupu i na vystupu...diky moc za nejakou radu
Reklama
 

Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od Vít, Jiří »

Nejjednodušší řešení ... používám karton před chladič .. ale nubi stejně moc netopí ,budu měnit termostat i chladič .. pak uvidím .. :) :)
ŘEZNÍK
maralin
Příspěvky: 2
Registrován: čtv led 20, 2011 18:04

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od maralin »

Karton pred chladic dobry pomocnik ale myslim si ze to moc nepomuze kdyz klesa teplota i pri stani na miste...jakmile pusti termostat vodu do chladaku tak klesne teplota i kdyz je okolo 0 C na 1/4 teplomeru a jsem zvedavej co to bude delat kdyz bude -10 za jizdy....napadlo me dat tam jinaci termostat ktery ma treba teplotu otevreni o par stupnu vyssi ale kdyz jsem nekde cetl ze ostatnim lidem na nubire rok 2000 1.6 teplota drzi tesne pred pulkou tak me to stve...
comodor
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 24, 2011 20:11

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od comodor »

kolisani teploty motora je spusobené tesnenim pod hlavou motoru sou vysipaný prechody od vložek motoru do hlavy a zmenil se tlak v chladici soustave ,prvi pťiznak teto poruchy je to že auto špatne topí
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od koniQ »

ale v tom pripade mi mala byt aj voda z chladiacej v oleji alebo nie?
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od palikx »

no pokud je vymeneny termostat tak by mohlo byt tesneni pod hlavou.u daewa vseobecne netece voda do oleje
kazdopadne by chtelo zjistit jestli se skutecne meni teplota nebo jen kolisa rucicka budiku.
tedy jestli chladne topeni nebo ne.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od koniQ »

no takze zacalo to robit aj mne, voda nechyba, ale zato som si vsimol ze pri splynovaci mi slzi ako su tie kolienka do splynovaca na oteplovanie resp. schladzovanie, pondelok idem tam a spravi generalku splynovaca, tak dam vedet ci sa to potom nemeni, lebo fyzika neklame, ak klesne tlak voda nemoze ani zovriet v chladiacom systeme, predpokladam ze mi to tade syči, dam vedet napisem -i
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
krcmarj
Příspěvky: 15
Registrován: sob črc 21, 2007 22:57
Bydliště: Potštejn

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od krcmarj »

palikx píše:no pokud je vymeneny termostat tak by mohlo byt tesneni pod hlavou.u daewa vseobecne netece voda do oleje
kazdopadne by chtelo zjistit jestli se skutecne meni teplota nebo jen kolisa rucicka budiku.
tedy jestli chladne topeni nebo ne.
Mě by zajímala ta druhá varianta. Často mi za jízdy vyleze ručička budíku vpravo úplně na maximum,za červené pole. A pod kapotou se nic neděje, nic nikde nevaří,nesyčí,ventilátory nesepnuté, hadice k chladiči a k radiátoru tak normálně horké. Po nějaké, různě dlouhé, chvíli se ručička vrátí zpět k normálu,mírně před střed budíku. Bude to čidlem teploty, budíkem, nebo něčím jiným? Díky za radu.
Naposledy upravil(a) krcmarj dne pon bře 07, 2011 20:02, celkem upraveno 2 x.
DAEWOO NUBIRA I combi 2.0 CDX r.v.: 97.
comodor
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 24, 2011 20:11

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od comodor »

voda sa strácat nebude lebo nieje prerazené tesnenie medzy valcama a chladenim ale le rozpadnute tesnenie medzy kanálama chladenia velcov a hlavy a tim pádom sa zmenil prietok určite vám aj zle kurý. v tesneni pod hlavou su 5 mm dierky cez ktore proudi voda do chladenia hlavy a v tom mieste se to tesnenie rozpadlo takže sa voda do oleja nedostavá ale projevý sa to tak že auto špatne kurý a kolisá teplota chlazení a nieje rozhodujuce či auto ide a lebo stoji na mieste ak máte záujem o viacej info napište na moj mail ..comodor@centrum.sk a možme sa skontaktovat
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od palikx »

no to s tim tesnenim jsem jeste neslysel.ale teoreticky by na tom mohlo neco byt i kdyz kolikrat vyndam tesneni uplne rozpadly a auto topi a ohriva se uplne normalne.
ale i tak jelikoz pumpa vsechnu vodu protahuje pres cely motor do chladice tak by mel byt normalne teply.s topenim to muze byt horsi.pokud by se topeni vypnulo nemelo by teplota kolisat.
no a pak samozrejme novy termostat neznamena dobry.vlastni zkusenost me vytrenovala.novy termostat byl horsi nez ten stary.
ale zaujala me ta informace o rucicce v cervenem poli.
kazdopadne by to chtelo zjistit skutecnou hodnotu teploty na diagnostice.tim by se hodne vysvetlilo a napovedelo by to kde je problem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: kolisani teploty motoru

Příspěvek od Richard »

já bych to spíš viděl na nějaký špatný kontakt, nebo kostru..... 2x se mis talo že jsem měl v nádrži asi 1/4 a najednou ručka začla stoupat a stoupat a stoupat a hned bylo plno, moc příjemný, akorát to dlouho nevydrželo :-( za chvíli zas ručka spadla
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“