Carputer - PC do auta
Moderátor: Blue Lanos
Ale je hezky, ze si muzeme pokecat o tom, do ceho vrazi ondras 30 klacku
Vidim, Jakube, ze taky zijes vice v noci nez pres den, kdy normalni lidi pracuji...
Vidim, Jakube, ze taky zijes vice v noci nez pres den, kdy normalni lidi pracuji...
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
30 klacků se dá do auta vrazit vždycky. Je otázkou priorit do čeho je vrazit (a pak mít těch 30 k dispozici ). Klimošku nepotřebuju, ani ABS mi nepříjde jako něco, co bych musel mít. Centrál taky nepotřebuju, jelikož jezdím většinou sám, max. ve dvou. Z elektrických serepetiček bych asi bral stahování oken, ale ruční kličky mi v zásadě nevadí.
Hlavní priority pro nejbližší období jsou tyto: Carputer a nová kola. Kola mě zase lákají ty 15", protože mi nabízejí levné jeté kola z Myšáka Galant. Mají několik zásadních výhod: jsou jen 6" širké a mají ET 46. Aftermarketové kola jsou obvykle 7" široké s ET okolo 38-40. Galantovské kola by tedy přesně pásly do Matize a neměly by škrtat o lemy. Dokonce ani gumy Bridgestone Potenza 165/50R15 nejsou extrémně drahé - 2100Kč. Nevýhoda je nezapsatelnost do TP.
Menší prioritu teď mají sedačky - zvažuju buďto skořepiny, nebo něco rozumně jetého polohovatelného - třeba ze Suzuki Swift GT apod. Dále zvažuju lakování nárazníků, prahů, zrcátek a klik, ale to sežere dohromady tak 10kkč, které bych užil snad i lépe.
A pak tu máme sekci levných blbinek, kterým brání v realizaci jen lenost a čas: Lakování vnitřků předních reflektorů (ne parabolu, pochopitelně) na černo nebo do barvy karoserie a pak mě láká 100% tuzing v podobě bílých pruhů na kapotu alá Mini Cooper
Sorry za OT, ale alespoň víte, kam mě máte popostrkovat, když utrácíte mé peníze
Hlavní priority pro nejbližší období jsou tyto: Carputer a nová kola. Kola mě zase lákají ty 15", protože mi nabízejí levné jeté kola z Myšáka Galant. Mají několik zásadních výhod: jsou jen 6" širké a mají ET 46. Aftermarketové kola jsou obvykle 7" široké s ET okolo 38-40. Galantovské kola by tedy přesně pásly do Matize a neměly by škrtat o lemy. Dokonce ani gumy Bridgestone Potenza 165/50R15 nejsou extrémně drahé - 2100Kč. Nevýhoda je nezapsatelnost do TP.
Menší prioritu teď mají sedačky - zvažuju buďto skořepiny, nebo něco rozumně jetého polohovatelného - třeba ze Suzuki Swift GT apod. Dále zvažuju lakování nárazníků, prahů, zrcátek a klik, ale to sežere dohromady tak 10kkč, které bych užil snad i lépe.
A pak tu máme sekci levných blbinek, kterým brání v realizaci jen lenost a čas: Lakování vnitřků předních reflektorů (ne parabolu, pochopitelně) na černo nebo do barvy karoserie a pak mě láká 100% tuzing v podobě bílých pruhů na kapotu alá Mini Cooper
Sorry za OT, ale alespoň víte, kam mě máte popostrkovat, když utrácíte mé peníze
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
No tu ABS snad kvůli bezpečnosti, rozdíl je dost velkej, jinak plány zajímavý, na ty pruhy jsem teda zvědav. Ses ani nepochlubil s obrázkem, abychom to mohli zdrbnout. Máš vůbec nějakou studii jak by to vypadalo s naraznikama a prkotinama v laku atd? Ohledne lakování bych počkal až to do Tebe někdo nastřelí a pak to zfouknul z pojistky ..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
OK, hodím to sem . Mám vymyšleno více variant od pouhých pruhů na kapotě po kompletní MiniCooperizaci - bílá střecha, zrcátka, přední kliky (zadní v laku), prahy a orámování nasavače v nárazníkushaman píše:...na ty pruhy jsem teda zvědav. Ses ani nepochlubil s obrázkem, abychom to mohli zdrbnout.
Už mě střelili, ale bohužel při řešení v autorizovaném servise na to nebyl prostor. Alespoň že mi zavařili díry po znáčku na 5. dveřích a nemusel jsem doplácet amortizaci dílů.shaman píše:Ohledne lakování bych počkal až to do Tebe někdo nastřelí a pak to zfouknul z pojistky ..
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
nevim, co dodat, jen jsem nepochopil to lakovani vnitrku parabol a co se tyce pruhu - nic proti tomu, mne se libi, kazdopadne by mely prijit az pote, co bude auto komplet v laku ...Ondras píše:Hlavní priority pro nejbližší období jsou tyto: Carputer a nová kola. Kola mě zase lákají ty 15", ...
Menší prioritu teď mají sedačky - zvažuju buďto skořepiny, nebo něco rozumně jetého polohovatelného - třeba ze Suzuki Swift GT apod. Dále zvažuju lakování nárazníků, prahů, zrcátek a klik ...
A pak tu máme sekci levných blbinek, kterým brání v realizaci jen lenost a čas: Lakování vnitřků předních reflektorů (ne parabolu, pochopitelně) na černo nebo do barvy karoserie a pak mě láká 100% tuzing v podobě bílých pruhů na kapotu alá Mini Cooper
Sedacky? Vzdyt sis na podzim koupil predni sedacky z meho zeleneho Matize. To mas takovou spotrebu, nebo je nepouzijes?Ondras píše: Menší prioritu teď mají sedačky - zvažuju buďto skořepiny, nebo něco rozumně jetého polohovatelného - třeba ze Suzuki Swift GT apod.
Stříbrný sršáň r.2000 - ABS, klima, servo, AL kola
a Zelená moucha cabrio na náhradní díly r.2000 po zkrácení o cca 0.5 m způsobeném autobusem.
a Zelená moucha cabrio na náhradní díly r.2000 po zkrácení o cca 0.5 m způsobeném autobusem.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nene, tvoje sedačky jsou super. Oproti mým původním nebe-dudy, ale už před tím mě lákaly skořepiny. A pojezdy ze svých původních sedaček ještě užiju na jejich případnou montáž. Pokud budu mít skořepinu/y, stejně bude občas nutné je lehce vyměnit za std. - třeba při cestě na dovču. Ve skořepině se blbě spí . Moje původní sedačky stále čekají na přestavbu do podoby křesla ke stoluradovan píše:Sedacky? Vzdyt sis na podzim koupil predni sedacky z meho zeleneho Matize. To mas takovou spotrebu, nebo je nepouzijes?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Jen pro zajimavost:
http://www.fccps.cz/cz/prod/AAEON/index.htm
ja vim, neni uz to tak zajimavy, jako kdyz si ten pocitac stavi clovek sam, ale parametry to ma slusny, i kdyz cena uz je "o neco" vyssi. A pokud by clovek ozelel HDD a vystacil si s CFkou (nakonec filmy se daji prehravat z externi DVD mechaniky), tak je to velice slusne odolny proti teplote i proti otresum (a prece jen 2GB CF se da uz sehnat za rozumny prachy, 4GB me prijde jeste moc drahy, a na to uz se system a mapy vejde).
http://www.fccps.cz/cz/prod/AAEON/index.htm
ja vim, neni uz to tak zajimavy, jako kdyz si ten pocitac stavi clovek sam, ale parametry to ma slusny, i kdyz cena uz je "o neco" vyssi. A pokud by clovek ozelel HDD a vystacil si s CFkou (nakonec filmy se daji prehravat z externi DVD mechaniky), tak je to velice slusne odolny proti teplote i proti otresum (a prece jen 2GB CF se da uz sehnat za rozumny prachy, 4GB me prijde jeste moc drahy, a na to uz se system a mapy vejde).
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pozitivní správa dne: Druhý monitor dorazil. A světe div se - je fční! Takže nic nebrání pokračovat v projektu...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondráši,zmizela mi s počítače tvoje vykukující hlava i obrázek.Je chyba v mém PC v práci,nebo jsi to vymazal.Doma jsem to nezkoušel.Co ostatní,je tam nebo není?????
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
moje ikonka je na serveru uragan.cz, který je do konce měsíce v trestu za vysoký traffic (video Let's Roll) . Od března bude Ondráš zase vykukovatVáclav Brousek píše:Ondráši,zmizela mi s počítače tvoje vykukující hlava i obrázek.Je chyba v mém PC v práci,nebo jsi to vymazal.Doma jsem to nezkoušel.Co ostatní,je tam nebo není?????
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny