starovanie dewoo Espero

Moderátor: Blue Lanos

dobsovic

starovanie dewoo Espero

Příspěvek od dobsovic »

moje Daewoo Espero nechce nastartovat ked je motor teply. Studeny naskoci bez problemu. Pri teplom motore musim dlho tocit, cca 20 az 30 sek kym chyti. Aj to zo zaciatku ide akoby nepravidelne a po niekolkych sekund uz ide. Nevedia si s tym poradit ani v znackovom servise. Ked pripoja vozidlo na pocitac nevykazuje ziadnu zavadu. Mam pohon LPG. V Daewoo servise najprv tvrdili ze problem je v LPG. Vraj v netesnosti plynu pri startovani na benzin je v sacom potrubi aj plyn a preto motor nenaskoci. Zdalo sa mi to logicke. Plyn som uplne odpojil no problem zostal.
Prosim o radu kde moze byt chyba alebo ci uz mal niekto takyto problem
Reklama
 

Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Tazko radit na dialku ale aj lambda moze byt zla bez toho aby CMU o tom vedela...
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

A nerobi to ako keby bolo auto "prechlastane" ? Lebo ak ano tak by mohol byt na vine ventil systemu recirkulacie vyparov z nadrze....
Naposledy upravil(a) palladin dne pon úno 21, 2005 17:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Nechci se do toho míchat , ale mám dojem , že EGR je na recirkulaci výfukových plynů a ne výparů z nádrže...
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Mas pravdu,ale myslel som vypary z nadrze...
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no a nemoze mu ostat vysiet motorcek ono by sa to potom spravalo ako keby mal sytic a to potom teple nechce startovat???
to je iba moj nazor :?
Dobso

Příspěvek od Dobso »

Aby som to este raz upresnil. Mam LPG a tento problem je ci startujem teply motor na benzin, alebo iba cisto na plyn. A robi to az ked je motor zohriaty na prevadzkovu teplotu. Ked idem iba priklad rano na kusok do obchodu motor sa nezohreje uplne , vtedy to este naskoci.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no ved prave az ked je teply a nemas vysoky volnobech ked sa ti zohreje?
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Motorcek ide stale a ked by ostal vysiet tak sa ti rozsvieti kontrolka (aj za jazdy) lebo riadiaca jednotka nevie regulovat otacky...
Inak to startovanie za tepla mi pripomina problemy so zapalovanim (bud VN cievka alebo v rozdelovaci je jedna cievka a ked sa este nemenila,tak by to mohla robit prave ona... )
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no mohla by to byt aj ta cievka ale pisal ze bol s tym v servise a nic mu nezistili to je fakt cudne,zase jeden moj znamy mal podobny problem s kolisanim otacok a v servise mu prisli nato ze mal povolenu tu klapku co ma suvis s tym motorcekom ,tak neviem a keby skusil vymontovat sviecky a pozrel ci ich ma dobre vypalene, :(
Andy
Příspěvky: 388
Registrován: čtv led 20, 2005 09:01

Příspěvek od Andy »

mal som Cromu. Startovalo to jen za studena. Ked sa motor zohrial uz nechcelo naskocit. Musel som pockat az vychladne a potom to zas islo.
Chyba bola v startery. Bolo tam nieco zhorene. Vymenil som starter a islo to super. Takze asi tak... ;)
Dobšo

Příspěvek od Dobšo »

Cievka v rozdelovači bola vymenená. To bolo prvé podozrenie v servise. No zbytočne , problém ostal. Sviečky sú tiež nové aj vzd. filter. Práve preto sa obraciam na toto fórum , či niekto nemal podobný problém. Lebo v servise by mohli týmto spôsobom meniť veci do nekonečna, kým by prišli na to pravé. A ja by som sa nedoplatil.
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

A pozerali aj take ako snimac polohy klukoveho hriadela?

Inak kamarat mal raz podobny problem s renaultom a na vine bola tusim lambda...
Jirka Plzen

starovanie dewoo Espero

Příspěvek od Jirka Plzen »

Mám podobný problém (Espero 2l MPI r.v.97 benzin),teď v zimě absolutní pohoda
-startuje na první škrtnutí a běží jak hodinky,v létě pokud se vyhřeje na sluníčku-naskočí a zdechne i 3x nebo běží velmi nepravidelně! V servisu samozřejmě nic nenašli,vše zkontrolovali,vyčistili krokáč,vše beze změny!
Zaplatil jsem asi 1800Kč,chtěli pokračovat (nová oprava),tak jsem to raději vzdal! Muj laický nazor je,(pokud je ostatní v pořádku)že to může být špatná funkce teplot.čidla,které reaguje na teplý vzduch a ne na teplotu chlad.kapaliny??! Poraďte co s tím nebo,kde je v plzeň.kraji solidní servis nebo mechanik,který netahá jen prachy a tohle zvládne??!
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

A spotrebou si ako na tom? (na benzin)
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“