zdravím,
uvažuji o ojeté nubiře, ale mám strach že koupím nějakou bouračku. Dnes jsem se byl na jednu podívat, údajně s airbagem. Ale víko airbagu bylo dost měkké a mělo trochu odlišný odstín. Kontrolka blikala v první poloze klíčku a po nastarování zhasla.
Je 1,6 s LPG dobrá volba?
jak poznám funkční airbag?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
motor můžu doporučit a i když mam skoro nový auto tak mam volant měkkej, jako by v něm byl polštář. Je to sice divně hnusný, když to ščlověk zmáčkne ale daewoo tam nemá klakson takže se na střed volantu nešahá
Ta kontrrolka má fungovat přesně jak píšeš. Po otočení klíčku párkrát bliknout a po nastartování zhasnout.
Ta kontrrolka má fungovat přesně jak píšeš. Po otočení klíčku párkrát bliknout a po nastartování zhasnout.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
to víko se při mačkání propadlo spíš jako by pod ním byla tak 1 cm dutina a pak teprve jsem narazil na odpor. Je možný aby auto s údajně 92 000 mělo silně opotřebovaný volant? Jinak ten interiér vypadal zachovale.Na mým starým autě (opel)se kterým jsem jel v sobotu po dálnici do Brna byl volant při stejným počtu km skoro jako novej. Jen je teď vzadu tak o půl metru kratší .
Jo na volantu se toho pozná hodně a ještě se podívej na pedály. Pokud máš na mysli Nubiru I , tak těch jsem pár viděl , co nesouhlasily kilometry. Mám najeto 95.000 při koupi( vloni ) a volant je jen lehce ošahaný. Srovnával jsem to s Matizem , kterého mám od funglovky a má asi 75.000 a taky je jen lehce vyleštěný , ale veškerá ta struktura, ty hrbolky povrchu jsou patrné. Viděl jsem i Nubiru , která měla volant v horní části uplně dohladka a řadicí páku , že skoro nebyly čitelný kvalty a najeto měla asi okolo 80.000, tak to jsem se otočil a ani jsem jí nechtěl dál zkoumat.
Ten volant mám čtyřramený a trochu měký je , ale přiměřeně , to samé je u spolujezdce , taky to jde promáčknout.
Jinak si vem s sebou někoho kdo to trošku zná , ať se podívá na přední nosníky v motoru , vzadu na podlahu v kufru - u rezervy, dále jdi podle těsnění dveří , jestli je všude origo barva , v motoru se naopak mrkni , jestli není něco zastříkané , co třeba při lakování po havárii špatně zakryli, třeba nějaké hadice atd.
Koupit správně ojetý auto není sranda!
Přeji ti šťastnou volbu .
Ten volant mám čtyřramený a trochu měký je , ale přiměřeně , to samé je u spolujezdce , taky to jde promáčknout.
Jinak si vem s sebou někoho kdo to trošku zná , ať se podívá na přední nosníky v motoru , vzadu na podlahu v kufru - u rezervy, dále jdi podle těsnění dveří , jestli je všude origo barva , v motoru se naopak mrkni , jestli není něco zastříkané , co třeba při lakování po havárii špatně zakryli, třeba nějaké hadice atd.
Koupit správně ojetý auto není sranda!
Přeji ti šťastnou volbu .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Koupil jsem Nubiru dotaženou a lehce bouranou na předek, tak jsem věděl co a jak bylo bouchlý. Teď mám najeto cca 60000 (rv. 1998) foto je v mé galerii. Volant je absolutně nevoleštěnej, pedály neošlapaný, kotouče u brzd nesjetý bez rýh a výrazných okrajů a interier jako nový. To jsou věci na který by ses měl mrknout. Vem si ssebou někoho, kdo tomu rozumí a ví kam se podívat!!!!
Volant je trochu měkčí, ale jako ty jsem na něj nešahal, tak nemůžu potvrdit 1cm mezeru. Při startu se kontrolky rozsvítí a měly by postupně pozhasínat, ale bacha každá někdy jindy. Dělá se, že když je blbej airbag připojí se ke kontrolce např. ABS a pak zhasínají vždy společně ve stejnou dobu.
O 1,6 moc nevím mám dvoulitra a řekl bych, že stojí za hřích
Příjemné svezení pohodlné, rychlé spotřeba do 9 l /100. A hlavně se moc nekradou. Byl jsem teď v Černém dole a vedle mě ukradli Oktávky a moji Nubiru nechali v klidu , Tak, že zatím spokojenost a doporučuji.
Možná bych to zkusil podobně jako já sehnat lehce havarovanou??? Tam je totiž jasný důvod prodeje a většinou se nepřetáčí tachometr a kilometry se tolik neutajujou.
Náhradní díly nejsou drahé a jsou dostupné (na škodovky jsou asi dražžší)
O LPG jsem už zde na foru psal, měl jsem Feldu na plyn a zatím jsem plyn do Nubiry nedal.
Volant je trochu měkčí, ale jako ty jsem na něj nešahal, tak nemůžu potvrdit 1cm mezeru. Při startu se kontrolky rozsvítí a měly by postupně pozhasínat, ale bacha každá někdy jindy. Dělá se, že když je blbej airbag připojí se ke kontrolce např. ABS a pak zhasínají vždy společně ve stejnou dobu.
O 1,6 moc nevím mám dvoulitra a řekl bych, že stojí za hřích
Příjemné svezení pohodlné, rychlé spotřeba do 9 l /100. A hlavně se moc nekradou. Byl jsem teď v Černém dole a vedle mě ukradli Oktávky a moji Nubiru nechali v klidu , Tak, že zatím spokojenost a doporučuji.
Možná bych to zkusil podobně jako já sehnat lehce havarovanou??? Tam je totiž jasný důvod prodeje a většinou se nepřetáčí tachometr a kilometry se tolik neutajujou.
Náhradní díly nejsou drahé a jsou dostupné (na škodovky jsou asi dražžší)
O LPG jsem už zde na foru psal, měl jsem Feldu na plyn a zatím jsem plyn do Nubiry nedal.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde..
Mrkni pro informaci na http://www.cars.cz/xchanger/findcars.jsp
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
ahoj, já koupil nedávno, zatím nelituji, mrkni na vlákno:
Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
s těmi kilometry jsem naštěstí docela klidný, mám servisní knížku .)
Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
s těmi kilometry jsem naštěstí docela klidný, mám servisní knížku .)
zm píše:radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde..
Daewoo Nubira 2.0 CDX, 98 rok, 98kW, Hatchback
Myslim, ze zrusit oba blatniky a pritom aby se nic nestalo s airbagem je mozny. Jde jen o to, kolik aut se potka. Pokud si v kolone a nacpes se mezi dve auta pred Tebou, tak aby se to uz moc neposkodilo, je to pravdepodobny. Blatniky se zmackaj, ale cidla airbagu nebudou mit dostatecnej impuls k aktivaci.zm píše:radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde..
Druha vec je, ze nemusel menit oba blatniky najednou. Navic sam vim, ze na Nubire jde blatnik promacknout jen tlakem ruky (no ale to je u novejch aut bezny).