Větrání ventilového víka
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Větrání ventilového víka
To bude asi na PetraM:
Slouží u Matize PCV hadičky pouze k odvětrání ventilového víka, nebo rovněž k přísunu čistého vzduchu do sběrné komory sání přes jednocestný neřízený ventil při volnoběhu? Hodlám řešit odvětrání víka samostatným vzduchovým filtříkem, příp. oil-catch-canem a nevím, zdali je nutné zachovat přemostění škrtící klapky nebo ne.
Slouží u Matize PCV hadičky pouze k odvětrání ventilového víka, nebo rovněž k přísunu čistého vzduchu do sběrné komory sání přes jednocestný neřízený ventil při volnoběhu? Hodlám řešit odvětrání víka samostatným vzduchovým filtříkem, příp. oil-catch-canem a nevím, zdali je nutné zachovat přemostění škrtící klapky nebo ne.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Kucí, fakt nikdo neví? Kde je petrm?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nene, ale plánuju trošku předěla trubku sání od filtru ke klapce a nechce se mi řešit "nos" pro připojení PCV hadičky. Takže bych víko větral filtříkem nebo oil-catch-canem a "nos" ve sběrné komoře bych taky zaslepil. Jenže nevím jestli se tudy nesaje vzduch při volnoběhu. Je to totiž takové přemostění škrt. klapky.Tomáš píše:Ondro , fakt nevím a Petrm se mám pocit přestěhoval a je bez netu.
Proč to chceš řešit, ono to zvedne výkon ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Jo pánové přesně tak přestěhoval sem se a už nemám net doma tak jen občas zajdu do knihovny ale je tu na mě už moc příspěvků a nestíhám nemám na to klid jako doma kde sem si u toho seděl třeba do 3 do rána a odpověděl sem na všechno . A teď k otázce tohle fakt nevím ale vzduch pro volnoběh je řízen krokovým motorkem a když tu hadičku odpojíš tak se musí jen ucpat a motor běží normálně myslím si že to přemostění je tam jen kvůli tomu aby si to jakoby bralo ten mastný vzduch do sání ale kouknu do manuálu jak je to tam nakreslený a dám zase někdy vědět
Vetrání ventilového víka
Ahoj mám pro Vás 2 zprávy.Petrm je muj dlouholetý kamarád a tak vás potěším že net bude zas mít u mě.Nebude to uplně stejné jako kdysi ale lepší než ted.A navíc já pracuji s petou a tak to snad nějak zvládnem občas i bez jeho hlavy..A k té hadičce určitě se musí zaslepit oba konce a pokud možno tam na výstupu z víka nechat ten ventilek.Volnoběh samozřejmě řídí krok. motorek.I přes to možna bude zlobit volnoběh.
Ideální by bylo , kdyby tu na foru byli všichni ze servisu od Petrma , jenže pak by se mohlo stát , že už by k nim nikdo nejezdil a všichni by na základě jejich rad opravovali doma........
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vetrání ventilového víka
Zlobit asi bude, protože přes to přemostění klapky při volnoběhu nějaký vzduch jde. Když prsty hadičku stisknu, tak přestane sát z filtru, ale cucá přímo z víka a po chvíli začne motor kuckat. To není dobré. Takže PCV tam nechávám v továrním provedenípalikx píše:Volnoběh samozřejmě řídí krok. motorek.I přes to možna bude zlobit volnoběh.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dělám novou rouru sání mezi klapkou a filtrem. Nechtělo se mi přidělávat nosík pro připojení PCV hadičky. Takže jsem myslel, že celé PCV zruším a hadičku od ventilového víka přivedu do sběrné nádoby (oil-catch-can), nebo tam hodím pidi-filtřík vzduchu (ten se ale při takové aplikaci dost rychle zasírá olejem). Pozitivní efekt je nulový obsah oleje v sání.Anonymous píše:Ondráši já jsem stejnak nějak nechápal účel tvé chystané úpravy sání.
Nicméně PCV tam zůstane, alespoň pro tuto chvíli...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Nějak nezafungovalo přihlášení,nyní po tvém vysvětlení vše jasnéOndras píše:Dělám novou rouru sání mezi klapkou a filtrem. Nechtělo se mi přidělávat nosík pro připojení PCV hadičky. Takže jsem myslel, že celé PCV zruším a hadičku od ventilového víka přivedu do sběrné nádoby (oil-catch-can), nebo tam hodím pidi-filtřík vzduchu (ten se ale při takové aplikaci dost rychle zasírá olejem). Pozitivní efekt je nulový obsah oleje v sání.Anonymous píše:Ondráši já jsem stejnak nějak nechápal účel tvé chystané úpravy sání.
Nicméně PCV tam zůstane, alespoň pro tuto chvíli...
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ahoj tak jsem to dnes konečně zkusil.výstup z víka múže být jen ten filtřík.Výstup ze sání(za klapkou)musi být přes ten ventilek a nemusí nikam vest,ale bude slyšet syčení.Pozor nesmí se ucpat .Výstup z roury (před klapkou)není dúležitý,respektive ta díra co tam zbyla múže být ucpaná.Doufám že jsi to pochopil,ale lépe to nedovedu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil