Ale neodpovedal si. To vážne v zime na Cruzovi nejazdíš?

Moderátor: Blue Lanos
Ono niekedy je lepšie mať 6,9l nafty pri 150hp a 320Nm ako 8,5l pri 113hp a 153Nm.milosh píše:A tim se chlubis? diesel co nejezdi do 6l bych teda nechtel.ivo1339 píše:Tak po 7000 km průměrná spotřeba 6,9 litrů, i když brodění ve sněhu umím i za 10
Ale to ani nie sú motory chevroletu. Nie som si istý ale zdá sa mi že to je motor od fiatu resp. ja si skôr myslím od Oplu čo mi potvrdil aj predajca že tieto motory 2011 sú vlastne CDTI-čka od OPLU. Kažodpádne musíš rátať s tým že motory od VW sú úsporné ale tie bez DPF filtra. Nemal som možnosť jazdiť na common-rail s DPF od VW ale myslím si že aj tam to pôjde kapánek hore.chrudoš píše:No to mozna jo, ale diesel se snad kupuje kvuli nizsi spotrebe ne? Me je spotreba docela putna, ale kdyz umi jedit jeden 2,0Tdi za 4,5 (VW) a jiny ne mene nez za 6,5 (Chevrolet), neni to znamka buhvijake technicke urovne, ne? Nemyslim to jako hadku, spis chevrolet ty motory proste moc neumi, nase 1,8 benzin taky zadna slava
Motory 2.0 VCDi dělají VM Motori, je to Ital, ale s Fiatem nemá nic společného (v Itálii s ním jezdí jen Alfy). vyráběli např pro Daimler-Chrysler (Jeep, Chrysler, Dodge), 50% podíl společnosti koupil GM pro svá auta.Dimco Nubira 97 píše:Ale to ani nie sú motory chevroletu. Nie som si istý ale zdá sa mi že to je motor od fiatu resp. ja si skôr myslím od Oplu čo mi potvrdil aj predajca že tieto motory 2011 sú vlastne CDTI-čka od OPLU. Kažodpádne musíš rátať s tým že motory od VW sú úsporné ale tie bez DPF filtra. Nemal som možnosť jazdiť na common-rail s DPF od VW ale myslím si že aj tam to pôjde kapánek hore.chrudoš píše:No to mozna jo, ale diesel se snad kupuje kvuli nizsi spotrebe ne? Me je spotreba docela putna, ale kdyz umi jedit jeden 2,0Tdi za 4,5 (VW) a jiny ne mene nez za 6,5 (Chevrolet), neni to znamka buhvijake technicke urovne, ne? Nemyslim to jako hadku, spis chevrolet ty motory proste moc neumi, nase 1,8 benzin taky zadna slava
Toto je dost kratkozraky pohled, nemyslis? Vsichni resi jen a jen spotrebu, ale co porizovaci cena, prohlidky, servis atd? A rozdil ceny benzinu a nafty je dnes 0,40 Kc, to uz neni v podstate nic. Jizda v zime se studenym motorem atd, proste pohlizet na rozdil diesel vs. benzin jen podle spotreby je hloupost.Dimco Nubira 97 píše:presne tak a vždy je lepšie papať 7,2 l nafty /100km ako nejakých 8,5l benzínu ktorý je ešte aj drahší
a preto chcem cruza s dieselom lebo moja nubirka papá viac ako dosť v zime v meste aj 12l... myslím si že aj ruské ranky majú menšiu spotrebu
Ne, VM Motori přešli na výrobu nových dieselů s přímým vstřikem z důvodu nutnosti plnění přísnějších emisních limitů (nástup Euro 5). Trošku jsem se toho zalekl, přeci jen talošům ladění dieselů obecně vždy dlouho trvalo (třeba historie TD i JTD u Fiatu mluví sama za sebe) proto jsem nečekal a vzal sice "zastaralé", ale vychytané VCDi. Elektronika kolem motoru je opět Bosch.Dimco Nubira 97 píše:Vidím že máš celkom dobré znalosti preto mám na teba otázočku
Teraz pri Cruzovi 2011 je motor označený ako CDi to je motor od Daymleru ? Lebo tieto veci sa dosť ťažko zisťujú a nikde to neviem nájsť
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |