Aveo 2011
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Re: Aveo 2011
Som z toho nového avea dost sklamaný. Celé krásne auto poku.vili tou prístrojovkou , stredový panel je super, no budíky tam vobec nepasujú. Tie sa hodia fakt len do malého sparka, ale toto . Inak aj batožinový priestor neočarí . No 1,4TSi je paráda, len či bude u nás.
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo 2011
Jo presne ten otáčkomer tam nesedí ale inak sa im konečne podarilo aby vzadu koleso vyzeralo normálné a nie ako na staršom kde sa aj 16 utopí A celkovo ta palubka aj keď kopíruje Insignu a Cruza tak je velmi podarená čiže aj s tým motorom sa Mi to velmi páčí
Re: Aveo 2011
Nové Aveo vypadá navenek fakt pěkne, škoda tých budíku.
Na to by jsem si zvykal asi těžko, mohli to vyřešiť podľa mňa nějak jinak ale možná to bude hlavní co potáhne lidi si to Aveo koupit. Uvidíme.
Na to by jsem si zvykal asi těžko, mohli to vyřešiť podľa mňa nějak jinak ale možná to bude hlavní co potáhne lidi si to Aveo koupit. Uvidíme.
Carthell Prg
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Aveo 2011
Nejlíp na tým budou majitelé Sparka pokud přesednou do tohoto krasavce, oni jsou už zvyklí na takový budík
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř lis 03, 2010 19:15
Re: Aveo 2011
Ako sa vraví na Slovensku, zlepenec Sparka a Cruze. Nič iné mi totiž pri pohľade na ten kokpit nenapadlo.
http://www.netcarshow.com/chevrolet/201 ... per_0a.htm
http://www.netcarshow.com/chevrolet/201 ... per_0a.htm
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Aveo 2011
Jak jsem už psal od každého něco, takže asi 3v1
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Aveo 2011
No koncern je koncern a peniažky sa musia niekde ušetriť a ani imidž značky nieje na zahodenie však . Ja bi som bol zvedaví keby išly nové modeli za sebou nasledovne Cruze,Aveo(Sonic),Spark čo bi sa tu písalo lenže oni išli Cruze,Spark,Aveo(Sonic) takže môže nastať mylný názor o tzv. zlepencoch ale väčšina je to o imidži značky ked sa modely áut navzájom podobajú . A názory na pristrojovky večne kritizovaná pristrojovka Sparka myslím otáčkomer Chevy vyriešil na Aveu2011 (Sonic) výmenov digitálneho za analogovy ale tacháč museli dať asi digitálny no imidž je imidž a v dnešnej dobe to nepustí .
- Přílohy
-
- ChevroletSpark.jpg (100.89 KiB) Zobrazeno 2990 x
-
- ChevroletAveo2011(Sonic).jpg (83.64 KiB) Zobrazeno 2990 x
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: Aveo 2011
Ale aj tak sú obidve krásne . Aspoň pre mňa určite .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: Aveo 2011
Chevrolet i letos pokračuje ve své modelové ofenzívě. Na podzimní pařížskou premiéru evropského hatchbacku Aveo v Ženevě naváže čtyřdveřový sedan. Ten má podobně jako hatchback své severoamerické dvojče Sonic, jehož představení se odehrálo na lednovém autosalonu v Detroitu.
Sedan s hatchbackem sdílí design karoserie až po B-sloupek a hlavní rozdíly se samozřejmě odehrávají v zadní polovině vozu. Podle tiskových materiálů automobilky má Aveo s výklopnou zadní stěnou zacíleno především na mladší zákazníky a sedan má právě svým designem působit na rodiny.
Při pohledu zepředu nabízí jak Aveo sedan, tak hatchback stejně dynamický vzhled se zdvojenými světlomety a dvojitou maskou chladiče. Výrazná je stoupající linie boků karoserie, která spolu s mírně vyklenutými lemy podběhů kol, rámujících kola o rozměrech od 15 do 17 palců dodává novince atraktivní vzhled.
S délkou 4.399 mm, šířkou 1.735 mm a výškou 1.517 mm je nový Chevrolet Aveo delší, širší a vyšší než současný sedan. Spolu s celkovými rozměry karoserie došlo i na prodloužení rozvoru náprav z 2.480 mm na 2.525 mm.
Chevrolet Aveon sedan – porovnání rozměrů
Model I. Generace II. Generace rozdíl
Délka [mm] 4310 4399 +89
Šířka [mm] 1710 1735 +25
Výška [mm] 1505 1517 +12
Rozvor [mm] 2480 2525 +45
Objem zavazadlového prostoru v základní konfiguraci uvádí tiskové materiály u nového sedanu 502 litrů. U končícího Avea je oficiálně uváděna hodnota 400 litrů.
Interiér sedanu stejně jako u hatchbacku nabídne přístrojový štít, jehož design je inspirován přístroji silničních motocyklů. Prvky na středové konzole mají modré podsvícení. Automobilka vůz vybavila množstvím odkládacích schránek či audiosoustavou s USB, vstupem AUX a Bluetoothem, specifikace výbav se však budou pro jednotlivé trhy lišit.
Standardem budou bezpečnostní prvky, jako například ABS, nebo kontrola stability, elektrický posilovač bude rovněž v základu, jak je to dnes v kategorii malých vozů již běžné.
Podvozek Avea má vpředu vzpěry McPherson a vzadu vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou. Aveo má těžit z výhod vysoce tuhé struktury karoserie využívající systém integrovaného rámu (body frame integral; BFI), jedné z nejtužších v segmentu malých vozů.
Paleta čtyřválců bude obsahovat jak zážehové, tak i vznětové verze. Benzinové motory se chlubí variabilním časováním sacích i výfukových ventilů, turbodiesely vstřikováním common-rail.
Zážehové agregáty u sedanu stejně jako u hatchbacku zastupují dvanáctistovky s výkony 52 a 63 kW (70 a 86 k), čtyřválec o objemu 1,4 l se 74 kW (100 k) a nejvýkonnější šestnáctistovka s 85 kW (115 k).
Poprvé se v nabídce pohonných jednotek pro Aveo v obou karosářských verzích objevuje vznětový motor.
Turbodiesel s objemem 1,3 l bude k dispozici ve dvou výkonových verzích: 55 kW (75 k) a 70 kW (95 k), obě s funkcí Start/Stop.
Nová Avea budou mít standardně pěti- a šestistupňové manuální převodovky, pro zážehového motory 1,4 a 1,6 l je přichystána také automatická, opět se šesti rychlostními stupni.
Prodej obou karosářských verzí nového Chevroletu Aveo se má na českém trhu rozběhnout v létě 2011. Chevrolet by chtěl s novou generací Avea navázat na prodejní úspěchy sedanu Cruze, který letos doplní pětidveřový hatchback.
Podle tiskových materiálů automobilky je současný sedan Aveo s tržním podílem 12,5 % pátým nejprodávanějším modelem v Evropě v segmentu malých čtyřdveřových vozů. S novým modelem chce Chevrolet svoji pozici výrazně vylepšit
Sedan s hatchbackem sdílí design karoserie až po B-sloupek a hlavní rozdíly se samozřejmě odehrávají v zadní polovině vozu. Podle tiskových materiálů automobilky má Aveo s výklopnou zadní stěnou zacíleno především na mladší zákazníky a sedan má právě svým designem působit na rodiny.
Při pohledu zepředu nabízí jak Aveo sedan, tak hatchback stejně dynamický vzhled se zdvojenými světlomety a dvojitou maskou chladiče. Výrazná je stoupající linie boků karoserie, která spolu s mírně vyklenutými lemy podběhů kol, rámujících kola o rozměrech od 15 do 17 palců dodává novince atraktivní vzhled.
S délkou 4.399 mm, šířkou 1.735 mm a výškou 1.517 mm je nový Chevrolet Aveo delší, širší a vyšší než současný sedan. Spolu s celkovými rozměry karoserie došlo i na prodloužení rozvoru náprav z 2.480 mm na 2.525 mm.
Chevrolet Aveon sedan – porovnání rozměrů
Model I. Generace II. Generace rozdíl
Délka [mm] 4310 4399 +89
Šířka [mm] 1710 1735 +25
Výška [mm] 1505 1517 +12
Rozvor [mm] 2480 2525 +45
Objem zavazadlového prostoru v základní konfiguraci uvádí tiskové materiály u nového sedanu 502 litrů. U končícího Avea je oficiálně uváděna hodnota 400 litrů.
Interiér sedanu stejně jako u hatchbacku nabídne přístrojový štít, jehož design je inspirován přístroji silničních motocyklů. Prvky na středové konzole mají modré podsvícení. Automobilka vůz vybavila množstvím odkládacích schránek či audiosoustavou s USB, vstupem AUX a Bluetoothem, specifikace výbav se však budou pro jednotlivé trhy lišit.
Standardem budou bezpečnostní prvky, jako například ABS, nebo kontrola stability, elektrický posilovač bude rovněž v základu, jak je to dnes v kategorii malých vozů již běžné.
Podvozek Avea má vpředu vzpěry McPherson a vzadu vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou. Aveo má těžit z výhod vysoce tuhé struktury karoserie využívající systém integrovaného rámu (body frame integral; BFI), jedné z nejtužších v segmentu malých vozů.
Paleta čtyřválců bude obsahovat jak zážehové, tak i vznětové verze. Benzinové motory se chlubí variabilním časováním sacích i výfukových ventilů, turbodiesely vstřikováním common-rail.
Zážehové agregáty u sedanu stejně jako u hatchbacku zastupují dvanáctistovky s výkony 52 a 63 kW (70 a 86 k), čtyřválec o objemu 1,4 l se 74 kW (100 k) a nejvýkonnější šestnáctistovka s 85 kW (115 k).
Poprvé se v nabídce pohonných jednotek pro Aveo v obou karosářských verzích objevuje vznětový motor.
Turbodiesel s objemem 1,3 l bude k dispozici ve dvou výkonových verzích: 55 kW (75 k) a 70 kW (95 k), obě s funkcí Start/Stop.
Nová Avea budou mít standardně pěti- a šestistupňové manuální převodovky, pro zážehového motory 1,4 a 1,6 l je přichystána také automatická, opět se šesti rychlostními stupni.
Prodej obou karosářských verzí nového Chevroletu Aveo se má na českém trhu rozběhnout v létě 2011. Chevrolet by chtěl s novou generací Avea navázat na prodejní úspěchy sedanu Cruze, který letos doplní pětidveřový hatchback.
Podle tiskových materiálů automobilky je současný sedan Aveo s tržním podílem 12,5 % pátým nejprodávanějším modelem v Evropě v segmentu malých čtyřdveřových vozů. S novým modelem chce Chevrolet svoji pozici výrazně vylepšit
- Přílohy
-
- chevy4dv2.jpg (38.91 KiB) Zobrazeno 2950 x
-
- chevy4dv3.jpg (21.54 KiB) Zobrazeno 2950 x
-
- chevy4dv.jpg (24.55 KiB) Zobrazeno 2950 x
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo 2011
Nemozem si pomoct ale ten tachometer sa mi proste nepaci vyzera to tak detsky kua ako v subaru justy ci kere male auto to tiez tak ma no proste fuj
Nemam rad digitalne tachometre
Nemam rad digitalne tachometre
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Re: Aveo 2011
Takto s tebou súhlasím. Ani mne sa nepáči tá "kaplnka". Vyzerá to otrasne. Dúfam, že sa to takto nebude predávať.FoXo píše:Nemozem si pomoct ale ten tachometer sa mi proste nepaci vyzera to tak detsky kua ako v subaru justy ci kere male auto to tiez tak ma no proste fuj
Nemam rad digitalne tachometre
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
- vetr.roman
- Příspěvky: 225
- Registrován: pát lis 19, 2010 20:37
Re: Aveo 2011
Ten tachometr to auto kazi,Připadal bych si že řidim čtiřkolovou motorku.(hadraplan).
Lada 2101
Škoda Forman 1.3i
Nissan Almera 1.4i
Daewo Kalos 1.4i
Nissan Note 1.4i
----------------------------
Chevrolet Cruze 1.6 LS+ - Křídlo Octavie RS II,černé folie,sportovní výfuk,chip 91Kw-124 Ps-170 Nm.....
Ford Galaxy III 2.0 TDCI
Chevrolet captiva sport 2.0 cdti 110kw
Škoda Forman 1.3i
Nissan Almera 1.4i
Daewo Kalos 1.4i
Nissan Note 1.4i
----------------------------
Chevrolet Cruze 1.6 LS+ - Křídlo Octavie RS II,černé folie,sportovní výfuk,chip 91Kw-124 Ps-170 Nm.....
Ford Galaxy III 2.0 TDCI
Chevrolet captiva sport 2.0 cdti 110kw
Re: Aveo 2011
No coment .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo 2011
Aj na bicykli mam krajsie
Aj na Aveo HB a to RS ci jake to je ked som to tam zbadal tak hned klesol v mojich ociach. Proste rucicky krasne treba ach poslednu dobu deasigneri doebu vsetko co sa da
Aj na Aveo HB a to RS ci jake to je ked som to tam zbadal tak hned klesol v mojich ociach. Proste rucicky krasne treba ach poslednu dobu deasigneri doebu vsetko co sa da
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Re: Aveo 2011
Celkově ale vypadá mnohém líp než to předchozí. Jak v interieru tak i s venku.
Carthell Prg