osobní zkušenosti
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
osobní zkušenosti
nazdar Nexiáci,
měl bych zájem o Vaše osobní zkušenosti s tímhle autem. Jak jsem psal, přemýšlím o koupi tohoto auta a z popisu na stránkách Nexia klubu jsem se sice dozvěděl dost užitečnejch informací, ale měl bych zájem o zkušenosti různých majitelů Nexií, ne jen autora článku.
Například jsem se tam nedozvěděl nic o spolehlivosti Nexií, nejčastějších závadách apod.
Díky za Vaše odpovědi
(p.s. doufám že mi správce zase nezamkne téma, mám o tyhle informace fakt zájem - díky)
měl bych zájem o Vaše osobní zkušenosti s tímhle autem. Jak jsem psal, přemýšlím o koupi tohoto auta a z popisu na stránkách Nexia klubu jsem se sice dozvěděl dost užitečnejch informací, ale měl bych zájem o zkušenosti různých majitelů Nexií, ne jen autora článku.
Například jsem se tam nedozvěděl nic o spolehlivosti Nexií, nejčastějších závadách apod.
Díky za Vaše odpovědi
(p.s. doufám že mi správce zase nezamkne téma, mám o tyhle informace fakt zájem - díky)
- Reklama
Asi tak nejak, prijde mi, ze novi navstevnici vubec nectou stara temata a vsechno by zde chteli naservirovat na zlatem podnose
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Ty jsi asi opravdu nepochopil dva předchozí příspěvky, viď?Michal píše:tak se mi začíná zdát, že tady z vás to auto snad nikdo nemá
nebo má tolik závad, že se to ani nedá vyčíslit
mě nejde o to, vědět úplně všechno - bohatě by mi stačilo, kdyby někdo z Vás napsal: např.: nemám žádnej větší problém, je to spolehlivý auto, jede dobře apod.
Stačí se jen trochu podívat do tématu NEXIA. (mmchd. je to všechno shrnuto v tématu, které je dokonce označené jako důležité )
Každou chvíli se tu objeví příspěvek podobný tvému a pořád to vypisovat je trochu opruz (i když jsem matizák a já to dělat nemusím )
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Michale, i já bych Ti hrozně rád pomohl, ale opravdu se mi to nechce všechno psát znovu, když si stačí, když si projedeš forum. Ale abys neřekl:
mám Nexii jako její první majitel od r. 1996 a investovat jsem musel zatím jen do nové autobaterie, nového startéru a nového palivového čerpadla. Auto má najeto 55.000 km a je garážované.
mám Nexii jako její první majitel od r. 1996 a investovat jsem musel zatím jen do nové autobaterie, nového startéru a nového palivového čerpadla. Auto má najeto 55.000 km a je garážované.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Milý Michale:
Měl jsem nejstarší Nexii v klubu. R.v.1995, najeto 215 000 km, 2 majitel - poslední 3 roky.
Podle servisní knížky přede mnou dělali jednou klimatizaci (drnčela), jednou hydroštely, asi ve 120 000 km na 1 válci. Ve 145 000 km ložiska na zadní nápravě. Oboje pravý dveře po bouračce. Jinak údržba - rozvody, oleje, brzd destičky a AKB po 4,5 roku... atd. Já dělal palivový čerpadlo ve 195 000 km, alternátor (můstek a relé) když jsem startoval blba přes kabely a on to dal do zkratu. Jinak jen rozvody, destičky, zaseklý přední brzdy, přepínač světel, a zapalovací kabely (sežraly je kuny)
A fakt jsem ji nešetřil. Nexie chce dobrý zacházení a poctivou údržbu.
Měl jsem nejstarší Nexii v klubu. R.v.1995, najeto 215 000 km, 2 majitel - poslední 3 roky.
Podle servisní knížky přede mnou dělali jednou klimatizaci (drnčela), jednou hydroštely, asi ve 120 000 km na 1 válci. Ve 145 000 km ložiska na zadní nápravě. Oboje pravý dveře po bouračce. Jinak údržba - rozvody, oleje, brzd destičky a AKB po 4,5 roku... atd. Já dělal palivový čerpadlo ve 195 000 km, alternátor (můstek a relé) když jsem startoval blba přes kabely a on to dal do zkratu. Jinak jen rozvody, destičky, zaseklý přední brzdy, přepínač světel, a zapalovací kabely (sežraly je kuny)
A fakt jsem ji nešetřil. Nexie chce dobrý zacházení a poctivou údržbu.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Suhlas s PEPEm...
ono dost tazko sa da povedat co sa kazi na Nexii..
V poslednej dobe sa tu dost premielalo tema, nepravidelneho chodu motora, skapinania na volnobehu, vynehavania zapalovania, atd..
Taketo zavady su aj na inych autach starych cca 6-7 rokov beznee..
mozem potvrdit ze u Feldy 1.3 su priznaky spinavej sacej klapky a
volnobezneho ventilu zhodne s tymi na Nexii.
Hadam co je specialita Nexii, taq tam dost idu doprec odvetravacie
hadice motora...tesnenia pod hlavou (niekde pri cca 80 az 120 tis km).
diody a regler v alternatore, praskaju orig. zadne peraa...
Ale inac sa mi to zda bytt celkom bezporuchove a spolahlive auto...
ono dost tazko sa da povedat co sa kazi na Nexii..
V poslednej dobe sa tu dost premielalo tema, nepravidelneho chodu motora, skapinania na volnobehu, vynehavania zapalovania, atd..
Taketo zavady su aj na inych autach starych cca 6-7 rokov beznee..
mozem potvrdit ze u Feldy 1.3 su priznaky spinavej sacej klapky a
volnobezneho ventilu zhodne s tymi na Nexii.
Hadam co je specialita Nexii, taq tam dost idu doprec odvetravacie
hadice motora...tesnenia pod hlavou (niekde pri cca 80 az 120 tis km).
diody a regler v alternatore, praskaju orig. zadne peraa...
Ale inac sa mi to zda bytt celkom bezporuchove a spolahlive auto...
Pár nexií mi taky prošlo pod rukama a skutečne to není tak špatné.jen dodám že asi u každé (která ji má) odejde chladič klima. Možná bych do ni také šel ale neni kombi je to benzin.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Zatím ještě mám možnosti levnější ropy a tak mi to vyhovuje.az dojde budu to řešit.Ale ten kufr je proste skvělej.Nexie sed.má taky pěknej ale díra do něj mě bohužel nedostačuje.(306ka sed to má taky špatné)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mé problémy s nexii:
85 000Km - Těsnění hlavy (nedávat auto do servisu!!!!! Tam ti vymění hlavu.)
87 000Km - Vyhořelý kabel na svíčce
90 000Km - Cvakání zadních tlumičů (vymlácené těsnění tlumičů)
Trochu beďary od rzi na víku kufru (dohromady 3).
Jinak nic. Spolehlivé, dosti výkonné, prosté, vždy startuje (jestli není vybitá baterka), dosti nízká spotřeba a pojistka.
85 000Km - Těsnění hlavy (nedávat auto do servisu!!!!! Tam ti vymění hlavu.)
87 000Km - Vyhořelý kabel na svíčce
90 000Km - Cvakání zadních tlumičů (vymlácené těsnění tlumičů)
Trochu beďary od rzi na víku kufru (dohromady 3).
Jinak nic. Spolehlivé, dosti výkonné, prosté, vždy startuje (jestli není vybitá baterka), dosti nízká spotřeba a pojistka.