Mates a E85

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

čau,

má někdo vlastní zkušenost s tímto palivem v Matesovi ?
U nás stojí litr E85 22,90 čímž je jasný kam mířím.
Co třeba Natrural a E85 půl napůl ?
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
Reklama
 

Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Re: Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

Tady něco o tom.
je to ale felície. http://skoda-virt.cz/cz/clanky/z-tisku- ... hanol-e85/
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
Docent II.
Příspěvky: 464
Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
Bydliště: Kousek od Rudé záře
Kontaktovat uživatele:

Re: Mates a E85

Příspěvek od Docent II. »

Robert08 píše:Co třeba Natrural a E85 půl napůl ?
Co třeba čistý LPG?
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Re: Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

Přestavovat Matesa ? Čekat na návratnost investice ? A nádrž dám kam ? nejlíp asi pod sedačku řidiče, to možná není deformační zóna.
Místo rezervy bych jí nedával. To kdyby do mě někdo zezadu ťuknul tak mi skočí na klín a jiné místo mě nanapadá.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Mates a E85

Příspěvek od kesko »

Tou nádržou namiesto rezervy by si Matizka akurát tak spevnil. Tú nádrž len tak niečo nepokrčí. Keby som ho nepoužíval len na krátke trasy, tak tam to LPG už je.Ale počítal som návratnosť, a vyšla na min 5 alebo až 6 rokov. A to je priveľa.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Re: Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

To je na názoru, rezervu si dám pajk kam ?
Ale o LPG tu nejde je rozdíl investovat do přestavby kterou výrobce neschvaluje a nebo tankovat výrobcem neschválené palivo.

Šlo mi o to jestli to tam někdo už nalil, popřípadě důvod proč to tam zásadně nelejt.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
misojogi
Příspěvky: 458
Registrován: pon pro 13, 2010 15:05

Re: Mates a E85

Příspěvek od misojogi »

investovat do přestavby kterou výrobce neschvaluje
na Slovensku je prestavba na LPG mozna
pytal som sa
ale je to ako individualna prestavba cize na poplatjoch to vyjde minimalne 200-400 Euro
plus LPG v cene 1000-1300 Euro
je teda otazne ci sa to oplati ...
lebo hodnota starsieho Matiza sa zdvoj-nasobi
Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Re: Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

Homologované to je, ale to neznamená že to výrobce schvaluje.
Zkus u výrobce reklamovat vadu motoru při přstavbě na LPG.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
misojogi
Příspěvky: 458
Registrován: pon pro 13, 2010 15:05

Re: Mates a E85

Příspěvek od misojogi »

Zkus u výrobce reklamovat vadu motoru při přstavbě na LPG
treba spravit primazavanie ventilov
zial viacere auta maju sice tvrdene sedla ventilov ale nie dost a tak vznikne podony jav
ako ked sa na starych skodovkach jazdi na Natural
odidu sedla ventilov a zaklepu sa donutra ...
takze japonske a korejske auta potrebuju mazanie ventilov
(aspon tak mi to vysvetlovali ti co montuju LPG)

samozrejme LPG sa montuje az po uplynuti zarucnej doby ...
Uživatelský avatar
Robert08
Příspěvky: 224
Registrován: ned srp 23, 2009 12:14
Bydliště: Praha

Re: Mates a E85

Příspěvek od Robert08 »

ok,
Ale pořád sme se nedostali k možnosti nalít jednoduše E85 a jet.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 329
Registrován: stř srp 29, 2007 08:37
Bydliště: B.n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Mates a E85

Příspěvek od Mikeš »

No,tak ho tam jednoduše nalij a jeď :D .Jediný s čím budeš mít při současných teplotách asi problém tak budou studený starty.Tedy alespoň při poměru 1:1.V létě jsem takhle několikrát nakrmil Punto a bez problému.Ale to je ještě starej "jednobod", takže Mates by s tím neměl mít problém vůbec.
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Docent II.
Příspěvky: 464
Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
Bydliště: Kousek od Rudé záře
Kontaktovat uživatele:

Re: Mates a E85

Příspěvek od Docent II. »

Robert08 píše:Ale o LPG tu nejde je rozdíl investovat do přestavby kterou výrobce neschvaluje
Pokud mne paměť neklame, tak v Německu byl naprosto normálně k dostání Chevrolet Matiz (u nás zvaný Spark) s pohonem na LPG z výroby, byť přirážka k ceně byla docela drsná - cca 30% navíc.
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
diesell
Příspěvky: 6
Registrován: stř lis 04, 2009 13:42

Re: Mates a E85

Příspěvek od diesell »

Na E85 jsem jezdil asi rok 1:1 E85/natural,studeny motor cuka v nizkych otackach a za studena motor netocim. Kdyz je motor zahraty,jezdit se da v pohode,ale ma to obcas propady,motor v otackach slape pekne. Pred par mesici jsem predelal na LPG a parada,vykon stejny,spotreba sla z 6,5l-7l E85/Nat. na 8l-8,5l LPG. Najezdim 20tis km rocne,stalo me to 25tis, takze za rok a pul to mam zpatky. Jizda na LPG neni zadny problem s matizkem,mam system MAGIC na vicebodove vstrikovani. Kdyz jsem auto kupoval nove v roce 2002 tak mi nabizeli v autosalonu prestavbu na plyn,takze i prodejce to podporuje. Kdo nejezdi na plyn, okrada sam sebe.
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Re: Mates a E85

Příspěvek od Habron »

Kdo najezdi 20 tkm rocne, tak na to nema Matiza nebo nejake podobne pidiauto, nebo nici sam sebe.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Docent II.
Příspěvky: 464
Registrován: pon čer 14, 2010 21:05
Bydliště: Kousek od Rudé záře
Kontaktovat uživatele:

Re: Mates a E85

Příspěvek od Docent II. »

Nějak jsem tvoji myšlenku nepobral... Na dojíždění 23 km do práce bych si měl pořídit Volhu, šestsettrojku nebo 30 let starého bavoráka pětkový řady?
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“