Ciernygepard píše:Ste tu zo mňa spravili človeka totálne nenávidiaceho matizy, čo vobec tak nie je.
ja to tak neberu, proste jen komentuju ten pristup, kdy hodnotis sportovni vlastnosti auta, ktery je primarne vyrobeno jako nakupni taska
Ciernygepard píše:Pri jeho kúpe som bol práve ja ten kto ho vyberal pre všetky jeho klady a strašne som sa naňho tešil. Bolo to prvé SE-čko na Slovensku. Ale proste si nasadiť ružové okuliare a nepriznať si realitu, načo je to dobré?
Vždy sú dva pohľady na vec - objektívny, kde si uvedomujem + a - a tak isto to, že pri tak malom aute a jeho nadobúdacej cene sú dokonale vyvážené
No a potom ten subjektívny, kde nehladím na cenu a tam už tie - vyskakujú výraznejšie.
absolutne nelze takhle brat, to je jak stezovat si na velkou cenu bmw6 od hammana, nejnovejsiho porsche 9ff apod - proste za tenhle hi-tech si priplatis a matiz je preste opacny konec spektra
V podstate cokoliv co matiz dokaze navic, krome dovezeni na nakup je plus. Jestli jsi cekal cokoliv vic jako samozrejmost, tak je to uplne spatne.
A jakoze nastesti dokaze mnohem vic nez to. Udiv nad tim, ze kdyz presednes do mensiho, uzsiho, lehciho auta, ze se najednou vic naklani, neda se s nim jet pila stejne jako s autem uplne jiny vahy, objemu, ... mi prijde naprosto nesmyslny.
Az presednu z porsche do oktavky, tak budu taky nemile prekvapeny, ale co bych cekal, rozdil v cene milion+, auto ma uplne jiny urceni, konstrukci, ...
To vis, ze my bysme tady vsichni (?) chteli mit v aute preplnovani, sportovni podvozek, ... ale to se fakt bavime na uplne spatnym miste o uplne nevhodnym aute. Jasny, ze to jde, ale vetsina to dela spis jako proof-of-concept (ci jak se tomu nadava), cili ze to jde a dokazat to.
Ciernygepard píše: ach jo, tys to zkousel, vid - prd, protoze ja tam dal 185 a snizi to maximalku, nikoliv sviznost
Na matizovi som to nikdy neskúšal, to máš pravdu, ale fyzika ma nepustí. A skúšal som to na starej citroenke, kde som predpísané 145 nahradil krásnymi diskami so 195 a po týždni šli dolu, lebo sa to nedalo vydržať. Darmo mal motor 50kW a auto váhu len o málo viac než matiz, to auto nevládalo.
tak ja se jen budu opakovat, 185 rozhodne neuberou na pruznosti, pouze snizi maximalni rychlost - imho tak o 5-10km/h, coz je me osobne uplne jedno (btw: 195 uz je fakt dost a hodne zalezi na tom, jestli si zachoval obvod kola, nebo nikoliv. Ono, pokud zvetsis prumer treba jen o centimetr, tak uz to bude znat. Pokud zachovas prumer kola, je to v pohode)