VYSOKA SPOTREBA !!!
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
VYSOKA SPOTREBA !!!
MAM FAKT VELKY PROBLEM, NA MOJOM TICU JE OBROVSKA SPOTREBA, NAJPRV SOM MYSLEL ZE JE TO SYTIC, TEN BOL SICE SKORO STALE ZAPNUTY ALE TERAZ JE TOTALNE OBMEDZENY, A NA VOLNOBEHU MAM NORMALNE OTACKY TAKZE NEVIE MI NIEKTO PORADIT PRECO MAM TAKU VELKU SPOTREBU ? OKOLO 8-10L/100KM JAZDIM V POHODE NETLACIM, NEMAM TAZKU NOHU.... POMOZTE MI PROSIM PROSIM PROSIM....
- Reklama
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
1) Vypni si caps lock a pis jako clovek.
2) Jestli nemas bohatou smes (za tepla by to urcite strilelo do vyfuku) tak bych hledal diru v nadrzi nebo jinde v palivove soustave.
2) Jestli nemas bohatou smes (za tepla by to urcite strilelo do vyfuku) tak bych hledal diru v nadrzi nebo jinde v palivove soustave.
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
- Fitty
- Příspěvky: 1532
- Registrován: ned led 27, 2008 15:20
- Bydliště: hradec králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
za 10l jezdím já s tím svým hi hi
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
Čo to znamená "totálne obmedzený" sýtič? Pri tomto by som ostal a popremýšľal či to je skutočne tak. Ako si ho obmedzil? Niečo mi vraví, že sýtič je nefunkčný a preto stále obohacuje zmes, dokonca aj pri teplom motore.
Máš skutočne veľkú spotrebu. Takúto som mal plne naložený (+ veci na streche) na diaľnici keď som sa snažil udržať 130 do mierneho kopca. Inak bežne okolo 5l/100km.
MarianH
Máš skutočne veľkú spotrebu. Takúto som mal plne naložený (+ veci na streche) na diaľnici keď som sa snažil udržať 130 do mierneho kopca. Inak bežne okolo 5l/100km.
MarianH
pistagrongy píše:MAM FAKT VELKY PROBLEM, NA MOJOM TICU JE OBROVSKA SPOTREBA, NAJPRV SOM MYSLEL ZE JE TO SYTIC, TEN BOL SICE SKORO STALE ZAPNUTY ALE TERAZ JE TOTALNE OBMEDZENY, A NA VOLNOBEHU MAM NORMALNE OTACKY TAKZE NEVIE MI NIEKTO PORADIT PRECO MAM TAKU VELKU SPOTREBU ? OKOLO 8-10L/100KM JAZDIM V POHODE NETLACIM, NEMAM TAZKU NOHU.... POMOZTE MI PROSIM PROSIM PROSIM....
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
pardon za casp kupil som tico po 150KM sa rozpadol motor, vraj odtrhlo ventil, mechanik mi zriesil novy, zalozil, vsetko sliape akurat mi neukazuje teplotu motoru, motor ma dobry tah, do motorov som uplny amater, nechapem slovu bohata zmes, v zime ak nastartuje necham aspon 5 min zohriat, sitic mi siel na 1/4 teraz nejde uz vobec je proste vypnuty, nadrz vyzera byt v pohode trubicky tiez... som zufaly... pomozte mi prosim... kupil som si tico hlavne koli spotrebe, ale ma ju este vetsiu ako moj byvali megane coupe 2,0B pomooooooooooooooc fakt neviem co mam robit, tazku nohu nemam jazdim prevazne sam max +1/2 person a vedsinou na nizkych otackach, moze byt problem v karburatore, alebo v com ? som uz fakt zufaly...
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
nemoze mi neaky ochotny clovek poskytnut ICQ alebo SKYPE a poradit ? zaplatim bez problemov!
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
No fajn.
Píšeš že do motorov sa nerozumieš, ale si si istý, že sýtič ide na 1/4. Prečo nie na 1/3? 1/2? To je také čarovanie s faktami. Ako teda naštartuješ v zime ak sa nezapína sýtič? Teraz sú také teploty, že karburátorový motor bez sýtiča ťažko natočíš. Kto vypol sýtič (teda ak je vypnutý)? Ty? Alebo ten mechanik čo "zriešil" nový ventil? Toto je dôležité čo sa pýtam, lebo ja ti tam osobne pomáhať nebudem. Chcem ťa naviesť aby sme prišli na to prečo to auto toľko žere. Zrejme to sám neopravíš, ale budeš skúsenejší keď pôjdeš do servisu.
Ak ten mechanik zložil motor tak ako mal, tak podľa mňa je problém v sýtiči. Nie je vypnutý, je stále zapnutý a nevypína. To je jeho nefunkčnosť, nevypína sa automaticky. Tico má totiž plne automatický sýtič. Keď niekto tvrdí, že čosi ide na 1/4, alebo že nejde, tak sa v tom hrabal a namiesto toho aby to opravil (alebo vymenil), tak do toho fušoval a vyrobil funčný kompromis. Možno si to nebol ty, ale práve ten mechanik.
Daj to skontrolovať do rozumného servisu. Upozorni, že máš podozrenie na nefunkčný sýtič, že je stále zapnutý, nevypína sa. Buď presný, snaž sa ich v servise naviesť aby sa zbytočne nerozptyľovali niečím "viac lukratívnym" na tvojom aute. Na Ticu neprichádza do úvahy žiadna riadiaca jednotka, žiadna lamda sonda a riadenie od katalyzátora, takže aj toto je mimo podozrenia. Tico má pasívny katalyzátor, neriadený. Ešte by tam nejakú menšiu rolu mohol zohrať filter vzduchu. Nemenený ťažko ťahá vzduch. Ale to by nežralo až toľko. Predsa píšeš, že to ťahá dobre. Asi aj elektrika - zapaľovanie je OK.
Karburátor Tica nie je jednoduchý, vedie k nemu množsvo rôznych hadičiek. No nie je to zase utajený zázrak. Tak skontroluj či nie je niektorá hadička prasknutá, alebo naopak, upchatá, či len odpojená. Ten karbec je dosť zložito riadený kvôli emisiám, ale všetko je to len na pneumaticko-mechanických-tepelných princípoch. Žiadna elektronika až na uzatváranie voľnobežného ventilu.
MarianH
Píšeš že do motorov sa nerozumieš, ale si si istý, že sýtič ide na 1/4. Prečo nie na 1/3? 1/2? To je také čarovanie s faktami. Ako teda naštartuješ v zime ak sa nezapína sýtič? Teraz sú také teploty, že karburátorový motor bez sýtiča ťažko natočíš. Kto vypol sýtič (teda ak je vypnutý)? Ty? Alebo ten mechanik čo "zriešil" nový ventil? Toto je dôležité čo sa pýtam, lebo ja ti tam osobne pomáhať nebudem. Chcem ťa naviesť aby sme prišli na to prečo to auto toľko žere. Zrejme to sám neopravíš, ale budeš skúsenejší keď pôjdeš do servisu.
Ak ten mechanik zložil motor tak ako mal, tak podľa mňa je problém v sýtiči. Nie je vypnutý, je stále zapnutý a nevypína. To je jeho nefunkčnosť, nevypína sa automaticky. Tico má totiž plne automatický sýtič. Keď niekto tvrdí, že čosi ide na 1/4, alebo že nejde, tak sa v tom hrabal a namiesto toho aby to opravil (alebo vymenil), tak do toho fušoval a vyrobil funčný kompromis. Možno si to nebol ty, ale práve ten mechanik.
Daj to skontrolovať do rozumného servisu. Upozorni, že máš podozrenie na nefunkčný sýtič, že je stále zapnutý, nevypína sa. Buď presný, snaž sa ich v servise naviesť aby sa zbytočne nerozptyľovali niečím "viac lukratívnym" na tvojom aute. Na Ticu neprichádza do úvahy žiadna riadiaca jednotka, žiadna lamda sonda a riadenie od katalyzátora, takže aj toto je mimo podozrenia. Tico má pasívny katalyzátor, neriadený. Ešte by tam nejakú menšiu rolu mohol zohrať filter vzduchu. Nemenený ťažko ťahá vzduch. Ale to by nežralo až toľko. Predsa píšeš, že to ťahá dobre. Asi aj elektrika - zapaľovanie je OK.
Karburátor Tica nie je jednoduchý, vedie k nemu množsvo rôznych hadičiek. No nie je to zase utajený zázrak. Tak skontroluj či nie je niektorá hadička prasknutá, alebo naopak, upchatá, či len odpojená. Ten karbec je dosť zložito riadený kvôli emisiám, ale všetko je to len na pneumaticko-mechanických-tepelných princípoch. Žiadna elektronika až na uzatváranie voľnobežného ventilu.
MarianH
pistagrongy píše:pardon za casp kupil som tico po 150KM sa rozpadol motor, vraj odtrhlo ventil, mechanik mi zriesil novy, zalozil, vsetko sliape akurat mi neukazuje teplotu motoru, motor ma dobry tah, do motorov som uplny amater, nechapem slovu bohata zmes, v zime ak nastartuje necham aspon 5 min zohriat, sitic mi siel na 1/4 teraz nejde uz vobec je proste vypnuty, nadrz vyzera byt v pohode trubicky tiez... som zufaly... pomozte mi prosim... kupil som si tico hlavne koli spotrebe, ale ma ju este vetsiu ako moj byvali megane coupe 2,0B pomooooooooooooooc fakt neviem co mam robit, tazku nohu nemam jazdim prevazne sam max +1/2 person a vedsinou na nizkych otackach, moze byt problem v karburatore, alebo v com ? som uz fakt zufaly...
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
ide oto ze keby som mal sitic zapnuty tak mi motor bezi na vysoke otacky a ja mam praveze az velmi nizke, v podstate ked ide volnobeh tak cele auto az "skace" niekto pisal nieco z bohatou zmesou, co to je ? neda sa to neako ovplyvnit ? nemozte mi dat na seba neaky kontakt pan marianH ? ICQ SKYPE POKEC FB TELEFON alebo nieco kde sa mozme onilne porozpravat ? DAKUJEM
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
mechanik mi vravel ze sitic bol stale zapnuty vypinal ho on, neviem ci ho vypol ale vravel ze ho obmedzil a aj citit ze otacky klesli, len ta spotreba nie
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
Super. Takže treba ísť k inému mechanikovi, najlepšie asi do iného servisu a dať opraviť sýtič. Nie ho odstaviť, ale opraviť. Keby som na karburátore odpojil sýtič, tak by som musel pridať bohatosť zmesi aby sa motor udržal v behu aj studený. To je ale rozštelovanie emisií a určite sa to prejaví na emisnej kontrole. Samozrejme aj tak je takýto motor ťažko udržať v chode studený a preto má nízke otáčky a problém s voľnobehom. Neviem presne ako sa pridanie bohatosti zmesi prejaví v prechodovom režime a potom v normálnom jazdnom režime. Zrejme toto zvyšuje spotrebu.
Myslím, že ďaľšia debata je tu zbytočná. Doma sa to nespraví, sýtič (jeho teplotne rozťažný regulátor) sa bude musieť vymeniť, bude treba aj merať emisie. Tak šup do seriózneho servisu (nemusí byť značkový), opraviť sýtič a správne nastaviť karburátor.
Naše Tico malo špičkové emisie, ide to nastaviť, technici na EK a STK sami neverili. Samozrejme malo aj dobrú spotrebu.
Dobre si rozmyslite, či budete platiť za benzín naviac, alebo radšej niečo málo investujete do nenáročnej opravy. Takto, ako to máte nastavené, to tiež škodí motoru. Viac benzínu zmýva olejovú vrstvičku na stenách valca. Motor sa viac opotrebuje, degraduje aj olejová náplň. To môže zhoršiť mazanie, plus z toho následky.
Ja žiaľ viac neporadím. Nedal by som sa ukecať mechanikom na takúto kompromisnú úpravu ako máte vy. Možno ste vtedy ušetrili na oprave a náhradnom dieli. Lenže zvýšená spotreba si ten ušetrený diel peňazí zoberie späť aj s úrokmi.
MarianH
Myslím, že ďaľšia debata je tu zbytočná. Doma sa to nespraví, sýtič (jeho teplotne rozťažný regulátor) sa bude musieť vymeniť, bude treba aj merať emisie. Tak šup do seriózneho servisu (nemusí byť značkový), opraviť sýtič a správne nastaviť karburátor.
Naše Tico malo špičkové emisie, ide to nastaviť, technici na EK a STK sami neverili. Samozrejme malo aj dobrú spotrebu.
Dobre si rozmyslite, či budete platiť za benzín naviac, alebo radšej niečo málo investujete do nenáročnej opravy. Takto, ako to máte nastavené, to tiež škodí motoru. Viac benzínu zmýva olejovú vrstvičku na stenách valca. Motor sa viac opotrebuje, degraduje aj olejová náplň. To môže zhoršiť mazanie, plus z toho následky.
Ja žiaľ viac neporadím. Nedal by som sa ukecať mechanikom na takúto kompromisnú úpravu ako máte vy. Možno ste vtedy ušetrili na oprave a náhradnom dieli. Lenže zvýšená spotreba si ten ušetrený diel peňazí zoberie späť aj s úrokmi.
MarianH
pistagrongy píše:mechanik mi vravel ze sitic bol stale zapnuty vypinal ho on, neviem ci ho vypol ale vravel ze ho obmedzil a aj citit ze otacky klesli, len ta spotreba nie
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
netreba nahodou len spravne nastavit karburator ???
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
ak by nieco vedel co tam mozem mat zle poprosim komentar
- Přílohy
-
- P1010215.JPG (213.63 KiB) Zobrazeno 5923 x
-
- P1010214.JPG (140.35 KiB) Zobrazeno 5923 x
-
- P1010213.JPG (197.43 KiB) Zobrazeno 5923 x
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
ak by niekto vedel co moze byt zle poprosim koment
- Přílohy
-
- P1010218.JPG (173.72 KiB) Zobrazeno 5923 x
-
- P1010217.JPG (188.03 KiB) Zobrazeno 5923 x
-
- P1010216.JPG (159.53 KiB) Zobrazeno 5923 x
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
...pozri sem...ja som asi pred rokom riešil niečo podobné...
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 51#p192151
//...už aj viem, kde máš chybu...tam kde ja...tú hadičku treba zasunúť...tadiaľ tečie benzín (tuším naspäť do nádrže)...
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 51#p192151
//...už aj viem, kde máš chybu...tam kde ja...tú hadičku treba zasunúť...tadiaľ tečie benzín (tuším naspäť do nádrže)...
- Přílohy
-
- P1010216.JPG (239.65 KiB) Zobrazeno 5917 x
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2010 12:49
Re: VYSOKA SPOTREBA !!!
no mam tam dve hadicky ktore nesu na nic pripojene som z toho magor, cez vsetky tecie benzin ?