FOLIE
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Ja je mam s atestem na sve nexii a dal jsem za ne pred 2,5 lety 4800kc.
Ale nejsou uplne cerny, ty jsou na pd, pak nevidis vecer ven, kdyz budes couvat.
Ale nejsou uplne cerny, ty jsou na pd, pak nevidis vecer ven, kdyz budes couvat.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Fero: fakt se na černý vykašli. Já je měl na Feldě. o couvání fakt nejde ale o křižovatky ! Neviděl jsem ani zboku jedoucí auta s potkávačkama ! Takže jsem přez zimu jezdil ve zmijovce se staženejma bočníma oknama ! Ale co, hlabvně že jsme hustý Mně stály tenkrát bez atestu 3000 Kč i s instalůací. Do německa jsem se s nima v pohodě dostal. Nikdo nedržkoval, celníci akorát kynuli at pokračuju.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Ja mam takovyhle a jsem spokojenej
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
Octavka:
Megane:
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
Octavka:
Megane:
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
No, fólie mám, som spokojný, aj keď s tou viditeľnosťou v noci je to fakt a to ich ešte nemám na predných...
To je o pokutu...
... doma by to ešte ušlo, ale chodím aj von...
A galvanické pokovovanie..
Vraj to má jednu nepríjemnú vlastnosť, nemá to rado otlačky od rúk, zle sa to potom čistí...
A to ja nerád čistím aj tie normálne
Ale nahodil som ich len kvôli teplu, nie kvôli tomu, aby nebolo vidieť dnu. O to mi nešlo...
To je o pokutu...
... doma by to ešte ušlo, ale chodím aj von...
A galvanické pokovovanie..
Vraj to má jednu nepríjemnú vlastnosť, nemá to rado otlačky od rúk, zle sa to potom čistí...
A to ja nerád čistím aj tie normálne
Ale nahodil som ich len kvôli teplu, nie kvôli tomu, aby nebolo vidieť dnu. O to mi nešlo...
T-PK píše:K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
To je otázka názoru,ale couvat v noci se 75% foliema je jet jako s šátkem kolem očí...A i vzhledově je opravdu hezčí a lepší to pokovení (teda podle mě,ať se nehádáme..)Andy píše:folie su krajsie
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
No, tak díky za to "hoviadko"´ ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!
T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Mno,co vím,tak u oken řidiče a spolujezdce se vystavuje certifikat,pokud nepřekročí zrcadleni 50%..Že prý v EU nemohou nastat žádné komplikace,ale JINY KRAJ JINY MRAV Takže to je marné no..RoSta píše:No, tak díky za to "hoviadko"´ ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!
T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..