lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
alino2
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 19, 2007 18:31

lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od alino2 »

Nejde nastartovat. 12V na vstrekoch i na zapalovani. 5V na senzoroch v poriadku. Impulzy z cidla otacok v spravnej velkosti vchadzaju do RJ. Immo pri zapnuti kluciku sa rozsvieti a zhasne. Moze immo i tak este blokovat RJ, alebo je vadna RJ. Nemozem nikde zohnat schemu z toho typu a nechcem kupovat novu RJ, ak v nej porucha nebude.
Reklama
 

Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od blackjohn »

Předpokládám, že jen točí startér a nemá snahu chytnout.
Zkus se podívat po startování na svíčky, když budou suchý, tak nejde palivo(palivové čerpadlo) nebo imobilizér. Jak bzučí čerpadlo po zapnutí klíčku? Když bzučí 2-3s, immo načetl klíč a je to v pořádku, když jen bzoukne(tak 0,5s), nenačetl se dobře.
Když budou od benzínu, nedává jiskru, možná odejde zapalovací cívka nebo napájení k ní(na růžovém proti černému má být 12V, na druhých dvou impulzy z řídící jednotky).
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
alino2
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 19, 2007 18:31

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od alino2 »

Motorcek ide cca 12 sek. Kedze nemam schemu, neviem ci kontrolka immo zhasne len vtedy ak sa dohodne s RJ, alebo indikuje zhodu len s klucikom.
Meral som osciloskopom na zapalovacom module i na vstrekovacoch. RJ by mala spinat kostru pre vstrekovace i pre vinutie zapalovacieho modulu . ale nic. Je tam len 12V, ale to ide priamo z 15-stky.
Vyzera to na chybu RJ, ale neviem to urcit na 100%. Co ked je este niecim bloknuta.
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od -peha- »

Jednotka to asi nebude podla toho to je v imobilizéru,nemáš druhý klúč :idea: Jo a Lanosáci nemáte tiež pri sedačke ten otrasový vypínač ten zvikne robiť problémy aj na iných autách :idea:
alino2
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 19, 2007 18:31

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od alino2 »

Odskusane oba kluce. O otrasovom spinaci neviem. RJ proste nereaguje - stav je ako pri vadnom snimaci otacok, ale ten je v poriadku. Neviem system ako je mozne zistit vadnu cast
- immo alebo RJ. Diagnostika - bez zavad.
alino2
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 19, 2007 18:31

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od alino2 »

Vyriesene - bol to imobilizer.
Zvlastne je, ze kontrolka imobilizeru normalne zhasne. Myslim si, ze to nie je terno ak neindikuje vsetky chyby imobilizeru. Na tomto nejdu data z imobilizeru, ako odpoved na data od RJ/ poziadavka na odcitanie klucika/.
Vdaka za snahu pomoct.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od conpet »

jak jsi na to přišel ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
alino2
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 19, 2007 18:31

Re: lanos 2002 1.4 A13SMS mrtvy

Příspěvek od alino2 »

Meral som osciloskopom data na linke medzi RJ a immo. Schvalne som odpojil napajanie imma a zmeral data. Tieto boli samozrejme od RJ do imma. Potom som zapojil napajanie imma a porovnal data. Data na linke sa nezmenili. Osciloskop je pamatovy, tak sa to da lahko porovnat. Vedel som, ze chyba bude len v RJ, immo alebo spojenie. Problem bol ale presne urcit ktory komponent je vadny.
Odpovědět

Zpět na „LANOS“