Tak jsem byl dnes v servisu, abych si ověřil, zda to zmiňované kovové klepnutí při 20 km/h je normální nebo jde o závadu. Odpověď od technika sice nebyla příliš přesvědčivá, nicméně možné to asi je. Verdikt:
Vyzkoušeno u mého vozu i u předváděcího vozu, který byl momentálně k dispozici. Dělá to v obou případech. Podle technika by mohlo jít o čerpadlo ABS, které si po delším stání vozu dělá jakýsi self-test, proto to sepnutí/klepnutí. Vzhledem k tomu, že to dělá hodně lidem (resp. hodně lidí si toho už všimlo), považoval bych to za normální. Nicméně záznam o nahlášené "závadě" v servisu již ode mne mají, takže pro případ nějaké potenciální poruchy související s tímto zvukem mám alibi
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Zajímavá věc - v souvislosti s kontrolou této "závady" bylo auto na heveru a technik provedl kontrolu podvozku a DOTAŽENÍ uvolněných prvků. Co tím přesně bylo myšleno mi ale nedokázali sdělit...
P. S. Dále mi opravili (tzn. demontovali a promazali) vrzající sedačku řidiče. Skutečně již nic nevrže ani když se hodně snažím. Vše je tedy v pořádku.