Všem se omlouvam za založení tohoto téma, nicméně jsem na foru nenašel odpovědi na muj problém.
Auto mam pravidelně servisované vše OK, poslední měsíc se potýkam s jedním nešvarem volnoběžné otáčky kolem 1500 - 2000
Nezáleží na teplotě motoru ani na počasí, sem tam jsou otažky na 1000, to se však stává málo kdy. Mám vysledováno následující: pokud jedu slušně nešlapu moc na plyn řadím při cca 2500ot drží volnoběh kolem 1000
Pokud tomu šlapu drží volnoběh kolem zmíněných 1500. Někdy volnoběh zpadne na 1000ot po chvílí sám jindy přeskakuje z 1300 na 1800. Klapka je čistá budík ukazuje teplotu jak ma nevím zda jsou 2 čidla nebo pouze jedno. Hadičky OK
Byl jsem v servise na diagnostiku (Bosh) nepovedlo se jim to připojit že pry potřebují nějaký interface či čo. Udajně to ma malo kdo a novější daewoo (cheva) to nepotřebuje. Nevim nerozumim tomu.
Prosím o radu, měl jste někdo tento problem?
Jsem z Rožnova pod Radhoštěm znáte máte někoho s diagnostikou an daewoo rok výroby 2000. Díky předem
VOlnoběžné otačky servisak na mrtvici problem s diagnostikou
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: VOlnoběžné otačky servisak na mrtvici problem s diagnostikou
Zkoušel si čistit krokový motorek? Je taky na klapce a ovlivňuje volnoběh.
Pak ho zkus zresetovat, odpojí se baterie na pár minut a zas připojí a pak se 3x otočí klíčkem do polohy ON a po pár sekundách zase vypne, bez startování.
Ještě to může někde přisávat vzduch, tj. prasklé hadičky podtlaku.
Pak ho zkus zresetovat, odpojí se baterie na pár minut a zas připojí a pak se 3x otočí klíčkem do polohy ON a po pár sekundách zase vypne, bez startování.
Ještě to může někde přisávat vzduch, tj. prasklé hadičky podtlaku.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Re: VOlnoběžné otačky servisak na mrtvici problem s diagnostikou
Snímač polohy klapky. a už som sa stretol aj s tým že prebíjal kábel a riadiaca reagovala tak že dvíhala otáčky. ani jednu ani druhú vec diagnostiky neukázaly prišlo sa na to ,,pokus-omyl"
Re: VOlnoběžné otačky servisak na mrtvici problem s diagnostikou
Přesně jak píše kolega nademnou tak by mohl být problém v kabelovém svazku v motoru. Problém bývá v kabelových spojkách (zmáčknuté kabely k sobě a zatavené smršťovací páskou) v těch místech se udělá přechodoví odpor a pak to zlobí tak jak popisuješ. Doporučuji celí svazek vyndat postupně rozmotávat a kontrolovat. Jinak co se týče kódování krokového motorku tak na to je přesný postup a to na 10min odpojit baterku mezi tím vyndat krok. motorek vyčistit vytáhnout na doraz a dát nazpět. Potom zapnout klíček do kontrolek na 10 vteřin vypnout na 5 vteřin a tento proces opakovat 3X poté nastartovat a nechat na volnoběh plně zahřát až sepne sahara, poté zapnout na chvíli spotřebiče z důvodu zatížení motoru.