problém - klesají otáčky u zahřátého motoru

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
RRRR

problém - klesají otáčky u zahřátého motoru

Příspěvek od RRRR »

Mám menší problém. Keď stojím, pri optimálne zahriatom motore a nemám zaradenú rýchlosť (som na voľnobehu), klesajú mi otáčky na veľmi nízku úroveň až tak že motor sa trápi a chce akoby zdochnúť. Po vypnutí motora mi potom občas nejde ani naštartovať, a keď ano tak s velkými problémami.
Robí mi to však len pri zahriatom motore, pri studenom keď je ešte zapnutý sitič je to OK.
PS: cca pred dvoma týždnami som bol vo Fancare, pretože mi to občas išlo na 3 valce. Menili mi sviečkové káble a cievku rozdelovača. Nemá to niečo spoločné s tým.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Že by volnoběžný ventil?
Kontrolka chyby v motoru (taková ta "zlá" žlutá) Ti náhodou při tom nesvítí?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

maxim
Příspěvky: 3
Registrován: úte říj 19, 2004 09:10
Bydliště: Bratislava

problém - klesají otáčky u zahřátého motoru

Příspěvek od maxim »

aj ja to typujem na volnobezny ventil. Mal som podobny problem, ale poradim ti nasledovne. Najprv mi vo Fancare vycistili spominany ventil, stalo ma to cca. 1 000 Sk. Neskor som ho aj tak musel kupit, preto by asi bolo lepsim riesenim si ho hned kupit a hotovo. Ovsem ak ti pri tom svieti zlta kontrolka tak problem je niekde inde.
RRRR

Příspěvek od RRRR »

Ta kontrolka mi chvalabohu nesvieti.
Takže volnobežný ventil? Kde sa to nachadza, budem si to vedieť vymeniť aj sám?
A kde by som to mohol zohnať, v hocijakom servise, predajni s autosúčiastkami alebo len v daewee. A koľko vlastne ten ventil stál?

Ď.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

otáčky

Příspěvek od cubafire »

Zdar lidi a může to dělat ten ventil i u plynu? Mám podobný problém, že mi auto po ujetí tak 1 km (teď v zimě) po vyřazení kvaltu prostě zdechne a nejde natočit. Nakonec teda vždycky chytne (zaplaťpánbůh, ale když stojím jak pako na křižovatce a nic... :cry:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

RRRR píše:Ta kontrolka mi chvalabohu nesvieti.
Takže volnobežný ventil? Kde sa to nachadza, budem si to vedieť vymeniť aj sám?
A kde by som to mohol zohnať, v hocijakom servise, predajni s autosúčiastkami alebo len v daewee. A koľko vlastne ten ventil stál?

Ď.
No a zase taaa klapka.. :mrgreen:
a zase ten FANCAR... :!:

Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
na zajimave fotecky, ak mash tesnenie, trochu acetonu ci benzinu,
kluc 13-ku, a TORX-20ku, tak si to zvladnesh vicistit saaam... 8)

...ked si spominal ze ti menili svicky, kable a cievku...
...VYMENILI TI AJ HLAVU ROZDELOVACA A PALEC ..???
...kolko mash najazdenee tis.km ..???

..(cievku podla mna menili zbytocne, mne totizto xeli urobit to iste ked som tam bol na "diagnostike" z tatkovym 8Vckom, a popisoval som im
ze to ide na 3 valce, kope to, skapina, a pod.;
o precisteni klapky ani necekli - nakoniec to bola cela zavada na aute..)

-------------------------------------------------------------------------------
TO cubafire

kuk na fotku http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/pages/DSCN4067.htm
je tam vidiet taky maly obdlznikovy otvor....
ktory konci hore na natrubku na hadicku...
..zvykne sa to ucpat...
..a elektronika potom nevie zmerat podtlak.. 8)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“