Mám menší problém. Keď stojím, pri optimálne zahriatom motore a nemám zaradenú rýchlosť (som na voľnobehu), klesajú mi otáčky na veľmi nízku úroveň až tak že motor sa trápi a chce akoby zdochnúť. Po vypnutí motora mi potom občas nejde ani naštartovať, a keď ano tak s velkými problémami.
Robí mi to však len pri zahriatom motore, pri studenom keď je ešte zapnutý sitič je to OK.
PS: cca pred dvoma týždnami som bol vo Fancare, pretože mi to občas išlo na 3 valce. Menili mi sviečkové káble a cievku rozdelovača. Nemá to niečo spoločné s tým.
problém - klesají otáčky u zahřátého motoru
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Že by volnoběžný ventil?
Kontrolka chyby v motoru (taková ta "zlá" žlutá) Ti náhodou při tom nesvítí?
Kontrolka chyby v motoru (taková ta "zlá" žlutá) Ti náhodou při tom nesvítí?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
problém - klesají otáčky u zahřátého motoru
aj ja to typujem na volnobezny ventil. Mal som podobny problem, ale poradim ti nasledovne. Najprv mi vo Fancare vycistili spominany ventil, stalo ma to cca. 1 000 Sk. Neskor som ho aj tak musel kupit, preto by asi bolo lepsim riesenim si ho hned kupit a hotovo. Ovsem ak ti pri tom svieti zlta kontrolka tak problem je niekde inde.
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
otáčky
Zdar lidi a může to dělat ten ventil i u plynu? Mám podobný problém, že mi auto po ujetí tak 1 km (teď v zimě) po vyřazení kvaltu prostě zdechne a nejde natočit. Nakonec teda vždycky chytne (zaplaťpánbůh, ale když stojím jak pako na křižovatce a nic...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No a zase taaa klapka..RRRR píše:Ta kontrolka mi chvalabohu nesvieti.
Takže volnobežný ventil? Kde sa to nachadza, budem si to vedieť vymeniť aj sám?
A kde by som to mohol zohnať, v hocijakom servise, predajni s autosúčiastkami alebo len v daewee. A koľko vlastne ten ventil stál?
Ď.
a zase ten FANCAR...
Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
na zajimave fotecky, ak mash tesnenie, trochu acetonu ci benzinu,
kluc 13-ku, a TORX-20ku, tak si to zvladnesh vicistit saaam...
...ked si spominal ze ti menili svicky, kable a cievku...
...VYMENILI TI AJ HLAVU ROZDELOVACA A PALEC ..???
...kolko mash najazdenee tis.km ..???
..(cievku podla mna menili zbytocne, mne totizto xeli urobit to iste ked som tam bol na "diagnostike" z tatkovym 8Vckom, a popisoval som im
ze to ide na 3 valce, kope to, skapina, a pod.;
o precisteni klapky ani necekli - nakoniec to bola cela zavada na aute..)
-------------------------------------------------------------------------------
TO cubafire
kuk na fotku http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/pages/DSCN4067.htm
je tam vidiet taky maly obdlznikovy otvor....
ktory konci hore na natrubku na hadicku...
..zvykne sa to ucpat...
..a elektronika potom nevie zmerat podtlak..