Daff.Cz píše:No zacinam na tim uvazovat vic a vic. Zacina se mi to libit. Akorat bych teda nechtel prijit o rezervuale zase ani ne o misto v kufru, to bude tezke dilema. Vy jezdite bez rezervy nebo to mate jen tak hozeny v kufru?
A jak je to se zapisem do TP? Kolik to kostuje?
A je k tomu potreba neaky zvlastni chovani, teba jako k nafte? Nedela to problemy kdyz je moc velka zima nebo moc velky vedro?
Sice bychom se s tímto měli přesunout do sklece o LPG - ale, kromě Lacetti, které mám v dieselu, jsem všechna auta měl na plyn a měl toroidní nádrže - místo rezervy. Nevozil jsem rezervu, ale sprej na opravu pneumatik a kompresor. Ale přiznám se, že jsem to nikdy nepoužil. A rezervu jsem měnil jen jednou - u Lacetti.
S Policií nikidy nebyly problémy - koukli, viděli plyn, sprej a kompresor a "v pořádku"
(i když to tehdy podle předpisů v pořádku nebylo)
Zápis stojí 50,- Kč.
(nebo alespoň stál...)
Chování je stejné jako k benzinu - myslím, že rozdíl v podstatě nepoznáš. Já měl paradoxně pocit lepších jízdních vlastností na plyn, ale spíše šlo o sluchový dojem
Zimu ani teplo řešit nemusíš - řídí si to jednotka sama. V zimě to přepne později, až se trochu zahřeje motor.
Taky se ale mění směs propan-butan. V zimě je jiný poměr těchto směsí než v létě a taky se mění trochu chvování. To je někdy znát třeba na volnoběhu. V zimě natankuješ o něco více (nějaký ten litřík se tam vejde navíc...)
Ale co potěší, jsou částky hrazené u pumpy a počty najetých kilometrů vzhledem k těmto částkám ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)