Druhý kastlík II.
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Druhý kastlík II.
Už je to sice nějaký čas, co jsem to dělal, ale až teď hodil na web. Malá úprava mého airbagového kastlíku:
Více: http://matiz.uragan.cz/airbagevoii.php
Více: http://matiz.uragan.cz/airbagevoii.php
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, můj Matiz je základ nejzákladnější, tudíž bez pytlů...Krtek píše:On ho nezrušil, on tam žádnej neměl (domnívam se)
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondro,popiš trochu jak jsi postupoval,použitý materiál.S fotky toho moc vidět není.Hodnotím jako dobrý nápad,pro ty co nemají pytle a to si myslím je většina Matízáků.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá, dobrá, tedy jak na to:
1. Odšroubovat úchyty kastlíku. Jsou přístupné zespodu od místa pro nohy spolujezdce.
2. Vyjmout kastlík
3. Odšroubovat 4 šrouby držící kryt místa pro airbag (v každém rohu jeden)
4. Odřezat úchyty krytu v rozích díry vzniklé v palubní desce
5. Odřezat nožky na zadní straně krytu airbagu
6. Z kartonu vyrobit dno a uchytit ho stahovacími psákami k trubce, která vede uvnitř napříč palubní deskou. Boky a přední část dna se sama udrží, když se karton zasune za různé výstupky.
7. Pak volitelně zakrýt dno kobercem
8. V Hobbymarketu pořídit co nejmeší pant na dvířka skřínky - takový, který se nezapouští dovnitř materiálu
9. Dvojsložkovým tmelem přilepit pant ke krytu. Pozor dobře vyměřit!
10. Volitelně nalepit na kryt koberec
11. Přišroubovat pant k palubní desce samořezným vrutem
Snad to tak postačí. Fotky moje:
http://matiz.uragan.cz/airbag.php
http://matiz.uragan.cz/airbagevoii.php
Práce kolegy z polska (sebekriticky přiznávám, že mnohem preciznější)
http://autokacik.pl/showthreaded.php?Ca ... 5&o=7&vc=1
1. Odšroubovat úchyty kastlíku. Jsou přístupné zespodu od místa pro nohy spolujezdce.
2. Vyjmout kastlík
3. Odšroubovat 4 šrouby držící kryt místa pro airbag (v každém rohu jeden)
4. Odřezat úchyty krytu v rozích díry vzniklé v palubní desce
5. Odřezat nožky na zadní straně krytu airbagu
6. Z kartonu vyrobit dno a uchytit ho stahovacími psákami k trubce, která vede uvnitř napříč palubní deskou. Boky a přední část dna se sama udrží, když se karton zasune za různé výstupky.
7. Pak volitelně zakrýt dno kobercem
8. V Hobbymarketu pořídit co nejmeší pant na dvířka skřínky - takový, který se nezapouští dovnitř materiálu
9. Dvojsložkovým tmelem přilepit pant ke krytu. Pozor dobře vyměřit!
10. Volitelně nalepit na kryt koberec
11. Přišroubovat pant k palubní desce samořezným vrutem
Snad to tak postačí. Fotky moje:
http://matiz.uragan.cz/airbag.php
http://matiz.uragan.cz/airbagevoii.php
Práce kolegy z polska (sebekriticky přiznávám, že mnohem preciznější)
http://autokacik.pl/showthreaded.php?Ca ... 5&o=7&vc=1
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Je to dobrý , už jsem na to koukal dřív, ale nějak jsem nevěděl jaký použít pantíky, po nějakých se nejdřív podívám a ještě jedno by mě zajímalo , jak to otevíráš , nějaká ůchytka by se hodila , ale zase aby byla decentní. Nedrnčí to na hrbolech? Máš tam nějaké gumové dorazy , jako u standartního kaslíku??
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Možná je to specifikum jen mého kusu, ale kryt je trošku do vrtule a dolní vnitřní roh mírně nedoléhá (nedoléhal, ani když byl kryt chycený 4 šrouby), takže to tahám za ten rožek. Pokud kryt doléhá těsně, pak bych volil nějaké plátěné ucho na otevírání nebo něco podobného.
Nedrnčí to, protože ten pant má docela silnou pružinu, která to nedovolí. Ještě reklamní dodatek - pant jsem koupil v OBI - 2 kusy za cca 150Kč.
Nedrnčí to, protože ten pant má docela silnou pružinu, která to nedovolí. Ještě reklamní dodatek - pant jsem koupil v OBI - 2 kusy za cca 150Kč.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Díky , dostal jsem nápad na dno toho kaslíku , co použít nějaký plastový oválný nebo obdelníkový lavór , co mají právě taky v OBI , jde to dobře ořezat a přizpůsobit a bude to pevné. Musím změřit velikost a uvidím , jenže času není nazbyt.........
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e