POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
ahoj edie!!! já mám teď najeto 9000km a otáčky stejný,pořád drží,ale připadne mi že u teplýho motoru drží víc ,po ránu když je studenej tak to padá normálně,jsem zvědav co to bude dělat dál.Řadit mě jde dobře i podřazovat u všech rychlostí
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
- Reklama
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Na Olšovci si to můžeš prubnout.edie píše:Tak se zase vracim k tem proklety otackam
Znovu jsem si toto tema precital a porovnaval ja mam uz cca 7000km a otacky mi stale drzi na 99% pri 1 na 2 rychlostni stupen.Tak teda nevim
Co vy ostatni kteri ste tady kdysi prispivali???????????
A jeste jde vam zlehka zaradit kvalty napr: 3
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Mam uz cca 17000 km a na jednotke to vzdy drzi otacky.
Nechapem preco nechces pochopit, ze je to NORMALNE, to nie je chyba... minimalne po zaradeni 1 a 2 tiez otacky drzia.
Na dvojke pomenej, ale na jednotke urcite.
Co sa tyka zaradovania, tak ako nove sa tazko zaradovala 2, ale to bol asi zvyk zo stareho Favorita, ked som to tam hadzal ako hulvat
Asi som si uz pryvykol a uz to ide ako do perinky
Nechapem preco nechces pochopit, ze je to NORMALNE, to nie je chyba... minimalne po zaradeni 1 a 2 tiez otacky drzia.
Na dvojke pomenej, ale na jednotke urcite.
Co sa tyka zaradovania, tak ako nove sa tazko zaradovala 2, ale to bol asi zvyk zo stareho Favorita, ked som to tam hadzal ako hulvat
Asi som si uz pryvykol a uz to ide ako do perinky
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
tak ja mám motor 1.2 a otáčky mi už nerobia problém. ČO sa týka radenia rychlosti tak tiež je to ok az na 2 stupen mi pripada este trošku tvrdé. Ale inač ok.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
já to mám pořád stejný
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Ja mam najazdene 28 000 a otacky mi pekne klesaju ako na sportaku
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
no ja mam cez 37000 auto ma za mesiac dva roky a tiez mi to robi. nevidim v tom ale problem vzdy sa trafim do tych otacok ked radim aj ked som zvyknutý radit aj rychlo a hadzat tam tie stupne aj pri 6000otacok tesne pred obmedzovacom otacok vtedy ti to nespravi neboj klesne rychlo na 4-5000otacok a ides dalej
-ale skus to parkrat povytacat a uvidis mne to kusok pomohlo tak ja som motor 1.4i 16V pri 2500km zabiehal na rychlost max real (nie tachometer) 178km/h a prejdi tak zo 3minuty a uvidis (nieze potom hned zastanes) snad pomoze potom som hned menil aj oleje atd lebo ako mi bolo povedane "vraj staci prva prehliatka po 25000km" myslim ze je to kusok viac potiahnute za vlasi na to kolko hnusotin sa tam v motore usadi menil som pri 3200km
-ale skus to parkrat povytacat a uvidis mne to kusok pomohlo tak ja som motor 1.4i 16V pri 2500km zabiehal na rychlost max real (nie tachometer) 178km/h a prejdi tak zo 3minuty a uvidis (nieze potom hned zastanes) snad pomoze potom som hned menil aj oleje atd lebo ako mi bolo povedane "vraj staci prva prehliatka po 25000km" myslim ze je to kusok viac potiahnute za vlasi na to kolko hnusotin sa tam v motore usadi menil som pri 3200km
WTCC
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Já, když vytáčím motor kolem 4000 ot., tak mě taky pomalu kleanou otáčky, skoro ani poles otáček nepocítím, taky mě to štve.
Třeba vytočím čtyřku na 4000 ot. a než zařadím pětku, tak otáčky nemají šanci klesnout.
Třeba vytočím čtyřku na 4000 ot. a než zařadím pětku, tak otáčky nemají šanci klesnout.
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
takže 10 000 km a žádná změna
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Ja to neriešim. Zvykol som si na to už. Síce som kvôli tomu platil pokutu, lebo som zo zvyku nechal auto brzdiť motorom a vďaka tým otáčkam to išlo veľmi pomali . . . od vtedy si už dávam pozor. Ale má to aj svoje výhody. Keď potrebuješ rýchlo radiť hore, nechceš aby ti padali otáčky
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Mozes mi nejako vysvetlit, ako mozes dostat pokutu za to, ze Ti klesaju pomaly otacky ?
To si napisal snad nejaku hovadinu, alebo si si pomotal myslienkove pochody
To si napisal snad nejaku hovadinu, alebo si si pomotal myslienkove pochody
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
No moje teta má novéh sparka, a taky jdou otáčky pomalu dolů.
Prostě je to tak, nic se s tím nenadělá. to se jim moc nepovedlo....
Prostě je to tak, nic se s tím nenadělá. to se jim moc nepovedlo....
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
Motorická brzda nespomaľovala auto tak ako som bol zvyknutý . . .xwing píše:Mozes mi nejako vysvetlit, ako mozes dostat pokutu za to, ze Ti klesaju pomaly otacky ?
To si napisal snad nejaku hovadinu, alebo si si pomotal myslienkove pochody
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
najazdene skoro 28 000km a otacky padaju pomali ale uz som zvyknuty....
Co ma ale vystrasilo (asi pred mesiacom) este viac bolo ked som na zohriaty motor po odstaveni na cca 5min nastartoval a kedze som mal zohraty motor a ponahlal som sa okamzite som zaradil a pokracoval v jazde... najprv bolo vsetko v poriadku ale ked som vyradil rychlost a dobrzdoval na semafory tak otacky klesali naozaj extremne pomali asi 20-30s trvalo kym padli s 3000 na 800 este to iste na dalsich svetlach a potom sa to vratilo do normalu... ale dost ma to vystrasilo odvtedy pockam po nastartovani az kym sa troska otacky ustalia spon 5-6s
Co ma ale vystrasilo (asi pred mesiacom) este viac bolo ked som na zohriaty motor po odstaveni na cca 5min nastartoval a kedze som mal zohraty motor a ponahlal som sa okamzite som zaradil a pokracoval v jazde... najprv bolo vsetko v poriadku ale ked som vyradil rychlost a dobrzdoval na semafory tak otacky klesali naozaj extremne pomali asi 20-30s trvalo kym padli s 3000 na 800 este to iste na dalsich svetlach a potom sa to vratilo do normalu... ale dost ma to vystrasilo odvtedy pockam po nastartovani az kym sa troska otacky ustalia spon 5-6s
Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU
jsou to holt korejský šmejdi, musíme si zvykat