palladin píše:Rosta a kde v PD si sa pytal? Ja by som si urcite nic nedal robit u Matiasa. Menil mi rozvody a (asi) presponovali kladku a po 10 000 odisla pritlacna kladka.Prislo sa na to ked menili vodnu pumpu a zlozily spat rozvody a na volnobehu to hrkotalo.... Nabuduce pojdem radsej po PU a necham si spravit auto od odbornika a nie od niekoho kto videl deawoo z rychlika...
Tulo, ak ti tam niekto napchal dake blbe zrkadla, tak sa necuduj ze Ti to odislo... Ale pri PN je vrakac na daewoo, skus tam .Niekde sa to uz preberalo...
Spätné zrkadlo
Moderátor: Blue Lanos
Neviem, kto je Matias, ale v servise si Esperko "neservisujem", jednak je to drahé a jednak sa na to nedá spoľahnúť... Mám kamaráta, ktorý mi to spraví (opravu, samozrejme )za slušnú cenu a pritom je zo značkového servisu, ale nie Daewoo, takže je stále "in"... Tvrdí, že to je celkom ako Opel. V TO som si dal raz robiť "servis" a za robotu som zaplatil asi 3000,- , čo ma dojalo, keď vlastne to čo bolo cieľom ani nakoniec nespravili... (ABS) budem si to musieť dofachať sám, ale až keď sa trošku oteplí... Ale na diagnostiku a dielce sú fajn, nemôžem si sťažovať, aj sú dosť ochotní!
- Reklama
Re: zrcátka
nechaj ich zamrznut a potom pust vyhrievanieJirka Plzen píše:Jsou u Espera zpětná zrcátka sklopná nebo pevná?? A ještě dotaz-jak poznám,že vyhřívaná zrcátka skutečně hřejí?
asi ich ma tuningovepetrm píše:Né vždy jsou sklápěcí jsou tam dva typy a jeden je a druhý né stejně jako na Nexii . To co jde sklopit je takové kulatější a to co nejde je hranaté a má jakoby ostré rohy .
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Re: zrcátka
Áno, sklápajú sa, Espero má vraj len jeden typ...Jirka Plzen píše:Dík za to zamrznutí,ale sklápí se nebo ne!?Nerad bych ho poškodil!
Ale má to jeden háčik...
Ja som sa hral na "gentlemana" pri jednej "kočke"...
cúvala popri mojej káre a nechcel som aby my ho urvala, tak som ho radšej sklopil...
No, a to bola tá chyba... keď prešla, tak keď som ho chcel vrátiť do pôvodnej polohy, zostalo mi v ruke, zlomil sa čap...
Re: Spätné zrkadlo
Nuz neviem ci som to mal napisat sem alebo do pokecu - dnes ma nepotesilo.
Mal som totiz dnes blizke stretnutie tretieho druhu s nizkoletiacim objektom a odnieslo si to moje zrkadlo. Nizjoletiaci objekt mi nedal prednost a letel tak rchlo ze uz nemal sancu brzdit, tak radsej nebrzil ale skusil redukovat skody na minimum (namiesto naraznika, blatnika, masky, kapoty, dveri a celeho boku utrpeli nastastie len zrkadla, ale v prvy moment, ked som videl ako sa na mna vali to vyzeralo tak ze espero dojazdilo).
Zaujimave ze mne len prasklo sklo zrkadla a vyletelo z drziaka a zlomila sa osicka na jednom motorku, a praskol jeden uchyt krytu (ten najhlbsi pri pante) inak nic ani skrabanec na kryte nebol velmi znatelny, aj farba prezila. Ale ten nizkoletiaci objekt ford escort mal zrkadlo urvate uplne. Ostalo mu visiet na kabloch
Momentalne stav je taky, ze okrem skla zrkadla je vsetko ok, len to sklo je na milion kuskov, aj ked este viacmenej pokope. Vidim v nom ako v kaleidoskope .
Sklo snad zozeniem v carmaxe, rano im volam, ale minul som rezervne vnutornosti, ktore som mal odlozene pre podobny pripad zo zrkadla kupeneho tu na fore pred nejakym casom, takze najprv skusim zhanat po vrakoviskach aby som mal zase nejaku zasobu do buducnosti. Pri oprave som totiz zistil, ze mechaniky, teda to, co je zltozinkovymi dlhymi skrutkami prisrutkovane k hlinikovemu drzaku a obsahuje to motorceky je zamenne. teda takmer. Kedze prave je prave a lave zase lave, tak je na motorcekoch ina ukostrovacia prepojka a teda aj inak naletovane kabliky. To sa da ale lahko preletovat. Staci zlozit zadny kryt mechaniky, potom ako ju odskrutkujete z hliniukoveho drziaka. Nic netreba zlozito rozoberat, len vypacit skrutkovacom zadny kryt mechaniky, je len nastoknuty troma dutymi kolickami, ktorymi idu skrutky, ktore celu mechaniku drzali v hliniku. Potom uvidite motorceky zospodu a ako je to naletovane. Staci tam naletovat kabliky a prepojku tak ako boli na tej strane kam mechaniku davate a vsetko bude fungovat.
Sice som povodnu mechaniku rozmontoval do "skrutky" az na motorceky, ale nebolo to nutne. Lepsie je vymenit celu mechaniku nez len jeden motorcek.
Mal som totiz dnes blizke stretnutie tretieho druhu s nizkoletiacim objektom a odnieslo si to moje zrkadlo. Nizjoletiaci objekt mi nedal prednost a letel tak rchlo ze uz nemal sancu brzdit, tak radsej nebrzil ale skusil redukovat skody na minimum (namiesto naraznika, blatnika, masky, kapoty, dveri a celeho boku utrpeli nastastie len zrkadla, ale v prvy moment, ked som videl ako sa na mna vali to vyzeralo tak ze espero dojazdilo).
Zaujimave ze mne len prasklo sklo zrkadla a vyletelo z drziaka a zlomila sa osicka na jednom motorku, a praskol jeden uchyt krytu (ten najhlbsi pri pante) inak nic ani skrabanec na kryte nebol velmi znatelny, aj farba prezila. Ale ten nizkoletiaci objekt ford escort mal zrkadlo urvate uplne. Ostalo mu visiet na kabloch
Momentalne stav je taky, ze okrem skla zrkadla je vsetko ok, len to sklo je na milion kuskov, aj ked este viacmenej pokope. Vidim v nom ako v kaleidoskope .
Sklo snad zozeniem v carmaxe, rano im volam, ale minul som rezervne vnutornosti, ktore som mal odlozene pre podobny pripad zo zrkadla kupeneho tu na fore pred nejakym casom, takze najprv skusim zhanat po vrakoviskach aby som mal zase nejaku zasobu do buducnosti. Pri oprave som totiz zistil, ze mechaniky, teda to, co je zltozinkovymi dlhymi skrutkami prisrutkovane k hlinikovemu drzaku a obsahuje to motorceky je zamenne. teda takmer. Kedze prave je prave a lave zase lave, tak je na motorcekoch ina ukostrovacia prepojka a teda aj inak naletovane kabliky. To sa da ale lahko preletovat. Staci zlozit zadny kryt mechaniky, potom ako ju odskrutkujete z hliniukoveho drziaka. Nic netreba zlozito rozoberat, len vypacit skrutkovacom zadny kryt mechaniky, je len nastoknuty troma dutymi kolickami, ktorymi idu skrutky, ktore celu mechaniku drzali v hliniku. Potom uvidite motorceky zospodu a ako je to naletovane. Staci tam naletovat kabliky a prepojku tak ako boli na tej strane kam mechaniku davate a vsetko bude fungovat.
Sice som povodnu mechaniku rozmontoval do "skrutky" az na motorceky, ale nebolo to nutne. Lepsie je vymenit celu mechaniku nez len jeden motorcek.