Jak je to s převodovkama?

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

kto si somnou vymeni prevodovku ? :)
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Já bych zase na svém 16V rád otestoval převodovku z 8V...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ja mam tiez 16 ventil. predtym som mal Daewoo racer
a tam to bolo ako sa to tu spominalo ze
pri 100 km/h to malo tych 2500 otacok
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

aj to som ja pred tym pisal. sorry :?:
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

dat do 8V nexie prevody z 16V, tak te to auto sezere...8V nejsou delany na jezdeni ve vysokych otackach...
a snizi se docela drsne maximalni rychlost...


A opacne 8V prevody v sestnactiventilu zpusobi snizeni akceleraceschopnosti, protoze 16V jede hlavne ve vyssích otackach...
Bude línější ale pojede rychleji...
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

o tom dost pochybujem ze pojdes rychlejsie, lebo skus dostat maximalku na 4. prevodovom stupni a na 5. Vzdy ked sa robi test max rychlosti, tak sa meria na 4. prevodom stupni. Na 5-ke uz nema auto dostatocny krutiaci moment na maximalku.
Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 44
Registrován: sob říj 23, 2004 21:35
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Hans »

Radmont píše:o tom dost pochybujem ze pojdes rychlejsie, lebo skus dostat maximalku na 4. prevodovom stupni a na 5. Vzdy ked sa robi test max rychlosti, tak sa meria na 4. prevodom stupni. Na 5-ke uz nema auto dostatocny krutiaci moment na maximalku.
To by šlo, dát tam jiný převod na pětku a používat ji na dálnici. Něco jako má Oktavka šestku. Ale jaký bude rozdíl mezi čtvrtým a pátým stupněm? To se bude ta čtyřka muset hodně vytáčet, co?
floppy
Příspěvky: 29
Registrován: stř bře 22, 2006 21:12
Bydliště: Holíč

Příspěvek od floppy »

Riešil som to na téme „Otáčky vers. rýchlosť". Zaujímavé je to, že každý chce takú prevodovku, akú práve nemá.
Uživatelský avatar
bradkaj
Příspěvky: 118
Registrován: čtv led 27, 2005 11:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bradkaj »

floppy píše:Riešil som to na téme „Otáčky vers. rýchlosť". Zaujímavé je to, že každý chce takú prevodovku, akú práve nemá.
Jojo.. tema „Otáčky vers. rýchlosť" jsem zalozil ja. U moji 16V mne stve ze 3000ot mam v 95-100km/h (na 5ku samozrejme)!
Tak kdyz chce na dalnici clovek aby to nezralo musi jet max 110km/h (NUDA).
A ve 130-140km/h? Asi 4500ot - benzin mnam mnam! Viz tema "nexia spotreba".
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Kdopak nám to oživil 5 měsíců mrtvé téma? :o

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

floppy
Příspěvky: 29
Registrován: stř bře 22, 2006 21:12
Bydliště: Holíč

Příspěvek od floppy »

Sorry, asi já - už sa to nestane. (dúfam)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ne, to je v pořádku... nic se neděje... ;-)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

Tak to my máme asi tu nejdelší převodovku, co se snad kdy do nexie montovala... máme 8V.. na dvojku to jede 105 a točí skoro 6500
a čtverka a pětka jsou krásně dlouhé kvalty, když tady mluvíte o tom, že 95 km/h a pětka vám dá 3000 tak to u mě znamená skoro čtverka.. :D
jako na mé nexii je úžasná čtverka..mě prostě na dálnici do kopce nikdo neujede, pokud mě např v kopci padá pětka (150km/h) tak jednoduše podřadím za čtyři a auto zrychluje..a žádné drastické otáčky.. 8)
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tak to máš tu stejnou, jako jsem měl v Racerovi...na čtyřku stovkou rovný 3000...bylo to fajn, ale mělo to i svoje stinný stránky...při rozjezdu jsem musel jedničku vytočit na 3000 a pak po přeřazení na dvojku to spadlo na nějakých 1700, což bylo minimum, co ten motor byl ochoten skousnout...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

to je pravda, ale nezda se mi, ze by si s tim ten motor nebyl schopny poradit, odspodu jde pekne... ale zase ta akcelerace na ctverku...to koukaj i oktavky.. 8)
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“