Tak a je to tu. Uz sme kupili Nexiu 2.. Teda druhu v poradi. Prva dosluzila, teda hlavne s estetickych dovodov.
"Nova" Nexia je o5 sedan, ale 16V a trochu vo vybave. Ma vsak "malicku" chybicku, klasika, prasknuty rozvodovy remen. Motor som este nevidel, takze neviem ako vela sa to stretlo.
Teraz skor premyslam, ci zrepasovat ten motor, alebo zohnat druhy, alebo tam dat 8V, ktory pekne tahal v nizkych otackach (no to asi budem potrebovat pomoc tu na foru, ako prekopavat elektriku).
Ak sa rozhodnem pre 16V, tak asi skusim zamenit prevodovku, teda tam dat z tej 8V verzie, testnut to, ako to bude jazdit a co na to spotreba.
Zatial zdar vsetkym.
Nexia 2.
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia 2.
Super, tak mnoho šťastných kilometrů s Nexií II
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Re: Nexia 2.
...to ferino taky přeji mnoho šťastných km, jenom dodávám 8V má " delší kvalty " tedy stálý převod
převody:
1. rychlostní převod 3,545
2. """"""""""""""""""""" 1,952
3. """"""""""""""""""""" 1,276
4. """"""""""""""""""""" 0,892
5. """"""""""""""""""""" 0,707
Rozdíl je ve stálým SOHC 3,94 oproti DOHC 4,19 !
za určitých podmínek, to může spořit...
převody:
1. rychlostní převod 3,545
2. """"""""""""""""""""" 1,952
3. """"""""""""""""""""" 1,276
4. """"""""""""""""""""" 0,892
5. """"""""""""""""""""" 0,707
Rozdíl je ve stálým SOHC 3,94 oproti DOHC 4,19 !
za určitých podmínek, to může spořit...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Nexia 2.
Dik, ze bude dalsia nexia, to bolo jasne, mojej (lepsej) polovicke sa to auto paci, teda, aspon kym neni dotlcene , a urcite to je lepsia volba, nez napr. felda a pod.
O tych prevodovka to viem a prave preto mozno skusim, teda ak sa rozhodnem pre 16V, nahodit tam tu z 8V. Som zvedavy co na to spotreba a komfort. Mesto sa moc nejazdi, takze by to mohlo byt zaujimave. Ale ked zas ten 8V co mam je este v slusnom stave a krasne taha v nizkych otackach ....
O tych prevodovka to viem a prave preto mozno skusim, teda ak sa rozhodnem pre 16V, nahodit tam tu z 8V. Som zvedavy co na to spotreba a komfort. Mesto sa moc nejazdi, takze by to mohlo byt zaujimave. Ale ked zas ten 8V co mam je este v slusnom stave a krasne taha v nizkych otackach ....
Re: Nexia 2.
...to ferino28 16V má svoje stinný stránky viz. hlava a nemožnost srovnávání při demontáži ( viz. palikx meccanico z daewooo a náš " doctor " ), řeší se to výměnou ale někomu to tady běhá bez problémů, to si ale musíš rozhodnout sám, pak je na řadě ECU a elektrika nevím na kolik se liší...
přeji bezproblémovou demontáž a následnou montáž a pak už jenom pohodu na cestách...
přeji bezproblémovou demontáž a následnou montáž a pak už jenom pohodu na cestách...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Nexia 2.
Ja este vobec neviem ako moc to je "kopnute". Som este vo "Francuzku", takze az sa vratim, tak ju pojdem zobrat na platak a budem sa hrat na gynekologa . Pozeral som ako si poradil s motorom JRD McLAREN a musim uznat, ze fakt je , pretoze takto "zmrveny" motor by u mna isiel naozaj do srotu, do takej prace by som sa urcite neodvazil a ani na to nemam vedomosti (nehovoriac o vybaveni ). Najrozumnejsie by vsak bolo tam dat ten 8V, ale laka ma tam ten 16V a ta prevodovka . Navyse by som nemusel riesit zmenu v TP (na co by som potreboval vyjadrenie importera, STK, EK, behacky po mestkom urade atd.).