Rezerva
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Rezerva
Radšej skorej natankuj tak ,aby nezasvietila.Pri vyjazdení nádrže do sucha je problém s pal.čerpadlom(može isť na sucho a pokazí sa).Inak rezerva by mala byť zhruba 6-7 litrov paliva(asi tak 30-40 Km podľa sposobu jazdy a miesta),ale pri jazde v zákrutách sa prelieva a vtedy može čerpadlo chytiť vzduch.
Re: Rezerva
Ďakujem, ale chcel som skúsiť či mi to bude signalizovať, lebo predtým som mal BMW a tam som s tým mal problémy.Ešte raz ďakujem
Re: Rezerva
Ak máš náhodou vypálenú žiarovku tej kontrolky,alebo zlé kontakty na plaváku,tak budeš jazdiť až do sucha a čerpadlo to už nerozchodí.
Pomože kontrola či je kontrolka funkčná,prepojením káblov idúcich k plaváku,je to tu na fóre niekde, ten postup.
Pomože kontrola či je kontrolka funkčná,prepojením káblov idúcich k plaváku,je to tu na fóre niekde, ten postup.
Re: Rezerva
Netreba sa bat toho zeby sa ceradlo znicilo alebo nejako vyrazne poskodilo. Ked ide nasucho, tak sa akurat nemazu uhliky a komutator elektromotorku benzinom ani fibrova tesniaca podlozka zuboveho cerpadla ale to nie je ziadna tragedia.
Horsie je vsak to, ze ak takto skoncite dakde v poli a potom prislapete nazad s 5litrami benzinu v bandaske tak to bude pravdepodobne malo na to aby ho cerpadlo dokazalo nasat. Ak date plnu tak by problem nemal byt len neviem ci po prvom pokuse o start uz RJ nezapina znovu cerpadlo, takze by mohol nastat aj takyto problem. Na to sluzi potom volny kablik pri motore nad prevodovkou, ktory po pripojeni na plus spusti benzinove cerpadlo. A pripadne na overenie sa da rzpojit hadicka benzinu nad alternatorom, len ak je cerpadlo aj filter v poriadku tak to stade slusne strieka.
Horsie je vsak to, ze ak takto skoncite dakde v poli a potom prislapete nazad s 5litrami benzinu v bandaske tak to bude pravdepodobne malo na to aby ho cerpadlo dokazalo nasat. Ak date plnu tak by problem nemal byt len neviem ci po prvom pokuse o start uz RJ nezapina znovu cerpadlo, takze by mohol nastat aj takyto problem. Na to sluzi potom volny kablik pri motore nad prevodovkou, ktory po pripojeni na plus spusti benzinove cerpadlo. A pripadne na overenie sa da rzpojit hadicka benzinu nad alternatorom, len ak je cerpadlo aj filter v poriadku tak to stade slusne strieka.
Re: Rezerva
nejde skôr o čerpadlo ako o nádrž ked máš už len rezervu môže sa stať že tam je kvalitný bordel a čerpadlo ti upchá najdu sa take časti že ti cez ten plstený filter prejdu a upcha čerpadlo je to moc nepriemne vlastná skúsenost
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Re: Rezerva
upchat cerpadlo nema co, maximalne ak by tam boli nejake vlakna, ale tie by sa predpokladam na pancuske zastavili a nie je nic take co by mohlo upchat cerpadlo a prejst cez pancusku, ale suhlasim ze cerpadlo sa moze zalepit, ale tym, ze v nom pravidelne vyschne benzin a tym sa na nom zberaju najtazsie zlozky benzinu podobne ako na poharoch vodny kamen. Tiez som mal takto zalepene cerpadlo, ale nebolo to tym, zeby nieco tuhe nacuclo, ale ze sa to tuhe (nejake lakove usady) vyzrazalo z benzinu. Za to moze to, ze na benzin takmer nejazdilo len som nan startoval a to je asi to najhorsie co pre cerpadlo co moze byt. Bud furt alebo vobec, nic medzi .
Re: Rezerva
Ďakujem Vám za info, ale ako som už písal, len som chcel skúsiť či mi tá kontrolka svieti alebo nie.Na mojom predoslom aute mi bordel v nádrži zalepil kontakt na plavaku a auto mi stále ukazovalo 20L.
Re: Rezerva
ppp píše:Netreba sa bat toho zeby sa ceradlo znicilo alebo nejako vyrazne poskodilo. Ked ide nasucho, tak sa akurat nemazu uhliky a komutator elektromotorku benzinom ani fibrova tesniaca podlozka zuboveho cerpadla ale to nie je ziadna tragedia.
Horsie je vsak to, ze ak takto skoncite dakde v poli a potom prislapete nazad s 5litrami benzinu v bandaske tak to bude pravdepodobne malo na to aby ho cerpadlo dokazalo nasat. Ak date plnu tak by problem nemal byt len neviem ci po prvom pokuse o start uz RJ nezapina znovu cerpadlo, takze by mohol nastat aj takyto problem. Na to sluzi potom volny kablik pri motore nad prevodovkou, ktory po pripojeni na plus spusti benzinove cerpadlo. A pripadne na overenie sa da rzpojit hadicka benzinu nad alternatorom, len ak je cerpadlo aj filter v poriadku tak to stade slusne strieka.
co mas na mysli tim volnym kablikem ? me tam totiz vysí cerny kabel a myslel jsem ze je od nekad utrzeny protoze tak vypada. vychazi ze zalepeneho svazku ktery vede jako by za motorem.
auto normalne jezdi...je to tedy ten kabel o kterem mluvis?
Re: Rezerva
ja mam ten kabel cerveny a ma nieco ako koncovku, ako protikus tenkeho bananika v izolacii ako zo zmrstovacej buzirky. Vychadza z niektoreho zvazku medzi motorom a prevodovkou a trci len tak volne do priestoru nad prevodovkou. Po jeho pripojeni na plus sa rozbehne cerpadlo.
Re: Rezerva
i bez zapnuteho klíčku? tak to schvalne zkusim...sem zvedav