Straca sa mi voda...
Moderátor: Blue Lanos
Straca sa mi voda...
za tyžden mi auto zožere celú nadobku...okolo chaldiča a hadic je setko suche tak myslim že to asi bude žrať motor neviete ako by som si to potvrdil ? ked pozrem na hladinu oleja tak to vyzera stale rovnako presne v strede rysiek...
- Reklama
Re: Straca sa mi voda...
Môže to byť aj deravý radiátor kúrenia, vtedy by voda vytekala pod autom....
Daewoo espero 1.5DOHC, r.v. 95, 260000km..., fólie, krídlo, MP3, full espero výbava.
Re: Straca sa mi voda...
Ak shces vediet ci to ide do motora tak odkrut sviecky pozri v akom su stave a zasviet baterkou do valcov co uvidis. Ak bude niektory cisty a sviecka vyrazne odlisna od ostatnych tak to ide do toho valca. Inak by mali byt vsetky piesty zvrchu zakarbonovane.
Ak to tecie von, tak najlepsie to najdes po chvili statia so zahriatym zpanutym motorom na parkovisku ci sa pod nim nevytvoril flak.
Ak to tecie von, tak najlepsie to najdes po chvili statia so zahriatym zpanutym motorom na parkovisku ci sa pod nim nevytvoril flak.
Re: Straca sa mi voda...
Pěkný denjackie47 píše:za tyžden mi auto zožere celú nadobku...okolo chaldiča a hadic je setko suche tak myslim že to asi bude žrať motor neviete ako by som si to potvrdil ? ked pozrem na hladinu oleja tak to vyzera stale rovnako presne v strede rysiek...
Kdyby ti to šlo do motoru tak by se musela v oleji objevit emulze.Zkrátka taková divná směs oleje s vodou taková sr--ka trochu doběla.Hlavně,že to nejde do motoru jinak to někdě utíká a stačí schnout když to nevidíš.Holt najít to může být na hodně místech.
Jinak hlavně ať už jezdí a nezlobí
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Re: Straca sa mi voda...
Zdravim všechny na foru a přeji hezký den tak kolegáčku " jackie47 " už jsi nám nesdělil jak a kam se ti ztrácela ta chladící kapalina čau " Vazoun "
-------------------
Člen Matiz clubu reg.čís.20
-------------------
Člen Matiz clubu reg.čís.20
Re: Straca sa mi voda...
No nazdar. Ak teda mozem poradit. Ja som mal presne ten isty problem. Po par navstevach servisu mi vymenili / utesnili nejake hadice, ale potom to prerazilo na boku chladica. Ja byt tebou ak ti zacal takyto problem necham si vymenit cely chladic, ked tu na fore pohladas tak najdes, ja som kupoval okolo 45 euro novy a robota bola par supiek. Tym padom mi vsetky problemy okolo stracajucej sa vody prestali. Pripadne kym ho kupis, zober Espero do servisu, nechaj natlakovat chlad. sustavu a mechanik by mal uvidiet kade to tecie.. Ale na 100% odporucam vymenit chladic ak je strata vacsia. Volaco tam bude pukleee... Ale ja som diletant zase, na mna nedaj
Daewoo Espero 1.5 16V strieborná /elektróny / klíma / 272 500 km(predané)
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / tmavomodrá / 233 200 km(predané "spoluobčanom")
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / zelená / 95 000 km / ABS, AIRBAG 1x, nast. volant, klíma
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / tmavomodrá / 233 200 km(predané "spoluobčanom")
Daewoo Espero 1.5 16V / 1996 / zelená / 95 000 km / ABS, AIRBAG 1x, nast. volant, klíma
Re: Straca sa mi voda...
ked sa mne stracala voda, skoncilo to vymenou vodnej pumpy a novym tesnenim pod hlavou...(trosku sa mi prehrial motor...) . Ako bolo spomenute vyssie...skontroluj si olej..ak nevies rozoznat ci v oleji je voda, tak bez k nejakemu technikovi co by to vediet mohol...
Pocul som, ze ak je motor nastartovany, je teply, normalne ma vodu..po istej dobe, sa voda vytrati a motor sa zacne prehrievat, ze je lepsie nechat motor nastartovany, a vodu dolievat za chodu motoru...co je na tom pravdy? A ak je to pravdive, tak co sa moze stat ak sa motor vypne a voda sa doleje pri vypnutom motore?
Pocul som, ze ak je motor nastartovany, je teply, normalne ma vodu..po istej dobe, sa voda vytrati a motor sa zacne prehrievat, ze je lepsie nechat motor nastartovany, a vodu dolievat za chodu motoru...co je na tom pravdy? A ak je to pravdive, tak co sa moze stat ak sa motor vypne a voda sa doleje pri vypnutom motore?
Re: Straca sa mi voda...
k tomuto tématu bych měl dotaz...
Já mám v té nádobce tu vodu hnědou a taky se mi ztrácí.ale o dost pomaleji.
Znamená to že do ní jde někde olej? je to vubec mozne?
Já mám v té nádobce tu vodu hnědou a taky se mi ztrácí.ale o dost pomaleji.
Znamená to že do ní jde někde olej? je to vubec mozne?
Re: Straca sa mi voda...
Jestli je hnědá, tak jí asi dlouho nikdo neměnil, kdyby do ní šel olej, byl by vidět na hladině nádržky chladicí kapaliny. Když ubývá pomalu, těžko se to hledá, protože se to stačí odpařovat.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Re: Straca sa mi voda...
hneda je od hrdze, cierna od spalin, spravidla
Re: Straca sa mi voda...
a mám to nějak řešit ? jako ten ubytek není tak hrozný.
takže jenom jestli to nebude mít nějaký následky to že je hnědá...
takže jenom jestli to nebude mít nějaký následky to že je hnědá...
Re: Straca sa mi voda...
Moze sa hrdzou upchat radiator kurenia a nebude to kurit, inak mozno casom prezerie tesnenie pod hlavou (ak uz neprezralo) a bude jej miznut viac a nicit sa motor. Zalezi od toho preco je v nej hrdza. Ci po cerstvej vymene alebo po rokoch bez vymeny.
Re: Straca sa mi voda...
ppp píše:Moze sa hrdzou upchat radiator kurenia a nebude to kurit, inak mozno casom prezerie tesnenie pod hlavou (ak uz neprezralo) a bude jej miznut viac a nicit sa motor. Zalezi od toho preco je v nej hrdza. Ci po cerstvej vymene alebo po rokoch bez vymeny.
po dlouhych rokov od výroby tj 1996
Re: Straca sa mi voda...
tak vitaj v klube . A za ziadnu cenu nemen nemrzku, pretoze sa ti na 99% upcha nasledne uvolnenou hrdzou radiator kurenia a dokuril si . Preplachnut sa to potom obvykle da ale treba to opakovat niekolko sezon po sebe. Ja uz som preplachoval dvakrat, a este pred zimou to tento rok preplachnem este raz a uz by som mal mat potom pokoj.
Re: Straca sa mi voda...
Je to pravda, ak sa ti rýchlo míňa voda (ak ti tečie chladič) počas jazdy a si na ceste a potrebuješ dôjsť domov/práce tak dolievaj na bežiaci motor,nikdy nie na vypnutý, ak nepotrebuješ súrne ísť tak to vyrieš aby ti nekapala voda. Na vypnutý motor sa môže stať že ti veľkým teplotným rozdielom (prehriaty/horúci motor a studená voda) praskne hlava alebo môžeš zapiecť krúžky - ale to by si musel veľmi prehriať motor a hneď ho odstaviť a nechať vypnutý.Lukasito píše:ked sa mne stracala voda, skoncilo to vymenou vodnej pumpy a novym tesnenim pod hlavou...(trosku sa mi prehrial motor...) . Ako bolo spomenute vyssie...skontroluj si olej..ak nevies rozoznat ci v oleji je voda, tak bez k nejakemu technikovi co by to vediet mohol...
Pocul som, ze ak je motor nastartovany, je teply, normalne ma vodu..po istej dobe, sa voda vytrati a motor sa zacne prehrievat, ze je lepsie nechat motor nastartovany, a vodu dolievat za chodu motoru...co je na tom pravdy? A ak je to pravdive, tak co sa moze stat ak sa motor vypne a voda sa doleje pri vypnutom motore?
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)