Drnčanie rýchlostnek páky
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
silenbloky
Prid do Levoce,vymenim ti to za 500,- Daj tam nove pretoze aj vnutorny priemer je urcite vacsi.Budes s tym mat dlho pokoj.Najhorsie je to prvy-krat
Re: silenbloky
macky píše:Prid do Levoce,vymenim ti to za 500,- Daj tam nove pretoze aj vnutorny priemer je urcite vacsi.Budes s tym mat dlho pokoj.Najhorsie je to prvy-krat
už letím, zachvíľku som tam, len poriadne natankujem
Ale dík. A spravím si to, ale až po zime...
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
zdravim chalani, z tohto topicu ste ma odkazali na tuto temu...
tie silenty som konecne splasil ked som prisiel do obchodu a popisoval som problem predavajucemu, hned vedel o co ide a mal to rovno po ruke
lenze ked som videl ten pristup pod autom, nenasiel som ani ziadnu srubu alebo maticu ktoru by som mohol povolit aby som to rozobral...ledva tam vlozim ruku. Dalsi problem je ten, ze aj keby som nasiel nieco co by som mohol povolit, tak sa bojim ze sa mi to rozsype a potom to nezlozim a este ten pristup, no brutal...nepoznate nejake hinty k tomu?
tie silenty som konecne splasil ked som prisiel do obchodu a popisoval som problem predavajucemu, hned vedel o co ide a mal to rovno po ruke
lenze ked som videl ten pristup pod autom, nenasiel som ani ziadnu srubu alebo maticu ktoru by som mohol povolit aby som to rozobral...ledva tam vlozim ruku. Dalsi problem je ten, ze aj keby som nasiel nieco co by som mohol povolit, tak sa bojim ze sa mi to rozsype a potom to nezlozim a este ten pristup, no brutal...nepoznate nejake hinty k tomu?
Naposledy upravil(a) Lukasito dne úte bře 09, 2010 11:10, celkem upraveno 1 x.
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
No ja som to menil ze som otvoril kapotu a potom som si uz len posuvanim rychlostnej paky hladal tu optimalnu polohu, kedy boli tie silenbloky dostupne... akoze mam tenke ruky, ale aj tak som ich mal poodierane...
Ak mam povedat pravdu, uz viac by som to tak menit nechcel... vtedy som mal dost...
Ak mam povedat pravdu, uz viac by som to tak menit nechcel... vtedy som mal dost...
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
no ale z hora vymenis asi len 1 silent nie? Je tam nejaka sruba alebo ako to tam drzi, resp. drzi to dolu alebo hore? Cize ty si to robil z hora?
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
no tu srubu musis vytiahnut, aj to bolo umenie... a oba diely som menil z hora...
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Ja som to vymenil zhora, dalo by sa aj zospodu, ale zospodu som sice na to videl ale nevedel som tam dosta poriadne ruku, zhora som sice na to nevidel ale zato pristup celkom slusny. Keby som nemal lpg a teda o hadicu naviac, vtedy este 16mm, tak by som povedal az luxusny.
Alebo sa da cely ten blbinec vybrat, lenze kto to potom bude nastavovat .
Alebo sa da cely ten blbinec vybrat, lenze kto to potom bude nastavovat .
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
vytiahnut alebo vykrutit? je na to nejaky speci algoritmus?
//jaj ppp cize vravis ze z hora by to malo byt lepsie ok...tak ja sa na to pozriem. Inac ta sruba je imbus alebo co to tam je?
este najvacsia haluz je na tom to, ze v reale to vyzera totalne inak jak v katalogu dielov tazka sranda no..
//jaj ppp cize vravis ze z hora by to malo byt lepsie ok...tak ja sa na to pozriem. Inac ta sruba je imbus alebo co to tam je?
este najvacsia haluz je na tom to, ze v reale to vyzera totalne inak jak v katalogu dielov tazka sranda no..
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Ta sruba, ten stredovy kolik ma zhora take uchytky plechove na boku... Tie uchytky treba roztiahnut a ten srub vytiahnut do hora... Potom uz mas obidva silentbloky po ruke..Staci ich vybrat srobovakom, budu rozpadnute a prilepene. Nove namaz olejom, aby isli lahsie a vloz ich dnu. Potom zhora len vloz naspät ten kolik a zacvakni ho naspät.. Robota na 20 minut, len musis mat aj na to rucky tenke
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
Ako pise dark, treba roztiahnut plechove packy na vrchu toho capu, potom pojde vytiahnut celkom lahko, nasledne pojde vybrat obe puzdra, mozno spodne aj vypadne samo. Nove namaz zvnutra kvoli tomu aby v nich cap nehrdzavel radsej nejakym tukom nez olejom, a zvonku mozes tiez preto aby sa lepsie vlozili a do rurky v ktorej su ulozene. neviem uz ci isli nove tazko alebo lahko. Potom uz len nasunies cap tak aby mu zacvakli packy a hotovo.
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
dik chlapi pozriem sa na to
Naposledy upravil(a) Lukasito dne pát bře 12, 2010 16:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Drnčanie rýchlostnek páky
no chlapi, mission accomplished! Bola to tazka haluz, robil som to s kamosom, a musim potvrdit, ze druha ruka sa tam fakt zijde ako pomoc na pridrzanie a pod. Kedze mam dieru v garazi, tak som chodil hore dolu To T-cko sme vytiahli obycajne s rukou, na to ani srubovak nebolo treba, horny silent siel lepsie ako spodny, s tym bol trosicku problem no nakoniec sme ho zatlacili cez vrch so srubovakom. Nove silenty z pociatku nechceli sadnut aj napriek olejovemu kupelu (hlavne spodny) no potom sadol aj vrch aj spod no a na zaver este bol trosku problem s tym Tckom ho tam zase dat, lebo mu vadila ta tycka co ide ponad neho, no ako nahle sme prekonali tu tycku a trosku popohybali s celym mechanizmom, Tcko preslo aj cez spodny silent a zo spodu som ho pritlacil az zacvakol a vtedy som bol konecne spokojny Skusobna jazda bola vynikajuca, hlavne 1ku som ani nepocul, 3ku detto proste radost v ociach
dik za rady
a hej... skoro som zabudol trvalo nam to cca hodku a pol
dik za rady
a hej... skoro som zabudol trvalo nam to cca hodku a pol