Rozpěrka
Moderátor: Blue Lanos
- martin
- Příspěvky: 240
- Registrován: čtv bře 18, 2004 20:38
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Rozpěrka
tak sem dal auticku taky darek
Lanos SE 1.5l 63kw, výfuk Remus,Green kit, posilovač, 2xAirbag,Tlumiče Cobra Rally,Pružiny Enzo -40mm,15" Alutec Zero+195/50 Kumho Ecsta Supra, střešní okno,rozpěrka tlumičů
- Reklama
- martin
- Příspěvky: 240
- Registrován: čtv bře 18, 2004 20:38
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
je koupena od http://www.mk-racing.cz/ , stala 2400 kc, je primo na lanose, takze sou na ni pripraveny diry , staci jen prisroubovat
Lanos SE 1.5l 63kw, výfuk Remus,Green kit, posilovač, 2xAirbag,Tlumiče Cobra Rally,Pružiny Enzo -40mm,15" Alutec Zero+195/50 Kumho Ecsta Supra, střešní okno,rozpěrka tlumičů
Martine, no nevim, ale rozpery se davaj, kdyz mas extremni vykon, coz si myslim, ze 63kW neni
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- martin
- Příspěvky: 240
- Registrován: čtv bře 18, 2004 20:38
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslim ze nejde o vykon, ted sem to byl projet a prijde me, ze predek auta malinko pritvrdil. A v zatackach je to takovy jistejsi nez predtim. Ale treba to je jen pocit, nevim no.
Lanos SE 1.5l 63kw, výfuk Remus,Green kit, posilovač, 2xAirbag,Tlumiče Cobra Rally,Pružiny Enzo -40mm,15" Alutec Zero+195/50 Kumho Ecsta Supra, střešní okno,rozpěrka tlumičů
No kazdopadne se ti nebude kastle tolik kroutit, ale musis ty zatacky poradne rezat, aby sis to uzil
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně, když do někoho ťukneš nebo někdo do Tebe, tak máš v prdeli obě strany auta díky té rozpěře...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pak mají extrémní výkony všechny Matizy. Vzpěry tam jsou sériověmilosh píše:Martine, no nevim, ale rozpery se davaj, kdyz mas extremni vykon, coz si myslim, ze 63kW neni
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Přetáčivá předkolka?? A to byla ta tyč vzadu, nebo vepředuKrtek píše:Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jasně že byla vepředu. ALe bez rozpěry auto nalehne na vnější kolo a letíš ven. S rozpěrou se předek líp usadí a zadek může líp ulítnout.Anonymous píše:Přetáčivá předkolka?? A to byla ta tyč vzadu, nebo vepředuKrtek píše:Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
Nevim jak bych to popsal. Prostě předek se nenaklonil a seděl jak přišitej a zadek je lehčí tak proto ta slabá přetáčivost. Ale fakt hodně slabá a o hodně dál než začínala původní nedotáčivost a lety ven po tečně.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram