To su celkom zaujimave fakty. Takze to EGR je tam vlastne zbytocne a len to ubera motoru na vykone a zanasa sacie potrubie.Radovan43 píše:Citat z dalšieho fóra : "
Přítomnost výfukových plynů v sání není dobré ani pro výkon motoru, ani pro spotřebu. Tyto plyny jsou inertní a jejich molekuly se vměšují mezi molekuly kyslíku a rozprášené palivo. Tím se snižuje rychlost a teplota hoření, dochází ke snížení indikovaných tlaků ve válci. Další, a to značnou nevýhodou je skutečnost, že výfukové plyny jsou horké a ohřívají zápalnou směs v sání. Ta se v důsledku ohřívání začíná roztahovat a tak se snižuje účinnost plnění. Nezanedbatelnou nevýhodou je zanášení celého sacího traktu nečistotami z výfuku. Takže pokud Vám zrovna nezáleží na emisích oxidů dusíku, které stejně žádná emisní kontrola nezměří, a máte ho ve svém voze, pryč s ním.
Vdaka za ozrejmenie, urcite teraz aj niektori dalsi zistia ze im nefunguje EGR.
Cize najhorsie je na tom asi ked to EGR ostane otvorene, moje nebolo zaseknute takze mi to az taku neplechu nerobilo.