Neidentifikovatelny zvuk
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Neidentifikovatelny zvuk
Mam takovou otazecku. Kdyz nastartuju meho 2.0l 16V a je motor studenej, ozyvaji se pravidelne zvuky, jako kdyby remen skrtal o ten kryci plast.Pak se to ohreje a zvuk je pryc.Je mozny, ze by to nebyl remen a byla by tam nekde netesnota vyfukovyho potruby a nekde to tam podfukuje?Dival sem se na podvozek a tam neni nic nikde nacernaly.Ozyva se to od remenu, ale ten je celkem naplej a neni nikde videt, ze by se odiral o ten plast. V servisu mi rekli , ze je to one vyfuk potrubi, a ze kdyby to byl remen, tak me nepusti jet s nim pryc, coz je pochopitelny. Ale nechtel bych , aby se mi kousnul motor.
- Reklama
Tak s tím bych neriskoval , zkus sundat ten horní plastovej kryt řemenu a poslouchej.....
Šoupání řemene o kryt a netěsný výfuk jsou dost odlišné zvuky, tak to zkus identifikovat lépe
Šoupání řemene o kryt a netěsný výfuk jsou dost odlišné zvuky, tak to zkus identifikovat lépe
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Re: Neidentifikovatelny zvuk
Ja jsem to miel w Nubire a w Leganze. Proste te srouby, kteri drzi troubo u motora, nehdy praskai (a taky jak hces je odkroutit). Jak Te puostili domou to asi meli prawdu. Ne delej to sam, ja jsem z tim trhal a ne stoi to za to.Kitt píše: ze je to one vyfuk potrubi, a ze kdyby to byl remen, tak me nepusti jet s nim pryc, coz je pochopitelny. Ale nechtel bych , aby se mi kousnul motor.
Sou dwe konstrukci "uszczelki", jedna je zdelana z tenkich kovovich platu a droucha z miekecho tvoriva (?). Myslim że ta mekka byde lepsi, proto że da se dotahnout.
jak hces se podivat na remen to prihistej na pracy, musis podtahnout celej motor, sundat filtr vzduhu, odkroutit zavies motoru a doprve odkroutit a sundat kryt ......
Mark má pravdu takovej praskavej zvuk než se motor ohřeje dělájí opravdu poraské štefty u výfukového potrubí jak je přidělané k hlavě v drtivé většině je to ten nejkrajnější u termostatu možná proto se ti zdá že to jde od řemenu kokni se tam a bude to tam černý . Občas se stane že ten šteft tam už rovnou není a nebo praskne při pokusu ho povolit oprava je následující speciální zárohovou vrtačkou opatrně odvrtat díru do toho zalomeného štěftu a pomocí vytahováku skusizt ten šteft vyndat když se to nepodaří tak to taky nakonec (když se to smekne a zničí ta díra ) může skončit výměnou hlavy a druhá možnost je sundat hlavu a nechat to někde odborně odvrtat
To toho co napsal Petrm nic dodat... presne tak to z tim je. Ale lepsi toho ne vrtat rucnie. Steft je udelan z trvdeho kovu a hlava je z aluminium - mikej kov. Lepsi to nehat a ne utahovat te co zustali bo muzou taky prasknout... a pockat na servis.petrm píše:Mark má pravdu takovej praskavej zvuk než se motor ohřeje dělájí opravdu poraské štefty u výfukového potrubí jak je přidělané k hlavě v drtivé většině je to ten nejkrajnější u termostatu možná proto se ti zdá že to jde od řemenu kokni se tam a bude to tam černý . Občas se stane že ten šteft tam už rovnou není a nebo praskne při pokusu ho povolit oprava je následující speciální zárohovou vrtačkou opatrně odvrtat díru do toho zalomeného štěftu a pomocí vytahováku skusizt ten šteft vyndat když se to nepodaří tak to taky nakonec (když se to smekne a zničí ta díra ) může skončit výměnou hlavy a druhá možnost je sundat hlavu a nechat to někde odborně odvrtat