špatné starty
Moderátor: Blue Lanos
- Robert Znojmo
- Příspěvky: 67
- Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
špatné starty
Ahojky kamarádi,mám takový problém,rodiče mají matize rv.98 najeto 36000km a při studeném startu začíná matízek tropit neplechu.Při nastartování studeného motoru motor jakoby kašlal,podobné starému dieselu,pouze není hlučný a po pár vteřinách zhasne.To se projeví asi třikrát a až po čtvrtém pokusu se motor udrží,nepomáhá ani start bez plynu ani s plynem.po zahřátí je ok.Nevíte někdo co by to mohlo být? rozdělovač ani svíčky nebyly měněny. Ptám se hlavně proto že mám taky matýska rv.2000 a bez problému,taknevím jestli mě to bude také čekat.Děkuji.
- Reklama
cus roberte precti si link na tomto foru je to tam popsany (i kdyz ne vyreseny )
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=1504
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=1504
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Re: špatné starty
No je to zaujimave...Robert Znojmo píše:Ahojky kamarádi,mám takový problém,rodiče mají matize rv.98 najeto 36000km a při studeném startu začíná matízek tropit neplechu.Při nastartování studeného motoru motor jakoby kašlal,podobné starému dieselu,pouze není hlučný a po pár vteřinách zhasne.To se projeví asi třikrát a až po čtvrtém pokusu se motor udrží,nepomáhá ani start bez plynu ani s plynem.po zahřátí je ok.Nevíte někdo co by to mohlo být? rozdělovač ani svíčky nebyly měněny. Ptám se hlavně proto že mám taky matýska rv.2000 a bez problému,taknevím jestli mě to bude také čekat.Děkuji.
..maju Trojvalec ??? ( 0.8 ) alebo Stvorvalec...???( 1.0 )
..kedze pisesh ze r.v.98 taq predpokladam ze troj..
no skus prekontrolovat tie sviecky, kable, rozdelovac,
..pretoze trojvalec v pripade ze ide len na DVA VALCE, sa za studena
na volnobeh neudrzi, a za tepla len taq taq..
teda zazil som to na TICU, a to je ten isty motor,...
potom by som dalej zistoval, ci maam dostatok benzinu, (mash karburator alebo MPi..??), palivovy filter bol meneny..??
a hlavne ci vnom nieje voda....
..skus priliat do nadrze trochu Liehu ci Anabex (ci jako sa to volaa...)
a raz som zazil aj to, ze bol spinavy filter na saniii...
...(vo visavaci bolo menej prachu... )
..este by to mohol byt aj vyzrazany "kondenz" v rozdelovaci..napr..
..
tazto 100%tne poradit..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
já už začínám mít se startováním docela problémy, už sem tam napoprvé nenastartuju a pokud jo tak po 30s se rozsvítí check a motor zhasne, check zhasne taky takže je asi probl při chodu na volnoběh, a to se stane třeba i 3x za sebou. teplota přitom neklesá pod -5. při jízdě problém není, motor běží stabilně a dobře táhne. po zahřátí se rozjedu na jedničku bez přidání plynu. mám to auto od jara takže nevím jestli se tak chovalo i minulou zimu a jestli na jaře zas bude vše ok nebo se něco posralo.
motor 0.8 MPI z roku 2000, olej i filtr nový, svíčky+kabely taky
motor 0.8 MPI z roku 2000, olej i filtr nový, svíčky+kabely taky
Teď mě neberte moc vážně , vím to jenom okrajově , ale EGR je nějaký podtlakový bazmekt , který nějakým způsobem znovu přepouští výfukové plyny k sání a snižuje tím emise.... Když je špatný, motor jde nepravidelně a vypadá to jako špatné svíčky nebo kabely. U Matize se s tím dá prý v pohodě jezdit , ale některá auta si bez něj neškrtnou.
To je téma pro odborníka.... jak je na tom Petrm , už jsi na netu ?????
To je téma pro odborníka.... jak je na tom Petrm , už jsi na netu ?????
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e