Já to myslel z lekrace taky sem za to dal pár já jen když vidím u profilu ty dva 7 BMW ( jestli se mýlím tak se omlouvám ) já myslel vyšší automobilovou společnost přeci jen s tím se nemůžem rovnat ale tak sem se kouknul na tvoje stránky ty máš tu primeru a nebo i to bílé BMW ten profil je matoucí já taky nemám to co mám u jména ale jen celkem obyč 3D . Ještě k váze motory který ji používají mají mnohem klidnější běh a většinou i nižší spotřebu bohužel se váha vzduchu musí brát jako spotřební díl a měnit ji prakticky po určitejch kilometrch jao třeba svíčky nebo řemen myslím že ideální hodnota na výměnu je 90 - 120 000 KmPeter Veselovský píše:Dekuji, ale nejsem pan z vyssi spolecnosti - skoda. To bych takove starosti nemel. Jinak budu uvazovat nad tou vahou a diki vasmu napadu se stal vynalezcem
vysoke otacky
Moderátor: Blue Lanos
Re: vysoke otacky
- Reklama
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř pro 15, 2004 13:48
- Bydliště: Pilsner Urquell
- Kontaktovat uživatele:
takhe asi
na profilu mam BMW E34 - 5 kové řady mam 524 TD a cena je dnes podobná jako Daewoo Lanos.
proč jsou dva? kamarád co mi pomáhal opravovat moje - tak sme něco nafotili a mě se to líbí.
Primera předchozí auto
BMW co je roztřelený na mejch www je taky dávno tabu
ted mam pouze to BMW 524 TD ale chystam se na 735i
Váha vzduchu funguje u aut jako je BMW i 500 000 km bez problémů jen chce občas vyčistit.
Jak se o auto staráš pak tak jede a vydrží
na profilu mam BMW E34 - 5 kové řady mam 524 TD a cena je dnes podobná jako Daewoo Lanos.
proč jsou dva? kamarád co mi pomáhal opravovat moje - tak sme něco nafotili a mě se to líbí.
Primera předchozí auto
BMW co je roztřelený na mejch www je taky dávno tabu
ted mam pouze to BMW 524 TD ale chystam se na 735i
Váha vzduchu funguje u aut jako je BMW i 500 000 km bez problémů jen chce občas vyčistit.
Jak se o auto staráš pak tak jede a vydrží
Jó Baworáky mám rád už sem se v pár taky svezl a v jednom platil jednu ze svých třech pokut za rychlost když mě naměřili 90 na 40 po asi 200 metrech po projetí křižovatkou . Nejsilnějc na mě kdysi jako ucho mechanický zapůsobil 325 Tds tuším 110KW ??? v automatu po mém lehkém zásahu do motoru se to krásně točilo do smyku a nádherně tomu klouzala prdel do stran od té doby sem změnil názor na automatický převodovky a jelikož to bylo první pořádný auto ve kterým sem se mohl takhle krásně povozit tak na něj do dneška vzpomínám i když už sem jezdil v mnohem silnějších , novějších a dražších autech ale tohle bylo první a na to se nezapomíná to je jako první sex
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř pro 15, 2004 13:48
- Bydliště: Pilsner Urquell
- Kontaktovat uživatele:
BMW má spoustu dobrých vlastností.jako jednu z mnoha, špičkovej klub a vynikající srazy, navíc přes BMW forum dobrou dostupnost dílů a informací k tomu všemu zadní náhon a spousta PS za cenu jako škoda Favorit a vejš...
Lanos se mě osobně zdá dobrej jen za cenu toho že je to dost mladý a má to základ u Opelu což je u mě osobně jedna z těch výbornejch firem co dělá auta.
jen pro srovnání
Lanos rv.99 cena od 80-100 t
BMW E34 rv.91 cena 80-100 t
takže rozdíl v ceně ani ne ale v RV jo.
Lanos se mě osobně zdá dobrej jen za cenu toho že je to dost mladý a má to základ u Opelu což je u mě osobně jedna z těch výbornejch firem co dělá auta.
jen pro srovnání
Lanos rv.99 cena od 80-100 t
BMW E34 rv.91 cena 80-100 t
takže rozdíl v ceně ani ne ale v RV jo.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř pro 15, 2004 13:48
- Bydliště: Pilsner Urquell
- Kontaktovat uživatele:
tak tomu rozumim...ja uz mel BMWáku dost a nemuzu si na ty auta stezovat..ale kdyz sem sehnal za super peniz Primeru slouzil Nissanpetrm píše:No tak to je jasný cenově srovnatelný jo ale tím to končí jízdní vlastnosti a zpracování bylo u BMW i před deseti lety lepší než u Daewoo teď já ho mám protože dělám ve dříve značkovým servisu a měl sem ho za super prachy tím nechci říct že sou to špatný auta