Výmena batérie

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Marek
Příspěvky: 132
Registrován: čtv srp 21, 2003 21:02

Příspěvek od Marek »

No já když jsem koupil nexii tak tam byla 38Ah a nastartoval sem i při dvacetistupňovým mrazu. Teď mám 44Ah a je to OK ;)
Reklama
 

Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Matiz nakopne s 35 vždy, ale motorom s nexie by ani nehla.
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ciernygepard píše:Matiz nakopne s 35 vždy, ale motorom s nexie by ani nehla.
Ale no... :o
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Ale no určite. Veď mám obe tie autá pred domom a skúšal som to. :o
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Este raz opakujem, 35 je kapacita. Ak je plne nabita, tak musi nastartovat aj tank!
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Tak úplne plná asi nebola, lebo už si niečo odžila, ale svietila na zeleno a matiz na nej bezproblémov fičal. Naštartoval som ho, priviezol k nexii, prepojil,skúsil naštartovať nexiu a akurát rozsvietilo kontrolky. Tak som to odpojil. Matiza opäť bez problémov naštartoval a odišiel.
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Zrejme bola ta bateria na pokraji smrti. Je pravda, ze nexia ma vacsi starter s vacsim odberom, ale nemoze ani nesteknut. Musela byt fakt slabucka ta bateria.
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Tak vdaka, podarilo sa to vymenit. Naozaj tam bol este sroub 13ka a ten drzal jeden drziak baterky a zaroven ju naspodu pritlacal. Ostatne bola otazka xvile. Ak niekto potrebuje, mozem sem hodit obrazok toho drziaku.
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Som to skúšal už dávno a zatiaľ stále žije a matiz sňou jazdí. Ale to je jedno. Kaślať na to. V podstate som zistil, čo bolo treba, takže tam šlahnem tú 44 a uvidím. 8)
Naposledy upravil(a) Damek dne pon pro 20, 2004 10:06, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Tahle baterka Delkor je držák byla v moji nexii 7 let a slapala jako hodinky.pak ke konci měla problém se zimou ale v létě startovala normálně.teď mám Vartu Gt2, 60Ah a startuje nádherně.minulej rok při tech -20 sem ťuknul a motor šlapal
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Ja som zvedavy ako sa osvedci ta moja nova baterka BOSH 55Ah. Ale pre istotu mam v zalohe i Delkora 8)
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Ciernygepard píše:Ja len, že s baterkou z matiza som nebol schopný natočiť auto, čo malo 44. Ani nepohla motorom a tak som mal trocha obavy, čo to bude robiť .
A jak si to startoval :( správný postup při naprosto prázdné baterii je tento - Přistavíme druhé auto a propojíme kabely plus na pus a mínus na mínus . To které je OK nastartujeme a držíme v lehce zvýšených otáčkách tak kolem 2 000 stále sme připojený k špatné baterii většinou se musí čekat tak 10 minut než se špatná baterka trošku vzpamatuje aby byla schopná nejen přijímat proud ale i ho pouštět dál . Po deseti minutách se pokusíme nastartovat špatné auto to dobré stále držíme v lehce zvýšených otáčkách v případě že nám to nezatočí tak ještě chvíli počkáme a stále dobíjíme z druhého auta ve zvýšených otáčkách . Když je baterie uplně mrtvá a jen připojíme kabely tak může být i 100Ah a nezatočí s tím motorem protože všechen proud spotřebuje na své dobíjení a nic nepustí dál 8)
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

petrm píše:
Ciernygepard píše:Ja len, že s baterkou z matiza som nebol schopný natočiť auto, čo malo 44. Ani nepohla motorom a tak som mal trocha obavy, čo to bude robiť .
A jak si to startoval :( správný postup při naprosto prázdné baterii je tento - Přistavíme druhé auto a propojíme kabely plus na pus a mínus na mínus . To které je OK nastartujeme a držíme v lehce zvýšených otáčkách tak kolem 2 000 stále sme připojený k špatné baterii většinou se musí čekat tak 10 minut než se špatná baterka trošku vzpamatuje aby byla schopná nejen přijímat proud ale i ho pouštět dál . Po deseti minutách se pokusíme nastartovat špatné auto to dobré stále držíme v lehce zvýšených otáčkách v případě že nám to nezatočí tak ještě chvíli počkáme a stále dobíjíme z druhého auta ve zvýšených otáčkách . Když je baterie uplně mrtvá a jen připojíme kabely tak může být i 100Ah a nezatočí s tím motorem protože všechen proud spotřebuje na své dobíjení a nic nepustí dál 8)
Dovoluji si opravit odborníka:
mínus pól na startovaném vozidle nepřipojujeme na baterii, ale kostru vozidla (nejlépe blok motoru) co nejdál od bateriie.

... viz příručka k vozidlu i vlastní zkušenost :)
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

To je naprosto jedno ;) kam to píchneš kdybych se měl držet příruček a nařízení tak se brzo zblázním a nic neudělám :lol: :lol: :lol:
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Ten postup bol približne dodržaný. Presne si to nepamatám, ale zhruba. Skúšal som to 2x na dvoch odlišných autách. Raz na mojom starom vraku - tam je dosť možné, že tá baterka bola už totálne v koncoch. No a druhý raz na nexií. Tá baterka ale úplne mŕtva zrejme nemohla byť, pretože som nexiu následne naštartoval susedovým oplom a jazdím s tou baterkou doteraz. :?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“