Tak gratuluji, povedlo se o tom proměném sání já nic nevím, ale zdá se mi, že mi Nubira při sešlápnutém plynu např na 2 tak v 70 cca 3800 ot. znatelně ožije. Na mokru si musím dát pozor, protože se pokouší hrabat.Z toho usuzuji, že mě klapka sání funguje. O možnosti jak jí otestovat by určitě mohl něco vědět Petrm.Franta píše:Autíko frčí od pátku 29.10.04 lépe jak při koupení. Mám ještě jeden dotaz, jak otestovat funkci proměnné délky sání (té klapky uvnitř zatočeného sacího potrubí). Já když nastaruji, tak se klapka zavře (ovládací podtlak provede své), tůruju motor a nic beze změn.
Díky Franta
Motr - zhasíná na volnoběh
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Gratuluji ke kvalitnímu servisu doma !!!! Tu klapku vidíš na sání z prava ( táhlo)a čelně je tam ta membrána. Nastartuj na volnoběh a nech běžet. Klapka je v jedné poloze ( to táhýlko je vystrčené), když přidáváš na lanku plyn a koukáš na to táhlo , tak se začne zatahovat do tý membrány. Nevím v kolika je to otáčkách , koukal jsem na to sám , tak na otáčkoměr nedohlédnu , ale přez 3000 je to tutovka. Zavře se to poměrně rychle a dál se už nic nemění .
Teda teď jsi mě dostal, možná ,že se fakt hned po nastartování zatáhne a pak ve větších otáčkách povolí...... rozhodně se tam děje nějaká změna okolo 3 - 4000 otáček. Teď netuším , co je vlastně ten efekt, ve vyšších otáčkách se to sání využívá celé a na malé jen část??? Ty klapky to ovládá asi 4 najednou?????? Ještě to zkusím až dorazím dom .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tak koukám že ste to zvládli i beze mě gratuluju . Špatně nastavené rozvody jsou vždy nebezpečné u 16 V většinou stačí jeden zub a je malér ale taky záleží kam to bylo a možná si to udělal při povolování hlavní řemenice jestli si to dělal přes rychlost jak ti tu někdo radil jinak se dává šroubovák do setrvačníku mezi zuby a skříň převodovky . Vůle ventilů se nedá nijak měřit a seřizovat na to je tam ta hydraulika jen se má kontrolovat jestli ventily těsní než namontuješ hlavu zpátky . Klapka by měla fugovat tak že po nastartování se přesune do druhé polohy než je v klidu a když budeš motor tůrovat na místě tak někdy se ti podaří dosáhnout správných podmínek a klapka se přesune ale je to většinou jen chvilková záležitost
jednou se i to taky stalo
taky jsem mel podobny problem. Bylo to tim ze jsem jel
dlouho (tisice km) jen na LPG.
Moje rada je: kazdy tyden daj tomu trochu benzin a
nechavaj ohrat auto na benzin vzdy.
Dal nesmis auto jezdit hned po startu, nech 30 sec
na ohrati.
Ivan.
dlouho (tisice km) jen na LPG.
Moje rada je: kazdy tyden daj tomu trochu benzin a
nechavaj ohrat auto na benzin vzdy.
Dal nesmis auto jezdit hned po startu, nech 30 sec
na ohrati.
Ivan.