Výmena batérie
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
Výmena batérie
Neuveritelny problem nastal, ked som xcel vymenit baterku. Odkrutil som 2 srouby hore a odpojil kontakty. Xcem pohnut baterkou, ale stale tam drzi. Nie je este niegde chytena? Nexcem ist na to prilis nasilnicky, aby nepukla. Dik za radu.
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
no co ja viem tak moja na lanose je takto tiez chytena a ked som ju daval do malotraktora lebo som nutne potreboval s nim pohnut tak som povolil tie skrutky ako pises a ono to islo. Asi ju mas dobre zasedenu za tie roky
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
čo by sa sstalo, keby bola v nexií 44 namiesto 55? Po 8 rokoch mám totiž pocit, že ma opustí a doma mám zo starého auta bannerku, čo má 4 mesiace a stojí na poličke. Do matiza nevleze a stála cez 2000 korún, tak že by sa aspoň trocha využila, keďže pred sviatkami nie je peniazov na rozdávanie. Zrejme to nebude najlepšie riešenie, ale tak čisto teoreticky.
Myslím, že by to nemuselo vadit, ale počítej s omezenou kapacitou při zimním startování. Teda moc netočit motorem, jinak se budeš potupně roztahovat.Ciernygepard píše:čo by sa sstalo, keby bola v nexií 44 namiesto 55? Po 8 rokoch mám totiž pocit, že ma opustí a doma mám zo starého auta bannerku, čo má 4 mesiace a stojí na poličke. Do matiza nevleze a stála cez 2000 korún, tak že by sa aspoň trocha využila, keďže pred sviatkami nie je peniazov na rozdávanie. Zrejme to nebude najlepšie riešenie, ale tak čisto teoreticky.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..kludne tam mozesh dat aj 44Ah baterku...
neni to predca dvoliter, alebo deisel, ze by to nevedelo potom natocit..
Felda 1.6ka, z VW motorom na tiez len len 44Ah baterku...
co sa tyka vymeny...
tak treba povolit tie vrchne 6 matice,
potom 8 srub co je nasopodu bizsie k blatniku...
..odsupnut baterku trochu smerom k blatniku..
a je vonku...
mozntaz uz asi popisovat nekusiiimm...ze..
neni to predca dvoliter, alebo deisel, ze by to nevedelo potom natocit..
Felda 1.6ka, z VW motorom na tiez len len 44Ah baterku...
co sa tyka vymeny...
tak treba povolit tie vrchne 6 matice,
potom 8 srub co je nasopodu bizsie k blatniku...
..odsupnut baterku trochu smerom k blatniku..
a je vonku...
mozntaz uz asi popisovat nekusiiimm...ze..
Měl jsem tam Wartu 63 Ah a byla v pohodě. Jen jsem ji musel podložit aby se vešla do držáku.
Jinak platí tohle:
Jinak platí tohle:
na 13 klíč. ( je to dole pod tím šroubem vpravo, chce to golu)Anonymous píše:Dole je este prichytena jednym srobom zo strany od blatnika
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Alternator zrejme nieje nastaveny na taky dobijaci prud aby nabil bateriu s takou kapacitou. Jednoducho ju bude stihat dobijat len tak ako je stavany. Napriklad tam nikdy nebude viac ako 50 Ah aj ked tam bude 200-ka bateria. Inac kapacita sa neda odmerat. Nestaci prilozit multimeter, takze diskutovat o tom ci funguje bez problemov nema zmysel.
Nemyl so vykon s kapacitou. Auto nastartujes aj s 10 Ah bateriu. Staci, ze sa jedna o bateriu startovaciu. To je taka, ktora ma nizky vnutorny odpor a dokaze sa rychlo vybit. Ona ma momentovy vykon niekolko sto watov. 50Ah zvladne dajme tomu 10 startov, 100Ah 20 startov. Ked si nenastartoval s baterkou z Matiza, tak bola vytlcena