Mini Cooperizace Matize

Moderátor: Blue Lanos

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Mini Cooperizace Matize

Příspěvek od Ondras »

Takže tady jsou nějaké nápady na tuzing Matize:...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a trochu ujetější verze zadku

Obrázek

Obrázky jsou dělané narychlo, takže omluvte drobné nedostatky
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Reklama
 

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Re: Mini Cooperizace Matize

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:Takže tady jsou nějaké nápady na tuzing Matize:...

Obrázky jsou dělané narychlo, takže omluvte drobné nedostatky
zadek mi ani jeden nesedi, nevim proc, zbytek prakticky nema chybu, ale ten zadek - nevim, jestli ho treba uplne nevynechat ... ja jako nevim, tuzing bych videl to, kdyz by sis na to dal kridlo ala FF, ale jaky je rozdil mezi pruhy na matesovi na minim to nechapu proc tomu rikat tuzing ...
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Tak hlavně by to chtělo dát do barvy ty nárazníky a ty prahy a pak až na ten zadek a boky docela ujde ale nejdřív do barvy :( prosím
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

To by sa teda zišlo. Neviem prečo nás automobilový priemysel musí trápiť niečim takým ako sú čierne plasty.
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Ondro mě se to líbí
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

petrm píše:Tak hlavně by to chtělo dát do barvy ty nárazníky a ty prahy a pak až na ten zadek a boky docela ujde ale nejdřív do barvy :( prosím
presne, to jsem taky rikal, jeste jsem premyslel jak (a jestli vubec) ten zadek a imho by vubec nevadilo, kdyby zadek zustal cisty

a znovu mi neda nevratit se k tomu, ze to nekdo nazyva "tuzing" jako kdyz to nekdo flakne na jakykoli auto (aniz by si dal zalezet tam dat aspon kola), pak jo, ale nevidim duvod auto zpestrit timhletim, hlavne at to udela profi lakyra - tzn. pekny lak a hlavne naprosto rovne (ne aby to vypadalo, jak kdyz to vezme od ruky "valeckem")

ty svetla bych definitvne znovu zvazil - pominu, jestli je tento zasah do svetla vubec koser, ale esteticky moc neprida (subjektivne) a z meho pohledu je to kategorie "mracitka" - a z dalsiho pohledu - opet je to pripad, kdy do komplet lakovaci operace se vrazi 10tkc a todle je vec, ktera to muze strhnout - cili proc to riskovat ...
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

jakub píše:...hlavne at to udela profi lakyra - tzn. pekny lak a hlavne naprosto rovne...
Pruhy by se dělaly foliema nikoli lakem
jakub píše:ty svetla bych definitvne znovu zvazil - pominu, jestli je tento zasah do svetla vubec koser, ale esteticky moc neprida (subjektivne) a z meho pohledu je to kategorie "mracitka" - a z dalsiho pohledu - opet je to pripad, kdy do komplet lakovaci operace se vrazi 10tkc a todle je vec, ktera to muze strhnout - cili proc to riskovat ...
Ty černé vnitřky lamp se mi moc líbí. Zásah do světla to není, protože se nelakuje parabola, ale plast kolem ní

Obrázek

Gombálně vzato, šetřím na lakování plastů :D
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:
jakub píše:...hlavne at to udela profi lakyra - tzn. pekny lak a hlavne naprosto rovne...
Pruhy by se dělaly foliema nikoli lakem
to je fakt, aspon je tam moznost levneho vraceni do puvodniho stavu ... jj souhlas ...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak ono keď dáš po nejakom čase fólie dole, tak to asi aj tak bude vidieť. Slniečko svoje spraví. Ten červený matizko je fakt celkom pekný. Zalakované tie čierne lišty sú výzorovo fajn, ale drží niečo také dlhodobo. Je totiž dosť odporné vidieť auto, z ktorého zlieza lak a vykukuje původná čierna. To je horšie ako to bolo a vidieť to vcelku často. A aby to nevizeralo ako na mojej nexií, kde mám pravidelne obrazené rohy od nejakých profesionánych vodičov. :cry:
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

ACH BOŽE TO PRIHLASOVANIE :(
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Anonymous píše:Tak ono keď dáš po nejakom čase fólie dole, tak to asi aj tak bude vidieť. Slniečko svoje spraví.
to ano, ale spis jde o to, ze todle si majitel rozmysli driv a jde o to, ze kdyz po dvou trech mesicich usoudim, ze to byl krok zpet (jakoze pravdepodobnost mala, na obrazku to vypada supr), tak to sundam bez nejakych vetsich skod
Anonymous píše:Zalakované tie čierne lišty sú výzorovo fajn, ale drží niečo také dlhodobo. Je totiž dosť odporné vidieť auto, z ktorého zlieza lak a vykukuje původná čierna.
Tak k tomu dve veci - jednak zalezi na provedeni a pouzitem materialu a za co se tyce odrbancu, tak tomu se nevyhnes imho temer nikdy - mno a pak je tu moznost koupit rovnou cerny auto :lol:
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Ja len že tie čierne pásy sú síce aké sú, ale občas to prináša výhody.
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ciernygepard píše:Ja len že tie čierne pásy sú síce aké sú, ale občas to prináša výhody.
ale takhle k tomu pristupovat nemuzes, resp. muzes, ale potom zapomen na zkraslovani a tuneni auta, proste u aut "hezke ci sportovni" = "neprakticke", a to temer z jakehokoli pohledu
- vsechno v laku - cokoliv se odre se musi lakovat
- spojlery, prahy, ... - nizsi svetla vyska, opet vetsi riziko odrbani auta
- silnejsi motory, turba, ... - vyssi spotreba, vetsinou rychlejsi opotrebeni (navic pokud se o to snazis az dodatecne a vubec pokud to delas u auta, ktery to ani primarne splnovat nema)
- silnejsi hudba - jde temer vzdy na ukor prostoru v kufru (at uz vice ci mene)

cili ve zkratce ja chapu nazory na prakticnost, uspornost, ... ale ty jsou opet temer vzdy v primem rozporu s tunenim ...

tak to jsem se zase jednou rozepsal ;)
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Ja proti tuneniu nič nemám, aj mne sa páčia autá dobre upravené, ale snažím sa udržiavať mieru medzi krásou a využitelnosťou. Už nejaký čas sa hrajem so subwooferom ale jedna zo zákadných vecí, ktorým bude jeho riešenie oplývať bude to, že sa v priebehu 30 sekúnd bude dať vybrať a uvoľni´t miesto batožine.
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ciernygepard píše:Ja proti tuneniu nič nemám, aj mne sa páčia autá dobre upravené, ale snažím sa udržiavať mieru medzi krásou a využitelnosťou. Už nejaký čas sa hrajem so subwooferom ale jedna zo zákadných vecí, ktorým bude jeho riešenie oplývať bude to, že sa v priebehu 30 sekúnd bude dať vybrať a uvoľni´t miesto batožine.
to jo, ale cinis tak prave z duvodu, ktere pisu - silnejsi hudba nebo prostor. Nicmene to je jedno, todle vyresis, ale jak vyresis narazniky v laku? jak bys resil turbo (nasadis jen na vikendy ;) .. e-e ve finale bud jedno nebo druhe ... jako jde to, ja jsem taky uvazoval, ze kdyz bych delal narazniky apod. tak si puvodni necham a na zimu bych to prohodil, ale ... no nic, nebudu teoretizovat ...
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“