Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?
- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
Posilovač řízení
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
já se vůbec divim že nejde nastavit tuhost posilovače jako u blbý fábie. Tam má několik stupňů a servis ti nastaví kterej chceš.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Posilovač řízení
Skus pri vyssej rychlosti nechytat volant.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: úte led 13, 2009 21:38
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Posilovač řízení
Mám verzi High - posilovač mi přijde Ok i při cca 180 na tachometru (víc to ani moc nechce jet)pelopones píše:Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?
- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Posilovač řízení
no aby ste ftom mali jasnejsie..
su dva typy servocerpadiel,..
jedno prehana servoolej stale, co znamena ze vo velkych rychlostiach ide volant az neprijemne lahko..
a druhe ma elektroventil + riadiaca elektronika, toto po dosiahnuti urcitej rychlosti olej prestane tlacit...
..co znamena ze pri vyssej rychlosti (tusim nad 30km/h) volant prijemne stuhne..
a vodic ma lepsiu spetnu vezbu od kolies..
su dva typy servocerpadiel,..
jedno prehana servoolej stale, co znamena ze vo velkych rychlostiach ide volant az neprijemne lahko..
a druhe ma elektroventil + riadiaca elektronika, toto po dosiahnuti urcitej rychlosti olej prestane tlacit...
..co znamena ze pri vyssej rychlosti (tusim nad 30km/h) volant prijemne stuhne..
a vodic ma lepsiu spetnu vezbu od kolies..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov