Účinok brzd
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
brdzy
aj ja uz mam brzdy ok. menili vsetky prachovky (na piestoch aj na vodiacich stlpikoch plu sna jendej strane aj tie stlpiky.) vsetko spolu aj s robotou za 2500. vela? malo? ale konecne je to ok.
Re: brdzy
Tak za vyse 1500 korun roboty bodaj by to nebolo O.K.miv píše:vsetko spolu aj s robotou za 2500. vela? malo? ale konecne je to ok.
bohuzial je to vzdy len docasne. Po case sa brzy zase zacnu zasekavat a je treba ich dat znovu do vycistit (alebo si ich vycistit). To uz ma vacsi vyznam ich vymenit za GSi brzdy ktore brzdia omnoho lepsie a ked si clovek zrata kolko vrazy do servisovania tychto debilnych brzd, tak sa to oplati vymenit.
Dano když ty si extrémista prostě někdo není na to hrabat se v motoru a nebo brzdách , nerozumí tomu nebo jsou to třeba lékaři a někdo se i bojí aby si neudělal víc škody než je nezbytně nutný a někdo to prostě dělá rád vyzná se v tom a baví ho to a nebo se nevyzná ale nebojí se a ušetří tak spoustu peněz to je druhá stránka . Ty se bojíš reakce na to že si někdo dělá sám na autě to tady nikdo nezavedl a hlavně od toho je tu tohle fórum aby si lidi co tomu trošku rozuměj poradili těm co se nebojej ale ty si se dost navážel do lidí co psali že jedou s tím či oním do servisu i když to byla prkotina a nemyslím to vůbec zle naopak když je někdo šikovnej tak ať si na autě dělá co chce já zase třeba nerozumím nábytku a tak když něco potřebuju taky obcházím profesionály a přitom uříznout a sešroubovat pár prkýnek není problém ale nemám na to to správný vybavení a oni to stejně vždycky udělají mnohem hezčí a kvalitnější než já už sem si to párkrát vyzkoušel
Přesně tak.já nejsem žádný automechanik ale baví mě se hrabat v autech.No co, tak to zkusim opravit sám a když to nepujde tak to šoupnu do servisu. ale tady je výhoda když si něco opravuješ sám a víš jak na to tak máš pak jistotu, že si to udělal dobře. a u servisu? tam to nevíš. nebudeš to přece rozebírat znova a kontrolovat jestli je za ty prachy dobře odvedená práce
smirgel??
ako niesom nejaky odbornik a preto som si dal robit brzdy v servise, ale ked hovoris o tom smirgli??? to ako smirglujes tie koliky ktore su pochromovane??? som niekde cital ze je to to najhorsie co mozes urobit lebo sa tym vraj zoderie ta chromova vrstva ktora je tam najpodstatnejsia... ale som len amater... tak neviem ...Franta P. píše:Tuhle práci s brzdami si delám sám.stačí svěrák,kutatinka a kladívko na vymlácení zatuhlech čepů,ocelák,jemnoucký šmilgr, special vazelína,new prachovky a je to.
Ja sem teda byl jeden z tech, co jezdi v podstate se vsim do servisu. Ale ja autum nerozumim (dobre, znam mozna nejake principy na kterych neco v autech funguje, blizsi je mi elektronika v aute...) a nekdy ani nemam naladu, abych se jeste i ve svym volnym case hrabal do cehokoliv "technickyho". Nekdy na to zase naladu mam, ale i pak mi u auta vyhovuje to, kdyz muzu pri oprave koukat nekomu, kdo tomu rozumi, prez rameno a v ramci mych moznosti mu pomahat a ptat se, ale nikdy bych si do toho netroufnul sam. Proste autum nerozumim a kdyz si myslim, ze vim, jak danou vec udelat, tak stejne nemam jistotu a radsi to necham na odbornicich (prece jen vim moc dobre, jak dopadaji nektere pocitace, ke kterym se dostanu, a se kterymi neco udelali lide, kteri si mysleli, ze vedeli, co delaji - ja nechci aby takhle dopadlo moje auto ).
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Plny suhlas. Ked som mal staru stovku, nebol problem urobit cokolvek doma v autoklube. Ale teraz je to uplne ine, ten motor je doma skoro nerozoberatelny...PavelZ píše:Ja sem teda byl jeden z tech, co jezdi v podstate se vsim do servisu. Ale ja autum nerozumim (dobre, znam mozna nejake principy na kterych neco v autech funguje, blizsi je mi elektronika v aute...) a nekdy ani nemam naladu, abych se jeste i ve svym volnym case hrabal do cehokoliv "technickyho". Nekdy na to zase naladu mam, ale i pak mi u auta vyhovuje to, kdyz muzu pri oprave koukat nekomu, kdo tomu rozumi, prez rameno a v ramci mych moznosti mu pomahat a ptat se, ale nikdy bych si do toho netroufnul sam. Proste autum nerozumim a kdyz si myslim, ze vim, jak danou vec udelat, tak stejne nemam jistotu a radsi to necham na odbornicich (prece jen vim moc dobre, jak dopadaji nektere pocitace, ke kterym se dostanu, a se kterymi neco udelali lide, kteri si mysleli, ze vedeli, co delaji - ja nechci aby takhle dopadlo moje auto ).
A nemam miesto, kde by som to mohol robit, ani naradie a ani cas.
Tak sa radsej spolieham vo vsetkom na servis.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Ja to uznam, ale zas to su trochu silne slova, ze motor je nerozoberatelny. Tak isto je rozoberatelny ako kazdy iny. Ja viem, ze to myslis prenesene, ale aj takvado píše: Ale teraz je to uplne ine, ten motor je doma skoro nerozoberatelny...
A nemam miesto, kde by som to mohol robit, ani naradie a ani cas.
Tak sa radsej spolieham vo vsetkom na servis.
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No hej, mas pravdu, ale na panelakovom sidlisku pod sirim nebom na parkovisku je dost tazke robit generalkuDano píše:Ja to uznam, ale zas to su trochu silne slova, ze motor je nerozoberatelny. Tak isto je rozoberatelny ako kazdy iny. Ja viem, ze to myslis prenesene, ale aj takvado píše: Ale teraz je to uplne ine, ten motor je doma skoro nerozoberatelny...
A nemam miesto, kde by som to mohol robit, ani naradie a ani cas.
Tak sa radsej spolieham vo vsetkom na servis.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black