Ranní starty

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Ranní starty

Příspěvek od megajvr »

Mám menší dotaz :?: Ráno, když venkovní teplota klesne pod +5 stupňů mám menší problém se startováním svého auta. Otočím klíčkem, motor naskočí, najede na vyšší otáčky (cca 1000ot/min) a hned zdechne. Nastartuji podruhé, potřetí a teprvé po čtvrté motor běží. :( A nebo musím hned po startu držet vyšší otáčky sám ,až se motor chytne (běží sám).
Potom už běhěm dne není žádný problém, auto startuje kdykoliv chci i po delší době stání. Tak včem je asi problém?????Samozřejmě pokud teplota další den je vyšší než 5 st., tak auto startuje normálně :roll:
Budu rád za každou seriózní i neseriózní radu :PP:
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Ranní starty

Příspěvek od palikx »

predpokladam ten samy problem co felicie a vw a podobne s elektronickym plynem.tedy klapka.potrebuje vycistit a nastavit.pak by to zas melo fungovat.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Ranní starty

Příspěvek od megajvr »

Bude tedy stačit klapku prostříkat sprejem přímo na autě, nebo je potřeba ten nesmysl vymontovat a pořádně pročistit?
A nastavit pomocí diagnostiky (rozumím tomu dobře) 8)
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Ranní starty

Příspěvek od Serpico »

...trošku si dovolím zaskočit za Pavla, megavr napsal, Ti že jde o nečistoty tak je odstraň a není co řešit , když se ta klapka " zavře " tak tam jsou ještě takový dírky - otvory kanálky v tubuse no a to právě chce komplet vyčistit nejlépe demontovat vymejt třeba v benzínu a vše ješte profouknout kompresorem, sprey v podstatě nepotřebuješ jde jenom o čistotu...a diagnostiku taky nemusíš...vono když to rozdělaš tak uvidí co je tam bordelu pod krokoměrem, volnoběhem atd.


mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Ranní starty

Příspěvek od palikx »

no pozor
tohle je uplne neco jineho nez stare klapky.
tahle je jiz vcelku s motorkem a nejde se k nemu dostat-nesmi se-a pokud se to cele umyje benzinem muze byt konec.
tato klapka se cisti jen v miste kde prochazi vzduch tedy sprej na karburator staci.nejlepe pri behu motoru opatrne.
nastaveni-tahle klapka uz potrebuje zakladni nastaveni.tedy musi s ni diagnostika pohnout z minima do maxima aby si nalezla polohy a mohla dale spravne regulovat.
teoreticky po vycisteni a najezdeni nejakych km by se mohla srovnat sama ale treba u felicie to tak nefunguje musi se ji pomoct.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
megajvr
Příspěvky: 198
Registrován: stř led 14, 2009 19:05
Bydliště: Ostrava

Re: Ranní starty

Příspěvek od megajvr »

No nejdřív to zkusím s tím sprejem - myslím že tím nic nezkazím. A pak se ukáže ;) Zatím díky za vaše rady :PP:
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Ranní starty

Příspěvek od Serpico »

...tak sorry, ...no trochu mi to připomělo 1,6 u Škody s motorem od volskwagenu ( doslovný překlad levný automobil...) nechodila mi klapka a bum výměna celého monokoku, prostě to je tam vcelku 16 200 Kč za ks v roce 2002...

Inu mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „TACUMA/REZZO“