2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Moderátor: Blue Lanos
2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Zdravim Vas, som hrdym maitelom espera, a som zatial max spokojny az na jednu dufam drobnost ... ide o to ze sa mi dost tazko radi 2-rychlostny stupen, presnejsie, ked auto rozbehujem tj. 1-2-3 .... tak sa zaradi celkom pekne, ale ked napr potrebujem vybrat zatacku alebo jednoducho zabrzdit motorom tak to ide dost tazko ... nepomoze ani viackrat vyslapnut spojku ... a niekedy sa mi potom podari hodit aj 4 co tiez nieje dobre ... mam pocit ze silentbloky motora su dust vybite , kedze dost skace paka a aj na pake je vola ... mislite ze to je len v silentblokoch motora alebo paky ? alebo to bude v prevodovke .... ? ? ? dakujem
- Reklama
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
no pokud to radi blbe jen pri podrazovani tak je to nejspis synchron tedy prevodovka
a samozrejme vule na radicce by mela byt minimalni tak bych ji vymezil opravil.da se to i bez nahradnich dilu staci jen podlozky a vazelina.
silentbloky motoru bych nechal byt ty to nedelaji.
a samozrejme vule na radicce by mela byt minimalni tak bych ji vymezil opravil.da se to i bez nahradnich dilu staci jen podlozky a vazelina.
silentbloky motoru bych nechal byt ty to nedelaji.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Dvojka ide celkovo tazko, ale pri podradovani ju mam najvecsi problem zaradit .... hmm tak tu bude asi fakt ten synchron, je ta oprava draha ? neplati sa skor nova prevodovka ? vdakapalikx píše:no pokud to radi blbe jen pri podrazovani tak je to nejspis synchron tedy prevodovka
a samozrejme vule na radicce by mela byt minimalni tak bych ji vymezil opravil.da se to i bez nahradnich dilu staci jen podlozky a vazelina.
silentbloky motoru bych nechal byt ty to nedelaji.
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
neni to drahe
nemusi se ani vyndavat prevodovka ale jen jeji vnitrnosti
a pak jen vymenit 2 synchron a nejlepe i s 2 koleckem a loziskem.
muze tam byt uz neco spatne.
co ja vim tak by se to mohlo vejit do cca 3500 kc za material.
nema smysl davat jinou skrin stejne nevis v jakem je stavu.
nemusi se ani vyndavat prevodovka ale jen jeji vnitrnosti
a pak jen vymenit 2 synchron a nejlepe i s 2 koleckem a loziskem.
muze tam byt uz neco spatne.
co ja vim tak by se to mohlo vejit do cca 3500 kc za material.
nema smysl davat jinou skrin stejne nevis v jakem je stavu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Jasne, diki moc, velmi si mi pomohol ....palikx píše:neni to drahe
nemusi se ani vyndavat prevodovka ale jen jeji vnitrnosti
a pak jen vymenit 2 synchron a nejlepe i s 2 koleckem a loziskem.
muze tam byt uz neco spatne.
co ja vim tak by se to mohlo vejit do cca 3500 kc za material.
nema smysl davat jinou skrin stejne nevis v jakem je stavu.
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
měl bych prosbu k tomuto tématu ...
ja mám tu řadicí páku úplně mega volnou.i když je zařazeno tak s tim můžu hýbat snad deset centimetrů
jak píšeš o podložkách a vazelíně, mohl by jsi to prosím trochu rozvést?
ja mám tu řadicí páku úplně mega volnou.i když je zařazeno tak s tim můžu hýbat snad deset centimetrů
jak píšeš o podložkách a vazelíně, mohl by jsi to prosím trochu rozvést?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
vseobecne u nexii a esper sa zle radia rychlosti:
bud kvoli velkym volam na radeni,
kvoli zlemu (staremu) oleju v prevodovke
kvoli starym silemblokom motora a prevodovky
kvoli zle nastavenemu spoju radiaca tyc - radiaci mechanizmus
takze treba postupne ist, a zistovat pricinu, a odstranovat zavadu...
a kedze viem jak su vsetky tieto auta stare...kolko maju nabehane..
a ze je mizive percento tych co menili silembloky, olej, a puzrda na mechanizme..
tak je docela mozne, ze vase auta uz maju tuto "trojkombinaciu" poruch ...
bud kvoli velkym volam na radeni,
kvoli zlemu (staremu) oleju v prevodovke
kvoli starym silemblokom motora a prevodovky
kvoli zle nastavenemu spoju radiaca tyc - radiaci mechanizmus
takze treba postupne ist, a zistovat pricinu, a odstranovat zavadu...
a kedze viem jak su vsetky tieto auta stare...kolko maju nabehane..
a ze je mizive percento tych co menili silembloky, olej, a puzrda na mechanizme..
tak je docela mozne, ze vase auta uz maju tuto "trojkombinaciu" poruch ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
jako řadí to dobře, ale jde o to zmiňované drnčení
tedy na tohle vlákno sem byl odkázanej z jinýho kde si povídali o výměně těch ,,čehosi,, jak se o tom zmiňuje palikx ve druhém příspěvku tady.
jde teď jen o tu vůli => drnčení.
jinak co se týče toho řazení dvojky, tak podle mě to je podle rychlosti. v padesáti tam prostě člověk dvojku nenarve, to přece nejde skoro u žádnýho auta.ve dvaceti to jde hladce
tedy na tohle vlákno sem byl odkázanej z jinýho kde si povídali o výměně těch ,,čehosi,, jak se o tom zmiňuje palikx ve druhém příspěvku tady.
jde teď jen o tu vůli => drnčení.
jinak co se týče toho řazení dvojky, tak podle mě to je podle rychlosti. v padesáti tam prostě člověk dvojku nenarve, to přece nejde skoro u žádnýho auta.ve dvaceti to jde hladce
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
je tady nekde par fotek o co jde.
je potreba zmensit vule v prepakovani na prevodovce.a pokud to ma uz vic najeto je vule i v kloubcich a ty jelikoz jsou plastove jsou proste na vyhozeni.
ale nejvetsi vule vzdy byla v pouzdrech na prepakovani.
staci vyndat stredovy kolik a mezi kovovou klemu a pouzdra dat podlozky na M10 sroub.
pripadne koupit futra nova a taky to pomuze.
je potreba zmensit vule v prepakovani na prevodovce.a pokud to ma uz vic najeto je vule i v kloubcich a ty jelikoz jsou plastove jsou proste na vyhozeni.
ale nejvetsi vule vzdy byla v pouzdrech na prepakovani.
staci vyndat stredovy kolik a mezi kovovou klemu a pouzdra dat podlozky na M10 sroub.
pripadne koupit futra nova a taky to pomuze.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Zdar, problém se řazením dvojky bylo první, co jsem řešil po nákupu. Nejen, že jsem musel dvojku řadit na sílu, ale taky při zatáčení doleva se od kola ozýval hrkot. Obojí vyřešila výměna silentbloku převodovky.
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
co je to přepákování?
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2- prevodovy stupen sa radi tazko ....
Nemam sice Neciu ale Lanosa.
Poslednu dobu som tiez zistil ze sa mi tazsie radi z 3 do 2.
Priznam sa odkedy mam auto som olej v prevodovke nemenil. Skusim vymenit + tam dodat este dake tie ochranne maziva Additiv prísada ci ako sa to vola snad to pomoze Menit prevodovku to asi fakt uz Lanosa radsej predam za facku alebo ho spustim dole kopcpm a podplaim puce tam
Poslednu dobu som tiez zistil ze sa mi tazsie radi z 3 do 2.
Priznam sa odkedy mam auto som olej v prevodovke nemenil. Skusim vymenit + tam dodat este dake tie ochranne maziva Additiv prísada ci ako sa to vola snad to pomoze Menit prevodovku to asi fakt uz Lanosa radsej predam za facku alebo ho spustim dole kopcpm a podplaim puce tam
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996