Emisné hodnoty
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Emisné hodnoty
nevie niekto, ake maju byt emisne hodnoty u nexie? ja som bol dnes na STK, namerali mi take nieco:
R-KAT:lamda/Nzv/CO: 1.013/2825/0.15
HC: 54 ppm
CO: 0.01%
Nv: 800/min
km: 51 502
T: 80st.C
Ziadny problem som s tym nemal, len ma zaujima, ake maju byt...
R-KAT:lamda/Nzv/CO: 1.013/2825/0.15
HC: 54 ppm
CO: 0.01%
Nv: 800/min
km: 51 502
T: 80st.C
Ziadny problem som s tym nemal, len ma zaujima, ake maju byt...
- Reklama
Nevím jak na Slovensku ale v Čechách máme na protokolu z emisí naměřené a předepsané hodnoty . Můj Lanos je na tom takhle
Předepsané na volnoběh //// Naměřené
Otáčky (1/min) 800-900 //// 760
Obsah CO (%) 0.00-0.30 //// 0.00
Obsah HC (ppm) 100 //// 20
Předstih (°) 10 //// 10
Zvýšené otáčky
Otáčky 2800 //// 2800
Obsah CO 0.30 //// 0.00
Lambda 0.97-1.03 //// 1.003
Obsah HC 100 //// 93
Předepsané na volnoběh //// Naměřené
Otáčky (1/min) 800-900 //// 760
Obsah CO (%) 0.00-0.30 //// 0.00
Obsah HC (ppm) 100 //// 20
Předstih (°) 10 //// 10
Zvýšené otáčky
Otáčky 2800 //// 2800
Obsah CO 0.30 //// 0.00
Lambda 0.97-1.03 //// 1.003
Obsah HC 100 //// 93
No já mám u Nubiry naměřené toto:
volnoběh: /// OTÁČKY 2800 -3200
CO 0,046 /// 0,011
CO2 15,00 /// 15,1
HC 29 /// 20
O2 0,20 /// 0,40
LAMBDA 1,002 /// 1,011
TEPL.OLEJE 81 /// 81
K tomu mi kamarád sdělil, že pro zjištění stavu motoru je důležitá položka HC čím je nižší, tím je motor v lepší kondici resp. správně spaluje to co má a ne třeba olej. Jinak limit v této položce je u Nubiry 100 a prý limit pro Š120 je 2000
volnoběh: /// OTÁČKY 2800 -3200
CO 0,046 /// 0,011
CO2 15,00 /// 15,1
HC 29 /// 20
O2 0,20 /// 0,40
LAMBDA 1,002 /// 1,011
TEPL.OLEJE 81 /// 81
K tomu mi kamarád sdělil, že pro zjištění stavu motoru je důležitá položka HC čím je nižší, tím je motor v lepší kondici resp. správně spaluje to co má a ne třeba olej. Jinak limit v této položce je u Nubiry 100 a prý limit pro Š120 je 2000
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
To není moc pozitivní zpráva...Já tam mám HC 150Richard píše:že pro zjištění stavu motoru je důležitá položka HC čím je nižší, tím je motor v lepší kondici resp. správně spaluje to co má a ne třeba olej. Jinak limit v této položce je u Nubiry 100 a prý limit pro Š120 je 2000
Možná je to ale tím, že je motor stále v záběhu (nalítáno jen 5800km)
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
Aha, jen tvůj emisní a technický průkaz jde na kontrolu, jo?Ivan píše:Já je bohužel nevím, protože emise a STK řeším jinak
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502