Tuningové sviečky

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Dalibor

Tuningové sviečky

Příspěvek od Dalibor »

Všetkých zdravím,
chcem sa vás spýtať či máte niekto skúsenosť s tuningovými sviečkami na Lanosa od firmy BRISK - typ LR 14 ZC alebo či o nich niečo viete a aký máte názor na tuningové sviečky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Ja som mal ked bol lanusek novy boli tam Championy potom so skusal 4 elektr. Bosh a teraz su tam zase championy. Ziadny rozdiel okrem ceny Boshiek som nespozoroval. Teraz pri vymene skusim dat NGK BPR6ES a uvidi sa. :shock: Z Briskom nemam skusenost ale pocul som nne hodne zleho aj dobreho takze asi ti ohladne Brisku moc neporadim. Osobne si myslim, ze iridiove sv. ako Densa alebo aj od NGK nie su zle to urcite nie ale do nasho motora su takmer zbytocnym prepychom za nejakych 1000sk/kus :!:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Dalibor

Příspěvek od Dalibor »

Dakujem, ja som si ich totiz uz objednal ale vobec neviem aku maju zivotnost ani parametre. Na strankach Brisku ich vychvaluju i v nejakych clankoch som cital na ne len same chvalospevy a tak som si ich objednal. Ved uvidime, az ich tam namontujem, tak pripisem ako sa javia. Lanosika budem mat doma tak za tyzden lebo ho mam v oprave v Hermestrade v Piestanoch - kompletny vybrus! Potom nasadim tie tuningace a uvidi sa.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

No, nechci Vám do toho kecat , ale svíčkama se toho moc nedohoní. Buď jsou dobré a jede to normálně , nebo špatné a poznáš to hlavně na spotřebě, ale tuning tím neuděláš :o :o
Slyšel jsem, že ty Brisky jsou dobrý, ty tuningový s kruhovým jiškřištěm, ale nesmí ti to brát ani trochu oleje, jinak se " zasírají " , takže hned po výbrusu bych je tam asi nedával, počej až si ten motor trošku sedne.
Taky není dobrý vyjet z garáže a chcípnout to ( třeba kdyř jdeš zavřít vrata) , jak to běží jen chvilku , tak se ti motor vevnitř jakoby spotí a už to nenatočíš.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Dalibor

Příspěvek od Dalibor »

A prosim vas, to motor po vybrusu zere olej? A neviete niekto ci a ako sa ma motor po vybruse zabiehat a ako sa mam k nemu chovat a jazdit? Nemam s tym ziadne skusenosti tak moc moc prosim o radu co s vybrusenym motorom.
Uživatelský avatar
SkylineGTR
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SkylineGTR »

to Dalibor: Já jsem si koupil před rokem Densa a jsem maximálně spokolený. Motor lépe táhne a i ve velkých mrazech naskočí napoprvé! :)
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)

http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Já mám skušenost, že se máš k motoru chovat od začátku úplně normálně jako by jsi si koupil nové auto. Ze začátku pohoda (cca 100km), žádné velké vytáčení (cca do 3,5 tis ot/min), ale potom odzkoušet jak to jezdí - nebát se to trochu protočit a pak normálně jezdit. Pokud to budeš ze začátku podtáčet tak z toho uděláš Š105.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

SkylineGTR píše:to Dalibor: Já jsem si koupil před rokem Densa a jsem maximálně spokolený. Motor lépe táhne a i ve velkých mrazech naskočí napoprvé! :)
Sky ja som vedel, ze sa ozves :lol: Ale je jasne, ze Densa nemozu byt zle len nie kazdy si ich kvalitu moze dovolit kupit a otestovat :cry: Tak ci onak zelam vela stastych km z briskami 8)
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Jasně s motorem po GO jezdi jako normálně jen to netoč do příliš vysokejch a taky to nedrž v nízkejch prostě "normálně" jezdi . Chvilku trvá než si všechno sedne a začne těsnit tak jak má a tak po opravě kontroluj neustále olej třeba každých 100 Km do takovejch 1 500 ale měli by si tě stejně pozvat na kontrolu po zhruba těchle kilometrech a pak už stačí jen běžně kontrolovat třeba každejch 1 000 rozhodně tomu neuškodíš . K těm Briskům ten typ co píšeš se nám jednou nevyplatil přišla série a my pak jezdily k autům co sme je dali že to lidi nemůžou natočit a ve spoustě sme je měnili ale byla to jen jedna série a výrobce se nám omluvil jinak dáváme standartně Brisky při prohlídkách v našem servisu a já mám v Lanosovi DOR 15LGS a po výměně jde motor na volnoběh klidnějc a řekl bych že je pružnější a plynulejší zátah motoru , žádného zvýšení výkonu sem si nevšiml
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Tuningové svíčky = na hovno.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
SkylineGTR
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SkylineGTR »

to Ivan: Hele, u Tebe je všechno na hovno. :( Do všeho rýpeš....., ale ta Tvá Nessi vypadá dobře. 8)
to Blue: Dík, já musel k tomu něco napsat, když mám zkušenost, ne? :D
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)

http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

ja odkedy som dal 4 bodove bosche tak to trosiku ide lepsie do otacok - hlavne ked je motor zahriaty
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

ja osobne skusenosti z BRISK tiez nemam, ale vraj su plne postacujuce....ja mam NGK V-line BPR6ES a spokojnost nadovsetko...menil som ich po 30,000km a nieco by este zniesli bez problemov...a pri mojej jazde :roll: len by ma zaujimalo, preco motor po vybruse zere olej :twisted: teda neviem ci myslis zabrus alebo vybrus, to je trosku rozdiel a potom ten olej aj trochu zere....ale podla mna to tym svieckam neublizi....
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

To že má motor po výbrusu tedy vyhonování válců a nandání nových kroužků a větších pístů lehce vyšší spotřebu oleje je normální a je potřeba to velmi důkladně hlídat chvíli trvá než se znovu doleští všechny dosedací a těsnící plochy 8)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

SkylineGTR píše:to Ivan: Hele, u Tebe je všechno na hovno. :( Do všeho rýpeš....., ale ta Tvá Nessi vypadá dobře. 8)
Píšu to proto, že jsem si tím už taky prošel, takže vím, o čem mluvím. A budu jen rád, když se jiní z mým chyb poučí. Každopádně na Lanos forum moc často nepíšu, takže nevím, z čeho tak usuzuješ. Nicméně za slova chály díky...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „LANOS“