Hopsání na D1
Moderátor: Blue Lanos
Hopsání na D1
Ahoj,
Tak sem měl možnost jet s matesem po D1.
V místech kde je ta šílená "roleta" místo vozovky mě překvapilo jak auto nadskakuje.
předek skočí jak kdyby nebyl odpruženej, jak kdybych přejel mnohem větší nerovnost, ale
žádná rána nebo mlácení jen to nadskočí dosti nepěkně.
S mondeem to nikdy ani nehne jen cítím, že to trošku nadskakuje.
Tak sem se chtěl zeptat jak to vlstně je. moc měký pérování mít Matiz asi nemůže aby se nekejval, ale tohle sem i zdá moc. napadlo mě ještě přefouknutý pneumatiky a nebo špatný tlumiče pravda je, že ten pravej už bude horší.
Tak sem měl možnost jet s matesem po D1.
V místech kde je ta šílená "roleta" místo vozovky mě překvapilo jak auto nadskakuje.
předek skočí jak kdyby nebyl odpruženej, jak kdybych přejel mnohem větší nerovnost, ale
žádná rána nebo mlácení jen to nadskočí dosti nepěkně.
S mondeem to nikdy ani nehne jen cítím, že to trošku nadskakuje.
Tak sem se chtěl zeptat jak to vlstně je. moc měký pérování mít Matiz asi nemůže aby se nekejval, ale tohle sem i zdá moc. napadlo mě ještě přefouknutý pneumatiky a nebo špatný tlumiče pravda je, že ten pravej už bude horší.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
- Reklama
Re: Hopsání na D1
ahoj na feldě jsem jsem měl tlumiče starší a levej zadní vytekl ,při cestě po roletách jsem v 90km v hod což není žádná rychlost cítil jak mi uskakuje prdel(a to byl těžkej kombik) aspon o 15 čísel tak jsem to cítil a musel jsem jet pomaleji.Nárazy se samozřejmně přenesli i na předek a do volantu.Pak jsem dal zadní tlumiče nový monroe nebo jak se to píše plynokapalinový a byl to luxus takže zkus vyměni tlumiče jestli jsou starý stejně tě to nemine.
Jinak včera s Aveem Brno-Ostrava 140-150 km/h po roletách a těžce v pohodě ani bych to tak nečekal!!!!!!!měj se
Jinak včera s Aveem Brno-Ostrava 140-150 km/h po roletách a těžce v pohodě ani bych to tak nečekal!!!!!!!měj se
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Hopsání na D1
No ja si este matne pametam ze ked bol Matizek novy, perovanie bolo vcelku OK, ani vibracie samozrejme tak neboli ani citit, ani pocut. Ale po 8-smich rokoch....tam uz je vsetko na padrt. Mondeo ma ovela vecsi razvor, je o hodne tazsie, ma vecsie kola atd... Takze ano, starsi Matizek dost trieska, skace atd, kym teda nema vymenene ramena, tlmice a snad aj tie pruziny za ten cas uz asi nie su tak pruzne (to s pruzinami neviem ako je). Ja som mal vsetko povodne, menene 1 rameno cca po 6 rokoch, a trieskalo a skakalo to jak besne. Ale ako vravim - horne ulozenia tlmicov na padrt, klby, capy, uchyty stabika na padrt, tlmice polomrtve. A je to aj trochu dan mensich aut toto. Napr. na Fieste tiez vystupim jak vytraseny a ohucany buchotmi, kdezto v MeganeII tie iste trasy ako v bavlnke, a to tam mam GoodYear Eagle F1 205-tky najtvrdie gume a este aj prehustene. Ale faktom je, ze ked bol Matizek novy, tak to bolo meke a tiche, fakt prijemne zvezenicko.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Re: Hopsání na D1
ale když t o vydrželo 8 let tak to klobouk dolů např. ve srovnání s mou feldou tam odešlo vše po 5 letech.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Hopsání na D1
Tak jasne, ja uz som to na Matizkovi tiezpozoroval po cca 6 rokoch, ze je to vytlcene, ale nechcelo sa mi do toho investovat, a ani mi to nejako neprekazalo. Riesil som to volume radia a bolo. Ale po 8 rokoch to bola fakt padrt, total kostitras
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Re: Hopsání na D1
Bezva,
no teda co bych měl vyměnit aby se to zlepšilo ?
V krči mají snad všechny části horního uložení a nevypadá to moc drahé.
o tlumičích sem uvažoval.
no teda co bych měl vyměnit aby se to zlepšilo ?
V krči mají snad všechny části horního uložení a nevypadá to moc drahé.
o tlumičích sem uvažoval.
Daewoo matiz 0,8 rv.1999
Re: Hopsání na D1
začal bych u tlumičů
Chevrolet Aveo 1,2 Hatchback 3 dv.,typ KLAS, 53,6 kW, 8 ventil,
rok výroby 2006 v červené barvě
...člen AVEO klubu...
http://www.korda.estranky.cz/
rok výroby 2006 v červené barvě
...člen AVEO klubu...
http://www.korda.estranky.cz/
Re: Hopsání na D1
já bych dal tlumiče plus nové uložení a ještě bych dal čepy řízení ty nebudou určitě drahý
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hopsání na D1
To nie sú,jeden čap s ramenom vyjde na 30 €,ja som už menil oba
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Hopsání na D1
Na nasich cestach kazde auto vybuchas Aj ked sa snazis to setrit a vyhybat jamam atd, komplet cesty su aj tak popraskane a kadejako poflakane po zimnych vytlkoch.....proste dnes uz su tlmice, silentbloky a capy ako spotrebny material
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hopsání na D1
Presne tak,Rado,keď sa niekto divil ,že som po 60 000 km musel meniť obe ramená š čapmi,dokonca ľavé už po necelých 50 t.,reku,že čo sa diví pri kvalite našich ciest
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Hopsání na D1
Já mám najeto 90000 km, TP vše v pořádku - na nápravách kromě brzd. obložení vše originál. Jinak je známo, že jízda s Matízem na špatné silnici je vždy utrpení, zejména pokud sedíte vzadu.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Re: Hopsání na D1
Jo, a ked je zase prazdny, tak mu vcelku dost uskakuje zadok napr. na zakrutach, cez ktore su praskliny, kolaje, alebo tie zelezne spoje na mostoch. Keby som mal Matizka noveho a peniaze ako teraz, tak prve co je tam nahodim nasirsie mozne gumy a aspon 1,5cm rozsirujuce podlozky. To by trochu tu stabilitu mohlo zmiernit.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Re: Hopsání na D1
Rado77 to nepomůže, ten zadek je lehký, na stabilitu nemá šířka moc velký vliv, bude to asi odskakovat stejnak. Pokud by jsem chtěl jezdit pohodlně, chce to jiné auto. Ale pro mou potřebu mi Matíz plně vyhovuje.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Re: Hopsání na D1
Jo, zle som sa vyjadril : "To by trochu tu stabilitu mohlo zmiernit" . Tu som mal na mysli stabilitu auta pri zakrutach, co zase ale nesuvisi s buchanim od naprav, takze som vlastne vo svojich uvahach nechtiac odbocil inde Zaujimave ze teraz mam ako druhe auto (jazdy robota-domov a vozenie psa do lesa) Forda Fiestu 1,25 16V motor ZetecS r.v.2000, a to je tiez lahke auticko (ale ma o 200 kil viac ako Matizek a je trochu sirsie), a ked chodim trasou ako som chodil s Matizkom (taky velky obluk ako zjazd z dialnice ), tak je tam jeden mostovy spoj v podobe dvoch zeliez pri sebe, a Matizek tam vzdy fest ustrelil v 70 km/h , kdezto tato Fiesta tam drzi paradne. A to som tade jazdil s Oplom Astra 1,6 r.v. 2006, a ten tam tiez uskakoval hodne. A zase MeganeII co mam teraz drzi ako pribity. Takze je to nejakou kombinaciou viacerych vlastnosti auta alebo co... No ale spet k trieskaniu - aj ten Ford Fiesta trieska rovnako ako Matizek po 8-smich rokoch, aj tam by sa zislo vsetko pomenit.
No ale co, Matizek som v roku 1999 kupil novy za 260 tisic - za tu sumu absolutne bezkonkurencna kupa, a mal som auto ktore malo nadstandard design na tu dobu, spotrebu jak lusk, fajn komfort, meke sedadla, motor na volnobehu ani nebol pocut, proste paradicka. Na druhej strane je jasne, ze konstrukcne je to auticko (myslim teraz konkretne napravy) na tu cenu aj spravene (bez urazky, som stale jeden z Vas) Mne na Matizku vadilo (ano, mne nieco normalne vadilo !!! ) bolo velice slabe odhlucnenie (ale opet sme pri cene). To auto bolo mierene na normalne jazdy po meste, a obcas ta dialnica dakam na vylet. To odhlucnenie tam proste chybalo. Razy od kolies sa prenasali celou kasnou, rezonovali vo vsetkych dutinach, v stlpikoch, streche, dverach, od motor priestoru. V kufri ziaden filc, len plastove oblozenie dekoracne, ktore miesto utlmu hluku este posobilo jeho dutostou ako reprak. Ono keby to bolo poriadne vytlmene, tak ani po opotrebovani naprav a zaveseni kolies by to nebolo tak pocut. Bolo by to citit, ale tym ze by sa eliminovali akusticke prejavy by to neposobilo na cloveka tak rusivo. Potom aj prisla doba, ked som to durch odhlucnil, a poviem Vam ze ten pocit z 9-rocneho auta spadol niekde na 5-rocne No ale uz som sa moc rozkecal a ludi to prestane bavit citat dalej, takze koncim
PS: Nekoncim!!!
No ale co, Matizek som v roku 1999 kupil novy za 260 tisic - za tu sumu absolutne bezkonkurencna kupa, a mal som auto ktore malo nadstandard design na tu dobu, spotrebu jak lusk, fajn komfort, meke sedadla, motor na volnobehu ani nebol pocut, proste paradicka. Na druhej strane je jasne, ze konstrukcne je to auticko (myslim teraz konkretne napravy) na tu cenu aj spravene (bez urazky, som stale jeden z Vas) Mne na Matizku vadilo (ano, mne nieco normalne vadilo !!! ) bolo velice slabe odhlucnenie (ale opet sme pri cene). To auto bolo mierene na normalne jazdy po meste, a obcas ta dialnica dakam na vylet. To odhlucnenie tam proste chybalo. Razy od kolies sa prenasali celou kasnou, rezonovali vo vsetkych dutinach, v stlpikoch, streche, dverach, od motor priestoru. V kufri ziaden filc, len plastove oblozenie dekoracne, ktore miesto utlmu hluku este posobilo jeho dutostou ako reprak. Ono keby to bolo poriadne vytlmene, tak ani po opotrebovani naprav a zaveseni kolies by to nebolo tak pocut. Bolo by to citit, ale tym ze by sa eliminovali akusticke prejavy by to neposobilo na cloveka tak rusivo. Potom aj prisla doba, ked som to durch odhlucnil, a poviem Vam ze ten pocit z 9-rocneho auta spadol niekde na 5-rocne No ale uz som sa moc rozkecal a ludi to prestane bavit citat dalej, takze koncim
PS: Nekoncim!!!
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu