petrm píše:To co máš na mysli je že si nastavíš sklon světel podle toho co máš naloženýho v kufru a to co je potřeba u Xenonu je to že máš na nápravách čidla který hlídají naklonění karoserie při akceleraci a brždění a podle toho neustále srovnávají světla do ideální polohy všimni si někdy když třeba startuje BMW a rozsvítí světla že najedou k zemi a pak se vrátěj nahoru .
jsem fakt naprosty laik, cili tady uplne tapu - todle ma matez s klasickymi svetly, me by se moc libila ta varianta, jak se to nataci dle smeru jizdy ...
to co chceš ty podle mě legálně prostě neexistuje a nejde udělat neříkám že to nejde udělat technicky ale né tak aby to prošlo STK
Myslim, ze s tou sadou od Helly to jde legalne, jen si nejsem jistej jestli i ten bixenon, ale u nas asi jo. Potkavaci xenony urcite, ty maji homologaci DOT/SAE i ECE, dalkovy xenony by snad v EU taky mely byt v pohode, maji jen ECE. Ale u bixenonu zadnou informaci o homologaci nemam. Libi se mi ale i 90mm moduly s klasickejma halogenovejma zarovkama, ktere maji jak homologace DOT/SAE i ECE, a myslim, ze kdyz se misto H4 pouziji dva reflektory, potkavaci cockovy a dalkovy maji klasicky, tak to taky musi sviti o dost lip. Maji dve verze, ze zarovkama H9 a H7, ta H9 verze je skoro za polovinu ceny, ale koukal sem, ze H9 zarovka stoji asi 450 Kc, tak nevim, jak by se to dlouhodobe vyplatilo. Ale porad je tam problem, ze clovek nejak musi zlikvidovat puvodni reflektor
, coz sem mimochodem na Nubiru 2 ani nenasel, kolik stoji. A vzhledem k moji sikovnosti, by bylo nejlepsi najit nejakou firmu, co dela reflektorova pouzdra na zakazku, ale to uz vubec nemam tuseni, jestli neco takovyho existuje
.