Tak vidim ze si svoj probelm a zaroven aj riesenie "zoficialnil"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No hlavne ze sa zadarilo. Okrem toho dosiel Vaclav na zaujimavu myslienku, a to:
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Ako by auto chodilo, keby sa krokovy motorcek nechal mimo klapku zaveseny na kabli, a miesto krokaca by sa tam napevno dal nejaky srob, ktory by bol dlhy prave tak, aby pustal primerane mnozstvo vzduchu pre normalny volnobeh...?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To znamena, ze by bol vlastne staticky volnobeh, natvrdo a natrvalo nastaveny na jednu hodnotu. Krokac by bol mimo niekde zaveseny na kabli - kabel musi byt zapojeny, inak by svietila kontrolka.
Uvaha je to zaujimava, a rad by som, aby ste aj vy ostatni napisali, co si myslite o takomto tvrdom rieseni?
Podla mna by takto auto mohlo fungovat. Za studena by sice dlhsie trvalo, kym sa motor zohreje (kedze ten pevny srob by bol akurat tak dlhy, aby boli otacky volnobehu nejakych 850). Neviem ale, ci RJ nedava viac benzinu za studena (podla cidla z teploty chlad. kvap.), a tym padom chce dat aj viac vzduchu. Takymto riesenim by mozno vznikla za studena prilis bohata zmes.... Ako to vidite vy?