chcíplo mi to...
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na hladový oko bych víc jak 50 km neriskoval.
P.S. Jo, už mi jede
P.S. Jo, už mi jede
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
Standartně tak 50 km, svižným tempem, víc jsem taky nikdy neriskoval.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Na "hladove oko" je v nadrzi este cca 7,5L paliva. Odkedy mam palubny pocitac,ukazuje velmi presne a nemoze sa mi stat,ze mi dojde benzin. Palubak totiz rata zbytkove palivo aj ked stojite a motor bezi na volnobehu. Vtedy rucicka a "hladove oko" nie su velmi presne,iba orientacne. Na palubak je 100% spolahnutie!
U Nexií se často stává že když dojde benzín tak už auto nenatočíte a někdy odejde čerpadlo nadobro a je potřeba ho vyměnit je to asi v tom že si čerpadlo nasaje ten nejhorší bordel co je v nádrži a když takhle nadoraz jezdíte často tak se není čemu divit . Někdy pomůže lehce natlakovat přes hrdlo nádrž (ucpat to hadrem a fouknout do ní třeba nějakou hadičkou ) a zastartovat . A pak vám prozradím jedno tajemství když se podíváte na kabeláž vedoucí k rozdělovači tak z ní kouká takovej kulatej konektor v gumové ochraně a do toho když přivedete + od baterie tak se vám rozeběhne čerpadlo v nádrži naprosto bez čehokoliv jiného zapnutého
Naposledy upravil(a) petrm dne pon lis 29, 2004 23:55, celkem upraveno 1 x.
Nevěř úplně všemu . Když jsem jezdil s R 25, kde byl z výroby počítač, tak se na úplným konci nádrže běžně stávalo, že se zbylé palivo měnilo každých pár metrů. A mám pocit, že tam to bylo i nějak propojené s palivoměrem (ale už si to nepamatuju).Radoslav Hološka píše:Na "hladove oko" je v nadrzi este cca 7,5L paliva. Odkedy mam palubny pocitac,ukazuje velmi presne a nemoze sa mi stat,ze mi dojde benzin. Palubak totiz rata zbytkove palivo aj ked stojite a motor bezi na volnobehu. Vtedy rucicka a "hladove oko" nie su velmi presne,iba orientacne. Na palubak je 100% spolahnutie!
Na Nexii vzpomínám v dobrém , ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
No, jenže Rado tam má ten Ondrášův polský speciál a ten odečítá v závislosti na okamžité spotřebě a stavu paliva při tankování.
Běda jenom jestli kecá stojan u pumpy, to se pak člověk podiví, když na něm chce nějaký pumpař vydělat.
Běda jenom jestli kecá stojan u pumpy, to se pak člověk podiví, když na něm chce nějaký pumpař vydělat.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Zatial ma nesklamal ani palubak ani stojany na pumpe. Je napojeny na + , - , vstrekovac a rychlostne cidlo. Pred prvym pouzitim sa nakalibruje natankovanim plnej nadrze,jazdite na kalibracny rezim,potom znova dotankujete plnu nadrz a zadatu mu natankovany udaj v litroch. Rata okamzitu spotrebu na zaklade udajov zo vstrekovaca (vsetko rata aj ked auto ide na volnobeh) a samozrejme preratava kilometre prejdene,dojazd a vsetko ostatne. Prietokovy merac nie je nutny,rata pocet vstrekov a prejazdene kilometre. Je velmi inteligentny a presny!
Ja teda neviem, ale este sa mi idealne do plna natankovat nepodarilo. Drzim pistol sikmo, ako sa na nexii musi aby to vobec islo, ale vyrazi mi to hoci kedy ked uz som pri konci. Pri tom sa mi tam podari dostat este par litrov, takze neviem povedat ci uz je plno. Podla natankovanych litrov podla mna je to blbost lebo ked jazdim na hladne oko tak, ze sa rucicka sa nezdvihne ani pol mm a este nejaku dobu jazdim a pri tom tam nestrcim viac ako nejakych 41 litrov. To je udaj z posledneho tankovania. Keby tam bolo naozaj tych 9 litrov pred tankovanim, to by kontrolka este len blikala, ale ja viem, ze som uz isiel na vypary. Cize verim vo funkcnost toho palubaku, ale neverim na spravne vykalibrovanie. Respektive fakt neviem ako tam nastrkat plnu nadrz aby bola fakt plna podla niecoho aby som na druhe tankovanie tam dal rovnako do plna a nie plus minus 2-3 litre.
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja sledujem spotrebu svojha lanosa tak, ze ho vzdy dotankujem uplne po hrdlo. Nie je to problem, len to stojiu trochu casu: ked prvy krat vypne pistol, tak ju povytiahnem a stlacim iba trochu. Ona casom zase vypne (palivo sa peni), ale takym postupnym povytahovanim a "nacvakavanim" naplnim nadrz az tak, ze mam benzin az pred sitkom v hrdle nadrze, t.j. uplne doplna. Len potom prejsem aspon 10 km (ziadny problem, vzdy tankujem pred cestou do prace, ato mam asi 12 km od pumpy ), aby som trochu spotreboval. Je to nutne hlavne v lete - chladne palivo by sa roztiahlo a pretieklo by von
Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51
Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Viac ako nádrž...
Uvedom si, že to neleješ do nádrže, ktorá má fakt tých 48 litrov, ale do celej sústavy nalievacieho hrdla, hadíc, spojok, odvzdušnenia a t.ď. Takže len do hadice spojujúcej nádrž a hrdlo sa zmestia tak 2 litre!vado píše:...Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Viac ako nádrž...
Ano, to viem. Ale podstatne je to, ze vzdy dolievam na definovany celkovy objem (vzdy po hrdlo) a tak nie je problem presne spocitat spotrebu (pripadne skalibrovat pocitac) a o to tu islo.Igrlik píše:Uvedom si, že to neleješ do nádrže, ktorá má fakt tých 48 litrov, ale do celej sústavy nalievacieho hrdla, hadíc, spojok, odvzdušnenia a t.ď. Takže len do hadice spojujúcej nádrž a hrdlo sa zmestia tak 2 litre!vado píše:...Potom, ako mi prvykrat vypne pistol, tak do nadrze dostanem este najmenej 4-5 l. Je to zaujimave, ale ked mi zacne svietit hladove oko, tak do nadrze, ktora ma podla manualu 48 l natlacim aj 51
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black